قیمت پودر زعفران بدون رنگ

قیمت پودر زعفران بدون رنگ

قیمت پودر زعفران بدون رنگ

قیمت پودر زعفران بدون هیچ گونه رنگ اضافه و با كيفيت عالي و درجه يك توسط اين سايت به فروش مي رسد. جهت خريد مستقيم آن مي توانيد همه روزه اقدام نماييد.

قیمت پودر زعفران بدون رنگ

در برخي از فروشگاه هاي اينترنتي، انواع پودر زعفران با قيمت ارزان به فروش مي رسد. اولين سوالي كه در ذهن اكثر مشتريان نقش مي بندد آن است كه آيا طبيعي و بدون رنگ مي باشد؟ به راستي چرا چنين قيمت ارزاني دارد.

انواع پودر زعفران طبيعی

قیمت پودر زعفران به موارد و آيتم هاي بسياري وابسته است. يعني علاوه بر تركيبات آن، نوع بسته بندي و شركت توليدي آن هم در اين مسئله تاثيرگذار مي باشد. انواع پودر زعفران طبيعي كه در بازار با قيمت هايي فله اي بين 100 هزار تومان تا 500 هزار تومان مبادله مي شود، خود گواهي شاهد بر اين ماجراست.

فروشندگان و تعيين كنندگان قيمت پودر زعفران، به خوبي مي دانند كه در زمان مبادله كالا، اين جنس نيست كه به معركه فروش واگذارده مي شود بلكه اعتمادي است كه توسط فروشنده عرضه مي شود.

قیمت پودر زعفران بدون رنگ

به خوبي مي دانيم كه زماني مشتريان به فروشگاه اينترنتي مراجعه مي كنند و در همان لحظه اولين چيزي كه به ذهنشان مي رسد آن است كه نكند سرشان كلاه برود. به نظر شما اين ترس از كجاست؟ چگونه بوجود مي آيد؟

بيشتر ترس مشتريان عمده پودر و عصاره زعفران هنگامي بوجود مي آيد كه آنان براي اولين بار مي خواهند با يك تاجر معامله كنند و وي را تا به حال نديده اند و معامله اي بين آن ها صورت نگرفته است. حتي در معاملات بزرگ كه براي چندين مرتبه متوالي هم انجام مي شود، ممكن است اين هراس بوجود آيد.

قیمت پودر زعفران بدون رنگ

تنها نكته اي در در قيمت پودر زعفران و البته ساده كردن معاملات آن به كار تاجران مي آيد، كيفيت و طبيعي بودن آن مي باشد كه گاهي مشتري حتي بدون حضور و به صورت مجازي هم كلي پول را به حساب تاجر واريز مي كند.

قیمت مختلف پودر زعفرانی

چرا قیمت پودر زعفران اين قدر متفاوت است؟ آيا همگي آنان از يك تركيب و دستورالعمل ساخته شده اند و فروشگاه هاي مختلف قيمتشان فرق مي كند يا نه واقعا نوع عرضه شده هم متفاوت است؟

خوب است در اين مقاله و در ادامه با اين بحث همراه ما باشيد. در بازار زعفران انواع مختلفي از محصولات عرضه مي شود. مثلا زعفران سرگل را در نظر بگيريد. اين زعفران قيمت هاي مختلفي با توجه به كيفيتش دارد و حتي نمي توان ثبات قيمتي را در عرض چند روز در نظر گرفت.

قیمت پودر زعفران بدون رنگ

همين عامل روي قیمت پودر زعفران نيز تاثير گذار مي باشد. البته در مبحث پودر، برخي از شركتهاي توليدكننده به آن، انواع گياهان دارويي را اضافه مي كنند و متاسفانه برخي خاكه قند را به آن مي افزايند.

طبيعي است كه در اين حوزه به اين شدت تفاوت قيمتي داشته باشيم. اما بايد گفت كه مشتريان انتظار دارند كه آنان را درك كنيد و فقط به چشم خريدار به آنان نگاه نكنيد. در واقع فروشندگان انواع زعفران و فرآورده هاي آن مالكيت خود را به خريدار منتقل مي كنند و مشتري بايستي اين مسئله را به خوبي درك كند.

قیمت پودر زعفران بدون رنگ

عصاره زعفران يا رنگ زعفران

همه آنچه كه شما را به تماشا و توجه به اين مقاله واداشته است، مبلغي است كه براي سرمايه گذاري در اين حوزه در نظر گرفته ايد. اينكه ميخواهيد در حوزه عصاره زعفران طبيعي كار كنيد بايستي در نظر داشته باشيد كه قيمت اين محصولات بسيار بالاتر از انواع رنگ زعفران مي باشد.

چرا كه رنگ هاي زعفراني را معمولا با گياهان دارويي تركيب مي كنند و با اين كه طبيعي و مجوزدار مي باشد، به طور قطع قيمت ارزان تري نسبت به عصاره زعفران خالص دارد.

سوال داری، من اینجام!