قیمت شربت زعفران سحرخیز 900 گرمی

قیمت شربت زعفران سحرخیز 900 گرمی

قیمت شربت زعفران سحرخیز 900 گرمی

شربت زعفران سحرخیز یکی از محصولات پرکابرد و پر مخاطب بازار زعفران است که در مقادیر 900 گرمی به فروش می رسد. جهت اطلاع از قیمت آن، این خبر را دنبال کنید.

قیمت شربت زعفران سحرخیز 900 گرمی

ما انسان ها به طور روزانه مشغول انجام فعالیت های مختلفی هستیم که پس از طی کردن آن ها مقادیر زیادی انرژی از دست می دهیم. برای اینکه بتوانیم به کار های خود برسیم، مواد غذایی ای را مصرف می کنیم که باعث تقویت جسم و دریافت انرژی زیاد شوند. چه بهتر است که برای انجام این عمل، به مواد مغذی و طبیعی روی آورده و تا حد امکان از محصولات شیمیایی دوری کنیم. یکی از گیاهانی که مصرف آن می تواند شادی و نشاط از دست رفته را به سرعت برگرداند و خواص زیادی هم داشته باشد، زعفران است.

زعفران به ترکیبات متنوعی تبدیل می شود و توسط شرکت های تولید مختلف فرآورده های گوناگونی از آن را به تولید می رسانند. برای مثال شرکت سحرخیز، با ارائه دادن انواع محصولات زعفرانی در میان محصولات و چاشنی های غذایی از جایگاه خاصی برخوردار بوده و مشتریان مخصوص به خود را دارد. شربت زعفران سحرخیز یکی از محصولات عرضه شده توسط این شرکت است که از زعفران اصل تهیه شده و به صورتی کاملا بهداشتی و استاندارد تولید می شود.

قیمت شربت زعفران سحرخیز 900 گرمی

معرفی شرکت بزرگ سحرخیز

شرکت سحرخیز در زمینه تولید انواع فرآورده های زعفرانی فعالیت می کند که آغاز به کارش به سال ها پیش در حدود 1311 بر می گردد. در تمامی این سال ها با تکیه بر مواد اولیه سالم و خالص، در این عرصه مشغول به کار بوده و بسیاری را در این راه به خود جذب کرده است. فعالیت های جدی آن مربوط به صادرات نیز به سال های 1380 که محصولاتش را به اقصی نقاط جهان ارسال نمود و در این زمینه نیز موفق عمل کرد. در تمامی سال ها موفق به دریافت افتخارات بزرگی نظیر برند “برند برتر؛ کیفیت بهتر” و “صادر کننده ی نمونه” شد.

قیمت شربت زعفران سحرخیز 900 گرمی

محصولات این شرکت به چند گروه تقسیم بندی می شود:

  • نبات و شیرینی جات
  • چای و دمنوش
  • زعفران
  • ادویه خشکبار و پودری جات
  • هدایای سحرخیز

یکی از زیرمجموعه های این محصولات شربت زعفران سحرخیز می باشد که در میان مشتریان از جایگاه ویژه ای برخوردار بوده و در فصول مختلف علی الخصوص در تابستان، فروش قابل توجهی دارد. این شربت ها و همچنین تمامی محصولات این شرکت با استاندارد های روز جهانی تولید شده و هیچ گونه اسانس و یا ماده شیمیایی در ساخت آن ها نقشی نداشته است.

قیمت شربت زعفران سحرخیز 900 گرمی

شربت زعفران سحرخیز

یکی از محصولات پرطرفدار این برند همانگونه که گفته شد شربت زعفران سحرخیز است که فاقد طعم دهنده های مصنوعی بوده و هیچ گونه آسیب و ضرری برای بدن ایجاد نمی کند. برای ساخت این محصول از زعفران اصل و صد درصد طبیعی بهره گرفته شده و آن را با آب چشمه پریان محلول کرده اند. این محلول بودن سبب می شود تا سرعت تهیه آن تا حد زیادی بالا برود و مراحل سخت و وقت گیر عصاره گیری از میان برداشته شود.

قیمت شربت زعفران سحرخیز 900 گرمی

شربت زعفران سحرخیز را باید با مقادیری آب مخلوط نمود و به آن افزودنی هایی همچون شکر اضافه کرد تا شیرین تر بشود. از عرقیجات مختلف می توان بهره برد تا طعم بهتری به شربت بخشید. در این مرحله نیاز است که با تکه های یخ آن را سرد نمود و برای نوشیدن آماده کرد. برای تزئین آن از برگ نعنا و خورده های گل محمدی می توان استفاده کرد و روی سطح مایع شربت قرار داد. شربت زعفران سحرخیز، طعم و رنگ فوق العاده ای دارد، به همراه اندکی تزئین می توان از آن یک نوشیدنی بسیار عالی برای پذیرایی از مهمان ها بهره برد.

سوال داری، من اینجام!