مرکز خرید زعفران کیلویی در پایتخت

مرکز خرید زعفران کیلویی در پایتخت

مرکز خرید زعفران کیلویی در پایتخت

کارشناسان مجرب مرکز خرید زعفران کیلویی فرانیز در پایتخت به صورت شبانه روزی در حال فعالیت و پاسخ گویی به مشتریان هستند و محصولی با کیفیت و مرغوب را در اختیار آن ها قرار می دهند.

خرید زعفران کیلویی و روش صادر کردن

مرکز خرید زعفران کیلویی در پایتخت

طلای سرخ یا زرپران از خانواده گیاهانی است که به عنوان چاشنی غذا و ادویه شناخته می شود. در آشپزخانه ها کاربرد بسیاری دارد و افراد زیادی می توانند از آن بهره ببرند. شیوه کاشت زعفران به سده های اول تا چهارم هجری بر می گردد و نخستین افرادی که به این کار مشغول بودن ایرانیان بودند. آن ها به کشور های اسلامی سفر می کردند و روش کشت را به خارجی ها آموزش می دادند.

ایران با شرایط آّب و هوایی مناسب توانسته است بیشترین میزان زعفران در سراسر جهان را تولید و عرضه کند. امروزه توانسته این رنگ زعفرانی اصل خراسان را در داخل کشور و هم در خارج کشور به صورت عمده ای و کیلویی با قیمت های متفاوت به فروش برساند.

بیشتر مردم از فراورده های زعفرانی استفاده می کنند که قیمت پایین تری دارند و برای مصارف خانگی مناسب تر هستند. تاجران و بازرگانان به صورت عمده این کالا ها را خریداری کرده و برای صادر کردن به کشور های دیگر آماده می کنند.

مرکز خرید زعفران کیلویی در پایتخت

روش صادرات خرید زعفران کیلویی به دوصورت در حال انجام شدن است:

  • صادرات چمدانی : این مدل صادرات نیاز به مجوز خاصی ندارد و متاسفانه به ندرت به صورت قاچاق انجام می گیرد. با افزایش مسافرت های گردشگری و تجاری ایرانیان به عمان این نوع صادرات نیز درحال پیشرفت است.
  • صادرات گمرکی : این مدل صادرات در قالب هوایی یا دریایی باشد. که باید مجوز ها اخذ و تعرفه های گمرکی پرداخت شود. این نوع صادرات سازمان یافته در حجم های بالاتر انجام می‌شود.

چون زعفران در ایران کیفیت بسیار بالایی دارد، کشور های دیگر به صورت فله ای خرید می نمایند. در شرکت های خود اقدام به بسته بندی این زعفران ها می کنند و به اسم خود و شرکت خود آن را تمام می نمایند.

خرید زعفران کیلویی به صورت اینترنتی

مرکز خرید زعفران کیلویی در پایتخت

با پیشرفت تکنولوژی و افزایش ارتباطات گسترده میان مناطق جغرافیایی داخل ایران و خارج از آن، امکان خرید زعفران کیلویی و سفارش دیگر فرآورده های زعفرانی نیز به صورت اینترنتی فراهم شده است و تاجران می توانند از طریق سایت های معتبر محصولات مورد نیازشان را خریداری نمایند.

سوال داری، من اینجام!