کاهش قیمت افشانه زعفران در بازار داخلی

کاهش قیمت افشانه زعفران در بازار داخلی

کاهش قیمت افشانه زعفران در بازار داخلی

با وجود نوسانات موجود در قیمت افشانه زعفران این کالا دچار کاهش قیمت بوده که سود حاصل از تجارت آن را چه در بازارهای داخلی و چه در بازارهای خارجی افزایش داده است. جهت دریافت انواع افشانه زعفران با بهترین قیمت از طریق مجموعه فرانیز اقدام نمایید.

صادر کردن فرآورده های زعفرانی به بازار خارجی

کاهش قیمت افشانه زعفران در بازار داخلی

زعفران و فرآورده های زعفرانی از مهم ترین ارکان اقتصاد ایران هستند و سالانه مقادیر بالایی از این طلای سرخ تولید و به سراسر نقاط جهان صادر می شود. ایران قطب اصلی این محصول گرانبها در دنیاست. لذا قیمت این محصول در بازارهای داخلی و خارجی نقش بسزایی در اقتصاد کشور، کارآفرینی، ایجاد و یا حذف دلالان دارد.

نوسانات قيمت زعفران بسته به عوامل مختلفى چون خشکسالی، گرانى کود، هزينه بالاى کارگر، وجود دلال ها و غیره متغير است و انگيزه توليد بيشتر كشاورزان و ميزان عرضه و تقاضا بازار نيز با اين نوسانات تغيير مى كند.

به کارگیری برخی سیاست ها برای جذب مشتری در بازار های داخلی و خارجی در میزان سود دهی تولیدکنندگان نقش بسیار پر رنگی دارد. لازمه حفظ هر دو بازار داخلی و خارجی، کیفیت مناسب، تازگی زعفران و شیوه بسته بندی آن هاست. از آنجا که ایران تامین کننده بخش اعظمی از زعفران جهان است پس دغدغه بازار خارجی و وجود همیشگی تقاضا از خارج از کشور کمتر می شود و باید به دنبال راهکار هایی برای جذب مشتری های داخلی بود.

اين روزها با توجه به ‌اوج گرفتن مبتلايان ويروس كرونا و كاهش مصارف رستوران ها، هتل ها و كمتر شدن میهمانی و دورهمی ها، گرانى و  كاهش قدرت خرید خانواده ها و به طور كلى كاهش تقاضا برای خرید محصولات زعفران شامل زعفران پاكتى و افشانه زعفران و غیره نيز در بازار کاهش چشمگیری داشته است.

تخفیف قیمت افشانه زعفران ایرانی

کاهش قیمت افشانه زعفران در بازار داخلی

لذا كاهش تقاضا و متقابلأ كاهش توليد و عرضه باعث ايجاد تغييرات قيمت اين محصول نيز مى شود. با توجه به مشکلات اقتصادی داخلی و کاهش قدرت خرید مردم به کارگیری ترفند هایی از جمله تخفیف یا هدیه همراه با خرید یا کاهش قیمت برخی محصولات زعفرانی باعث شیفت و تغییر مسیر خریدار از محصولی به محصول دیگر نیز می شود. برای مثال كاهش قیمت افشانه زعفران در بازارهای ایرانی خود عاملى مؤثر براى جايگزين شدن زعفران هاى پاكتى در سبد خرید مشتریان است.

از عوامل مهمی که می توانند باعث کاهش قیمت محصولات شوند، خريد اينترنتى است که همزمان هم سهولت دسترسى و امكان مشاهده حجم و قيمت انواع محصولات و مقايسه آن ها با يكديگر را فراهم می کند و امكان خريد ٢٤ ساعته دارد و هم اینکه با حذف دلال ها و خرده فروشان اين محصولات با قيمت كمترى به دست مشترى مى رسند.

فروش و عرضه مستقیم افشانه زعفران به صورت اینترنتی

کاهش قیمت افشانه زعفران در بازار داخلی

با فروش و عرضه مستقيم يعنى فروش آنلاين و اينترتنى انواع محصولات زعفران، با حذف دلال ها و امكان خريد راحت تر  از سايت هاى فروشگاهى قيمت زعفران پاكتى، پك هديه و افشانه زعفران  نیز كاهش قيمت پيدا می کنند.

افشانه زعفران در بازار داخلی نيز اين محصول را به عنوان انتخابى بهتر و راحت تر در الويت سبد مشترى قرار مى دهد. كاهش قیمت افشانه زعفران در بازار داخلی با توجه به تورم و گرانی و کاهش قدرت خرید مردم خود دليلى محکمی براى جلب مخاطب بيشتر و  استفاده و استقبال مردم از امتحان اين محصول به صرفه است.

سوال داری، من اینجام!