فروش دمنوش زعفرانی شاهسوند گیاهی

فروش دمنوش زعفرانی شاهسوند گیاهی

فروش دمنوش زعفرانی شاهسوند گیاهی

فروش دمنوش زعفرانی شاهسوند گیاهی با بهترین کیفیت موجود در بازار زعفران و نازل ترین قیمت هم اکنون در سایت های فروشگاهی فرانیز امکان پذیر می باشد.

فروش دمنوش زعفرانی شاهسوند گیاهی

دمنوش های گیاهی چای واقعی نیستند و قرن‌ها قدمت دارند . چای‌های واقعی به سه دسته‌ی چای سیاه، چای سبز و چای اولانگ تقسیم می‌شوند و از برگ گیاه کاملیا سینسیس (Camellia sinensis) به‌دست می‌آیند. اما دمنوش های گیاهی از میوه‌های خشک‌شده، گل‌ها، گیاهان و ادویه‌جات تهیه می‌شوند و به همین دلیل طعم‌ها و عطرهای بسیار متنوع و متفاوتی دارند. دمنوش های گیاهی می‌توانند جایگزین نوشیدنی‌های پُرشکر یا آب باشند.

فواید دمنوش زعفرانی شاهسوند

دمنوش های گیاهی علاوه‌ بر طعم‌ های منحصر به‌ فردشان، فواید بی ‌شماری نیز برای سلامتی دارند. در حقیقت دمنوش های گیاهی سال ها است که به ‌عنوان دارو های طبیعی برای درمان بسیاری از بیماری‌ ها و درد ها استفاده می‌شوند.

فروش دمنوش زعفرانی شاهسوند گیاهی

جالب است بدانید، علم مدرن برخی از موارد استفاده‌ی دمنوش های گیاهی در گذشته را تأیید می‌کند و فواید جدیدی هم برای این دمنوش‌ ها یافته است.

یکی از گیاهان بسیار پر خاصیت، خوشبو و خوش طعمی که از آن در آشپزی ایرانی استفاده بسیار زیادی می شود زعفران است.

 این گیاه پر خاصیت تنها در غذا ها استفاده نشده و با استفاده از آن می توانید دمنوش های متفاوت و بسیار خوش طعمی تهیه می شود که یکی از موثر ترین روش ها برای کاهش اضطراب و استرس و حالات افسردگی و تامین انرژی روزانه به شمار می رود.

فروش دمنوش زعفرانی شاهسوند گیاهی

از آنجایی زعفران خاصیت اشتها آوری داشته و  به هضم بهتر غذا کمک می کند، بسیاری از افراد دمنوش زعفرانی شاهسوند را برای افزایش وزن مفید و اشتهای کسانی که کمبود وزن دارند به طور روزانه مصرف می کنند.

دمنوش زعفرانی شاهسوند تاثیر بسیار زیادی در کاهش اضطراب و استرس دارد و از دسته گیاهان شادی آور به شمار می رود.

از دیگرا مزایای دمنوش زعفران شاهسوند می توان به رفع نفخ و معده درد اشاره کرد چراکه داروی طبیعی بی نظیری برای درمان انواع مشکلات معده و گوارش می باشد .

زعفران به دلیل دارا بودن مقادیر زیادی از آنتی اکسیدان یکی از مواد غذایی ضد سرطان شناخته شده و همچنین دمنوش زعفرانی شاهسوند برای تقویت سیستم ایمنی بدن در مقابل هرگونه بیماری است.

فروش دمنوش زعفرانی شاهسوند گیاهی

زعفران یکی از دسته گیاهانی است که منجر به تقویت حافظه شده و مداومت در مصرف دنمنوش زعفران شاهسوند می تواند از بروز آلزایمر و بیماری های تحلیل برنده ی مغز و سیستم عصبی جلوگیری کند.

مصرف دمنوش زعفرانی شاهسوند به دلیل خون آور بودن زعفران، به گردش بهتر خون کمک کرده و از این رو برای سلامت عمومی قلب بسیار مفید است.

در طب سنتی دمنوش زعفران را به همراه عسل برای خرد کردن و دفع کردن سنگ مثانه مصرف می کنند.

شرکت شاهسوند در سال ۱۳۷۲ به منظور تامین بخشی از نیاز بازار محصولات غذایی کشور تاسیس گردید. در ابتدا این شرکت با واردات، بسته بندی و توزیع انواع چای فعالیت خود را آغاز نمود. شاهسوند با سرلوحه قرار دادن تولید محصولات با کیفیت و سالم، سبد محصولات خود را گسترش داده و با بهره گیری از دانش متخصصان خود و نیز ماشین آلات مدرن توانسته است در صنعت غذای کشور جایگاه ویژه ای برای خود فراهم نماید.

فروش دمنوش زعفرانی شاهسوند گیاهی

هم اکنون این شرکت با تولید ۱۷ گروه محصولات غذایی یکی از معتبرترین تولید کننده های صنعت غذای کشور می باشد. در سال ۱۳۹۰ با هدف توسعه سازمان، هلدینگ شاهسوند با زیرگروه های شاهسوند زرین، شاهسوند پخش فراز، شرکت بین الملل پایدار و شرکت نگین، فعالیت خود را بصورت حرفه ای تر گسترش داد. در حال حاضر این شرکت محصولات خود را با نام های تجاری شاهسوند، طابران، آتی، الون (Eleven) ، فارمد و گلایل به بازار عرضه می نماید.

سوال داری، من اینجام!