لیست قیمت انواع چای زعفران کیسه ای

لیست قیمت انواع چای زعفران کیسه ای

لیست قیمت انواع چای زعفران کیسه ای

جهت دریافت لیست قیمت انواع چای زعفران کیسه ای و یا دیگر محصولات و فرآورده های زعفرانی به فرانیز مراجعه کرده و از تخفیف های ویژه برای خرید حجم های عمده نیز بهره مند شوید.

لیست قیمت انواع چای زعفران کیسه ای

چای، گیاهی بسیار قدیمی و کهن است که ابتدا در کشور چین مصرف می شد.  پس از روشن ‌شدن خواص درمانی‌ ای که این گیاه دارد به محبوبیت رسید و به کشورهای اروپایی نیز راه یافت. چای، گیاه مناطق آسیای شرقی است که به‌تدریج به دلیل خواص فراوان در مناطق مختلف جهان نیز توسعه پیدا کرد و کشت شد.

انواع مختلفی از آن را در شرکت های مختلف به تولید رساندند تا استفاده از آن را راحت تر نمایند. برای مثال استفاده از کیسه های کوچک حاوی چای و فرو بردن آن در آب جوش، می توانست یکی از راه های ساده برای تهیه چای باشد به همین علت از آن به عنوان یک زیرمجموعه اصلی از چای یاد شد. انواع طعم دار آن نیز همچون چای زعفران کیسه ای در میان مردم معروف گشت.

خواص چای زعفران کیسه ای

لیست قیمت انواع چای زعفران کیسه ای

چای سرشار از آنتی ‌اکسیدان می باشد که می‌تواند از بروز سرطان جلوگیری کند. همچنین به‌ عنوان منبعی از کافئین شناخته می ‌شود و درد عضلات را پس از ورزش ‌کردن کاهش می ‌دهد. به طور معمول برگ چای را خشک‌ کرده و از آن نوشیدنی تهیه می نمایند که بسته به سلیقه و ذائقه ی فردی، به هر دو صورت سرد و گرم مورد استفاده  قرار می‌گیرد.

اما دم ‌کردن گیاه تازه‌ ی آن می‌تواند بسیار مفید تر باشد و لذت‌ مصرف این نوشیدنی گوارا را دو چندان کند همینطور مصرف چای پس از طی‌ کردن یک روز طولانی انرژی شما را بازیابی کرده و به‌قول معروف، خستگی را از تنتان بیرون خواهد کرد.

لیست قیمت انواع چای زعفران کیسه ای

این گیاه در ایران مصرف بالایی دارد گرچه بسیاری از فواید چای برای خیلی از افراد ناشناخته باقی مانده‌اند. چای زعفران کیسه ای نه تنها جایگزینی برای قهوه است، بلکه فواید سلامتی بی شمار و البته ناشناخته‌ ای هم دارد. بعضی از این خواص شامل:

  • ترمیم بریدگی ها: چای سیاه حاوی ترکیبی به نام تانین است که جلوی خونریزی زخم ھای و بریدگی ھای باز رو می‌گیرد.
  • از بین بردن بوی بد پا: استفاده از چای سیاه، یکی از موثرترین راھکار ھا برای از بین بردن بوی بد پاست. اسید تانیک موجود در چای سیاه غلیظ، باکتری ھا را از بین برده و منافذ را مسدود می‌کند. در نتیجه با مصرف چای زعفران کیسه ای، پا کمتر عرق می‌کند.
  • تقویت سلامتی لثه ھا: چای سیاه حاوی اسید تانیک است که ورم بافت ھا را کاھش داده و جلوی خونریزی را می‌گیرد.
لیست قیمت انواع چای زعفران کیسه ای
  • تقویت سیستم ایمنی بدن: دانشمندان به این نتیجه رسیده ‌اند که قدرت آنتی اکسیدانی چای سیاه و چای سبز که به مدت 5 دقیقه دم کشیده باشند، از پر آوازه ‌ترین میوه ھا و سبزیجات ھم بیشتر است.
  • مبارزه با حساسیت: چه به محرک ھا در فصل بھار و چه محرک ھای پاییزی حساسیت داشته باشید، می‌توانید از چای سیاه کمک بگیرید. به این علت که چای زعفران کیسه ای سرشار از فلاونوئید ھا می باشد.

چای زعفران کیسه ای ترکیبی از دو گیاه شفا بخش چای و زعفران است که هردوی آن ها با ترکیبات مفید موجود در اجزای سازنده ی آن ها اثرات بسیار زیاد و شگفت انگیزی بر سلامت بدن می گذارند.

لیست قیمت انواع چای زعفران کیسه ای

پس اگر نیاز به مصرف یک نوشیدنی سالم و بسیار لذت بخش را در خود می بینید، تعلل نکرده و آن را زود تر خریداری نمایید. تاثیرات مثبت آن در کودکان و جوانان نیز قابل چشم داشت بوده و طعم بسیار دلپذیری دارد. پس می توان با پیشنهاد دادن این محصول به آن ها، از خوردن آبمیوه ها و یا نوشابه های غیرطبیعی به عنوان عصرانه آن ها جلوگیری نمود.

سوال داری، من اینجام!