سایت زعفران بهرامن و بزرگترین نمایندگی کشوری آن

سایت زعفران بهرامن و بزرگترین نمایندگی کشوری آن

سایت زعفران بهرامن و بزرگترین نمایندگی کشوری آن سوالی است که افرادی که قصد خرید از این برند را دارند، می‌پرسند. در ادامه با ما همرا باشید.

سایت زعفران بهرامن و بزرگترین نمایندگی کشوری آن

زعفران بهرامن انتخاب سر آشپز های حرفه ای

شرکت بهرامن از پر سابقه ترین شرکت های تولید کننده زعفران می باشد که برای تولید محصولات خود از مرغوب ترین زعفران ها استفاده می کند.

زعفران بهرامن با رنگ و موی خارق العاده ای که دارد، علاوه بر فروش در سایت زعفران بهرامن و توسط نمایندگی های مختلف در سراسر کشور، به دیگر کشور ها نیز صادر می شود.

این یک محصول حرفه ای است که انتخابی برای افراد حرفه ای می باشد و می توانید با استفاده از ان در غذا های خود معجزه کنید.

سایت زعفران بهرامن و بزرگترین نمایندگی کشوری آن

ویژ گی زعفران بهرامن

 فروش انلاین ان باعث شده است که بدون هیچ دردسری از یک فروشگاه معتبر ان را خریداری کنید. نگران جا به جایی و حمل ان هم نباشید. چرا که ماندگاری بالایی دارد و در حین ارسال به ادرس شما دچار هیچ صدمه و اسیبی نمی شود. می توانید سفارش خود را به صورت عمده و کیلویی نیز از سایت زعفران بهرامن به ثبت برسانید تا از قیمت کمتر ان نیز برخوردار شود.

از دیگر ویژگی های این زعفران می توان موارد زیر را نام برد:

  1. رنگ طلایی و براقی دارد.
  2. طعم ان بسیار لذیذ است.
  3. دارای چوب های خشک و هیچ گونه ضایعات اضافه نمی باشد.
  4. رنگ قرمز درخشانی دارد.
  5. خواص بسیار زیادی دارد که می توانید از ان ها استفاده کنید.
  6. و … .
سایت زعفران بهرامن و بزرگترین نمایندگی کشوری آن

چرا باید زعفران بخریم؟

زعفران، طلای سرخ ایران است که خواص بسیاری را به همراه دارد. نمایندگی زعفران بهرامن ما را در رسیدن به این خواص همراهی می‌کند. ممکن است برای برخی سوال پیش آید که چرا وقتی قیمت زعفران بالا است، باید آن را بخریم؟

جواب سوال در کیفیت و خواصی که در این ادویه اعجاب‌انگیز نهفته است. از جمله مهم‌ترین این خواص می‌توان به وجود آنتی‌اکسیدان‌های موجود در زعفران اشاره کرد.

 

تداوم در استفاده از آن سیستم ایمنی بدن شما را تا حد زیادی می‌تواند تقویت کند. باید در نظر داشت که هیچ داروی گیاهی را طولانی مدت نباید استفاده کرد. زمانی که غلظت هر ماده گیاهی در بدن از یک حدی بالاتر رود، تبدیل به سم می‌شود.

زعفران هم از این قاعده مستثنی نیست. دمنوش زعفران برای تقویت اعصاب هم بسیار موثر است و می‌تواند آرامش روحی به شما القا کند. پزشکان برای بسیاری از افرادی که از بیماری افسردگی رنج‌ می‌برند، زعفران و مشتقات آن را تجویز می‌کنند.

حقیقتا با این خواص شگفت‌انگیز نمی‌توان از زعفران گذشت، حتی اگر گران باشد. با خواص فوق‌العاده‌ای که زعفران دارد، عطر و طعم خوب غذا می‌تواند آخرین ویژگی زعفران محسوب شود.

مزایای استفاده از زعفران بهرامن چیست؟

نمایندگی زعفران بهرامن یکی از معتبرترین مرکزهایی است که می‌توانید زعفران را از آن‌جا تهیه کنید. این برند با سال‌ها تجربه در زمینه زعفران و فرآورده‌های آن جای پای خود را در بازارهای بین‌المللی هم پیدا کرده است.

شما برای این که به خاصیت صد در صدی زعفران دست پیدا کنید، باید از خالص بودن آن مطمئن شوید. نمایندگی زعفران بهرامن می‌تواند این کیفیت و خالص بودن را تضمین کند.

این برند مرغوب‌ترین زمین‌های کشاورزی از دل خراسان را برای کشت زعفران انتخاب کرده است. بهرامن تمام مراحل کشت تا برداشت را کنترل می‌کند تا از کیفیت نهایی محصول مطمئن شود.

به طور کلی زعفران محصولی است که امکان تقلب در آن بسیار زیاد است. شما وقتی بسته‌بندی‌های بهرامن را می‌بینید، شاخه‌های خوش رنگ ریشه زعفران کاملا نمایان است.

در چنین محصولی امکان تقلب وجود ندارد، اما زمانی که شما زعفران را فله‌ای می‌خرید، عواقب این کار با خودتان است. نمایندگی زعفران بهرامن محصولات زعفرانی را برای شما فراهم می کند.

سایت زعفران بهرامن

امروزه خرید بسیاری از محصولات به صورت اینترنتی انجام می‌شود. این مسئله در محصولاتی که شناخته شده هستند، بیشتر نمود پیدا می‌کند. به عنوان مثال دیگر کمتر کسی است که زعفران بهرامن را نشناسد یا از این برند تا کنون خرید نکرده باشد.

سایت زعفران بهرامن برای سهولت در خرید محصولات زعفرانی در سال ۹۷ طراحی شده است. این سایت علاوه بر زعفران، خشکبار و آجیل و ادویه‌جات را هم در اختیار افراد قرار داده است.

کافی است تا شما سری به سایت کامل و جامع بهرامن بزنید. در این سایت همه نوع خشکبار و ادویه‌جات در سایزها و بسته‌بندی‌های مختلف را می‌بینید.

یکی از خلاقیت‌های جالب برند بهرامن، طراحی پک‌های هدیه‌ای است. این پک‌ها با نام‌های رویال، گلگون، سپیدار و آریا در سایت موجود است. شما می‌توانید این پک‌ها را متناسب با بودجه خود به عزیزانتان هدیه دهید.

اگر دنبال هل، زرشک و سبزیجات مرغوب هستید، سایت بهرامن برای شما چاره اندیشیده است. آن بخش از سایت بهرامن که محصولات خود را معرفی کرده است، جایی است که شما می‌توانید خریدهای خود را انجام دهید.

این سایت برای افرادی که اولین بار خرید می‌کنند، ۳٪ اعتبار خرید را درنظر گرفته است. علاوه بر این، برخی اوقات پک‌های هدیه یا سایر فرآورده‌های زعفرانی تخفیفات ویژه‌ای دارد‌.

این تخفیفات برای همه افرادی است که از طریق سایت اقدام به خرید کنند. شما می‌توانید در قسمت سبد خرید هر تعداد محصول را خریداری کنید و در آن قرار دهید.

نمایندگان زعفران بهرامن در سراسر کشور

سایت بهرامن یکی از راه‌های خرید این محصول است‌. به هرحال همیشه افرادی هستند که محصول هرچقدر هم خوب باشد، ترجیح می‌دهند آن را ببینند تا مطمئن شوند.

به همین جهت است که نمایندگی زعفران بهرامن در سراسر کشور وجود دارد‌. طبیعی است که بزرگ‌ترین نمایندگی بهرامن در کشور در پایتخت ایران قرار دارد.

علاوه بر این، نمایندگی زعفران بهرامن در شهر مشهد یکی از قطب‌های اصلی فروش برای این برند محسوب می‌شود. زمانی که توزیع‌کنندگان  نیاز به خرید و فروش زعفران در سطح کلان دارند، مراجعه به نمایندگی بهرامن گزینه مناسب‌تری خواهد بود.

بسیاری از معاملات در این سطح با پول نقد صورت نمی‌گیرد. امضای قرارداد و معاملات بزرگ نیاز به حضور فیزیکی و چک و امثالهم دارد. این برند تندیس واحد نمونه زعفرانی را در سال‌های مختلف دریافت کرده است.

 سایت بهرامن از سال ۹۷ راه‌اندازی، درحالی‌‌که برند بهرامن قدمت بیشتری دارد. اولین بار در سال ۱۳۴۹ این محصول با نام عباس عباس‌زاده محصولات زعفرانی خود را روانه بازار کرده است‌.

 قدمت بیش از نیم قرن بهرامن همه را از کیفیت آن مطمئن می‌کند.

سوالات متداول

 آیا زعفران هم تاریخ مصرف دارد؟

زعفران منقضی نمی‌شود یا مانند برخی از ادویه‌جات فاسد نمی‌شود. زعفران فقط به مرور زمان (طی دو تا چهار سال) طعم و کیفیت اولیه خود را از دست می‌دهد.

چگونه بفهمیم زعفران خریداری‌شده خالص است؟

اگر خرید شما از نمایندگی زعفران بهرامن است، می‌توانید از خالص بودن این محصول مطمئن شوید. در غیر این صورت در نظر داشته باشید که طعم زعفران خالص، کمی تلخ است. اگر طعم زعفران شما شیرین است، ممکن است با مواد دیگر ترکیب شده باشد.

 بهترین روش نگهداری زعفران چیست؟

زعفران را در جای خنک و تاریک نگهداری کنید. بهتر است زعفران را در یخچال نگهداری نکنید. محیط مرطوب یخچال ممکن است باعث شود تا زعفران قارچ بگیرد و کپک بزند.

آیا می‌توانم روزانه شیر زعفران مصرف کنم؟

بله، اما مراقب مقدار دز آن باشید. برای اینکه بتوانید از خواص زعفران بهره‌مند شوید، کافی است ۱ تا ۲ قاشق چایخوری را با شیر ترکیب کنید.

آیا زنان باردار می‌توانند از زعفران استفاده کنند؟

خیر، زعفران طبع گرمی دارد. با خوردن زعفران تغییرات هورمونی ایجاد می‌شود. بنابراین بهتر است زنان باردار از زعفران استفاده نکنند.

سوال داری، من اینجام!