شرکت اصلی پودر زعفران زرین خراسان

شرکت اصلی پودر زعفران زرین خراسان

شرکت اصلی پودر زعفران زرین خراسان

اگر مایل به خرید پودر زعفران زرین خراسان در حجم عمده برای صادرات، از شرکت اصلی هستید می توانید از طریق سایت فرانیز به مقصود خود دست یابید.

شرکت اصلی پودر زعفران زرین خراسان

فروش فله ای پودر زعفران زرین خراسان

پودر زعفران زرین خراسان به دلیل مصارف بالایی که دارد به صورت بسته بندی در اوزان مختلف و فله ای برای اماکن پر مصرف به فروش می رسد. همچنین صادرات آن به هر دو صورت انجام می شود.

بعضی از اماکن پر مصرف مانند کترینگ ها و رستوران که مصرف بالایی در زمینه پودر زعفران دارند مایلند آن را به صورت فله ای برای مصرف سالانه خود خریداری کنند تا بهای کمتری را پرداخت نمایند، چرا که وجود ظروف بسته بندی بر قیمت کالا می افزاید.

از آن جا که در فروش فله ای، بسته بندی مناسب وجود ندارد امکان تقلب در آن بسیار می باشد، به همین خاطر بهتر است که آن را از جایی مطمئن خریداری نمود تا بتوان از محصولی اصل برخوردار شد.

شرکت اصلی پودر زعفران زرین خراسان

تولید پودر زعفران زرین خراسان ارگانیک

رمز فروش بالای پودر زعفران زرین خراسان، سالم و ارگانیک بودن می باشد. بدون شک اساس تولید این محصول در بالا ترین کیفیت، استفاده از طلای سرخ ناب و رعایت اصول علمی خواهد بود.

پودر زعفران دارای کیفیتی ماندگار، بدون رنگ غیر مجاز و کاملا بهداشتی می باشد. هنگام دم دادن این محصول می توان عطر و رنگ بی نظیر آن را به خوبی مشاهده کرد.

خراسان بزرگترین تولید کننده زعفران در جهان می باشد. این استان که در طی سال های گذشته به سه قسمت تفکیک شده در دو سوم آن یعنی خراسان رضوی و جنوبی، زعفران به میزان بالا کشت می گردد. البته طلای سرخ در قسمت شمالی نیز به میزان کمتری تولید می شود‌.

در این استان در مراحل مختلف کشاورزی زعفران، سعی بر عدم استفاده از سموم شیمیایی مضر است و بیشتر امور به روش سنتی و مکانیکی صورت می گیرد.

شرکت اصلی پودر زعفران زرین خراسان

فروش بی وقفه پودر زعفران زرین خراسان

کیفیت و به دنبال آن رضایت مصرف کننده، شرط اصلی فروش موفق یک محصول خواهد بود. پودر زعفران زرین خراسان نظر بسیاری از سرمایه گذاران را به خود جلب کرده است.

درصد بالایی از افراد جامعه مایلند در ازای پرداخت بهایی بالاتر، جنس مرغوب را خریداری کنند. با توجه به فروش اینترنتی خریداران با مقایسه مشخصات محصولات مشابه بهترین گزینه را انتخاب می کنند.

پودر زعفران زرین خراسان

پودر زعفران زرین خراسان همانند زعفران سالم از قدرت رنگی دهی بالایی برخوردار است و تمام خصوصیات زعفران خام مانند خواص دارویی، درمانی، غذایی و عطر، طعم دلنشین را در خود دارد و از قیمت ارزان تر و به صرفه تری نسبت به زعفران خام برخوردار می باشد.

گرد زعفران زرین خراسان از آسیاب کردن زعفران خام تهیه می شود و کاملا خالص و طبیعی است و از آن در پخت و تزیین تمام غذاها و شیرینی جات ها استفاده می شود و همچنین از پودر زعفران در تولید انواع نوشیدنی های گرم ، سرد و دسر ها مورد استفاده قرار می گیرد.

پودر زعفران در پاکت های کاملا مناسب به بازار عرضه می شود. پاکت های پودر زعفران باعث حفظ عطر و بوی این محصول می گردد. همچنین از لحاظ اقتصادی جایگاه خوبی را در سطح بین المللی برای آن ایجاد کرده است.

استفاده روزانه از پودر زعفران باعث تقویت سیستم ایمنی بدن می شود و همچنین در درمان سردرد، کم خونی، آلزایمر مفید است، البته باید زعفران اصل باشد چون که زعفران بدل برای بدن مضراتی هم دارد، برای تشخیص اصل بودن آن کافیست کمی از آن را مزه کنیم اگر بوی شیرین و مزه کمی به تلخی بزند یعنی زعفران اصل است.

خرید عمده پودر زعفران برای رستوران ها

رستوران ها از مصرف کنندگان عمده زعفران که به دلیل حجم زیاد خرید ترجیح می دهند از پودر زعفران استفاده کنند. چون که استفاده از خود زعفران برای آن ها هزینه زیادی دارد و به صرفه نمی باشد. اما پودر زعفران هم خواص خود زعفران را دارد هم قیمت مقرون و به صرفه تری دارد.

پودر زعفران در سال های اخیر دارای قیمت ثابتی نبوده و فراز و نشیب های زیادی داشته است در این بین شرکت های بازرگانی فعال هستند که با مراجعه به آنها می توانید از قیمت به روز پودر زعفران مطلع شوید.

افرادی که قصد خرید این محصول را دارند می توانند با مشاوران شرکت فرانیز ارتباط برقرار کنند این سایت با ارائه بهترین محصولات به صورت فله و عمده تمام وقت در خدمت شما هستند و در کمترین زمان ممکن محصول را درب منزل به شما تحویل می دهد.

فروش عمده پودر زعفران

با توجه به مصرف بالای زعفران و فرآورده های آن در کردستان، فروش عمده پودر زعفران با بالا ترین کیفیت برای این استان صورت می گیرد. فروشگاه های این منطقه از کشور می توانند حجم عمده از این فرآورده را از طریق این سایت خریداری نمایند.

کردستان دارای غذا های محلی متنوع و البته خوشمزه ای می باشد که زعفران در پخت آن ها جایگاه ویژه ای دارد. یکی از این غذا ها شیش کباب بوده که دارای طرفداران بسیاری در بین مردم این استان می باشد.

برای تهیه این غذا، گوشت گوساله و یا گوسفند را در ترکیب؛ زعفران دم کرده، فلفل، سیر، پیاز و روغن زیتون می خوابانند تا رنگ و عطر دلنشینی به خود گیرد. این کباب را می توان بر روی آتش و یا به صورت تابه ای مهیا نمود.

فروش محصولات زعفرانی در سوپر مارکت ها و فروشگاه های زنجیره ای این استان مشهود بوده و از درصد فروش بالایی نیز برخوردار می باشد.

تولید پودر زعفران با کیفیت برای صادرات

یکی از اهداف تولید پودر زعفران با کیفیت، صادرات آن می باشد. این محصول را در کارخانه و با استفاده از دستگاه های مکانیزه و همچنین با بهره گیری از دانش روز تهیه می نمایند. صادرات پودر زعفران به صورت جعبه ای و فله ای صورت می گیرد.

 

زرین خراسان یکی از شرکت های تولید کننده پودر زعفران در کشور بوده که برای تولید این محصول از زعفران ناب خراسان بهره می گیرد. با وجود طلای سرخ این شهر زعفران خیز، می توان انتظار تولید محصولی با کیفیت را داشت.

اصلی ترین گزینه برای انتخاب یک محصول صادراتی، کیفیت آن می باشد. از آن جا که زعفران ایرانی دارای بالا ترین کیفیت در جهان بوده لذا بدون شک فرآورده های آن نیز همین خصوصیت را دارا هستند.

فروش عمده پودر زعفران برای قنادی ها

قنادی های بزرگ و مطرح در کشور که دارای مشتریان زیادی هستند. معمولا قنادی ها خرید محصولات مورد نیاز خود را در حجم بالا و برای نیاز چند ماه انجام می دهند. فروش پودر زعفران عمده برای این صنف در سایت فرانیز صورت می گیرد.

قنادی های مطرح به دنبال خرید محصولات با کیفیت هستند تا بتوانند بر تعداد مشتریان خود بیافزایند. خرید از سایت فرانیز کیفیت کالا را تضمین می کند.

سوال داری، من اینجام!