کارخانه تولید افشانه زعفران در شهرهای مرکزی

کارخانه تولید افشانه زعفران در شهرهای مرکزی

کارخانه تولید افشانه زعفران در شهرهای مرکزی

مجموعه فرانیز مرکز معتبری می باشد که با کارخانه های تولید افشانه زعفران چه در شهرهای مرکزی و چه در شهر های مادر زعفران در ارتباط مستقیم بوده به عرضه محصولات با کیفیت در سراسر ایران می پردازد.

کارخانه تولید افشانه زعفران در شهرهای مرکزی

زعفران ادویه ای منحصر به فرد و گرم است که در شرایط سخت می روید. ایران بزرگ ترین تولید کننده زرپران در جهان بوده که استان های خراسان رضوی و جنوبی و شهر های حومه آن ها بالاترین آمار کشت را به خود اختصاص داده اند. اما با این وجود شهر های بزرگ همچون تهران باید این محصول ارزشمند را از شهر های دیگر دریافت کنند که این مورد سبب شد با افزایش تعداد واسطه ها و فاصله، کیفیت زعفرانی که این مصرف کنندگان دریافت می نمایند دستخوش تغییراتی شود.

امروزه شعب کارخانجات و شرکت های بزرگ دیگر نیز شروع به ادامه فعالیت خود در تمام استان ها نموده که موجب بهره مندی همه مردم ایران از این چاشنی محبوب و پر خاصیت شده است. همچنان که از طریق گسترش فناوری کالا های مختلف و متنوعی از آن ها به دست تولید می رسد عرضه و تقاضای زعفران نیز در بازار جهانی افزایش می یابد. اسپری زعفران یکی از این محصولات بوده که در صنعت خصوصا صادرات و همچنین مشاغل مختلف از جایگاه ویژه ای بر خوردار است و کاربرد های ویژه ای نیز دارد.

نحوه تولید افشانه زعفران در کارخانه

کارخانه تولید افشانه زعفران در شهرهای مرکزی

برای تولید افشانه زعفران در کارخانه ابتدا آن را به بهترین نحوه و در شرایط کاملا بهداشتی پودر می کنند و پس از ترکیب با آب جوشیده شده آن ها را توسط دستگاهی و در حجم های مشخص به مخزنی درون قوطی ها منتقل می نمایند.

محلول زعفران این افشانه ها درون مخزن توسط پاکتی از گاز جدا شده و کاملا ایمن هستند. این گاز به اسپری شدن راحت تر زعفران بر روی سطوح کمک می کند و پس از اتمام محتویات محصول نیز خارج نمی شود.

از افشانه های طلای سرخ می توان برای تهیه غذای لاکچری و پذیرایی از مهمان ها استفاده کرد و به وسیله آن سفره آرایی نمود. همچنین این چاشنی کمک بسیاری به آشپز در خوش عطر کردن و رنگ دادن به غذا می کند.

کارخانه تولید افشانه زعفران در شهرهای مرکزی

از زعفران در تهیه و پخت جوجه کباب و خورش قیمه مجلسی، ته دیگ مرغ زعفرانی، ته چین و غذاهای خوشمزه ایرانی دیگری استفاده می شود و علاوه بر عطری که دارد طبع گرم این چاشنی موجب محبوبیت هرچه بیشتر آن نیز می شود.

سوال داری، من اینجام!