میزان صادرات مایع زعفران‌ در سال ۹۸

میزان صادرات مایع زعفران‌ در سال ۹۸

صادرات مایع زعفران امروزه نقش بسیار عمده ای در سود آوری و پیشرفت اقتصاد کشور ایفا می کند. بسیاری از کشور های دنیا خواهان این این کالای مرغوب و با کیفیت می باشند. بسته بندی های بسیار متنوعی از این کالا در بازار خارجی به چشم می خورد. صادرات این کالا با توجه به تبلیغات گسترده و بازاریابی های مناسب، روندی رو به افزایش داشته است. 

میزان صادرات مایع زعفران‌ در سال ۹۸

نحوه صادرات زعفران به کشور های همسایه

نحوه صادرات زعفران به کشور های همسایهزعفران در ایران به صورت سنتی، گلخانه ای و سنتی نوین کشت و تولید می گردد. کشاورزان جهت تهیه این محصول زحمات و هزینه های بسیاری را متحمل می شوند. 

صادرات این کالا در ایران از سال های بسیار قبل انجام می شده است. اما امروزه با تکنولوژی همراه شده و در حال رقابت با کشورهای دیگر می باشد.

بسیاری از کشورهای اطراف و شرکت های خارجی زعفران ایرانی را که بسیار مرغوب و با کیفیت و خالص از هر گونه ماده ای و کاملا طبیعی می باشد خریداری می نمایند. 

آنچه در صادرات این کالا نقش اصلی را ایفا می کند بازار یابی دقیق و تبلیغات گسترده در این حوزه می باشد. در حال حاضر در بیشتر استان های کشورمان این محصول تولید و در بازار خرید و فروش می شود.

میزان صادرات زعفران در کشور ما با توجه به تولیدات داخلی و قیمت های عرضه شده در حال افزایش می باشد.

زعفران یا همان طلای قرمز نتیجه تلاش هزاران کشاورز می باشد که چیدن و تمیز کردن آن کلی هزینه در بردارد. بنابراین نیاز به برنامه ریزی دقیق در این حوزه می باشد تا این محصول با یک قیمت بسیار مناسب در بازار جهانی ارائه گردد و زحمات کشاورزان هدر نشود.

صادرات این محصول با برند سازی های معتبر و بسته بندی های مناسب می تواند نقش بسیار عمده ای در پیشرفت اقتصاد کشورمان در بازار جهانی داشته باشد. می توان گفت ارزش این کالا با نفت برابری می کند و می تواند جایگزین فروش نفت در ایران برای سودآوری باشد.

خریدار مایع زعفران در دبی

خریدار مایع زعفران در دبیمایع زعفران یا عصاره طلای سرخ در ایران توسط شرکت های صنایع غذایی و با کسب مجوز های استاندارد از وزارت بهداشت و زیر نظر کارشناسان صنایع غذایی با تکیه بر دانش و تکنولوژی تولید می شود.

این کالا در بسته بندی های بسیار مناسب و کاملا بهداشتی و استاندارد و تهیه شده از مواد درجه یک و مرغوب به بازار داخلی و خارجی ارائه می گردد. این کالا نقش بسیار مهمی در تجارت زعفران ایفا می کند. 

در تهیه این کالا از انواع زعفران درجه یک و با کیفیت استفاده می شود. در واقع استفاده از این نوع زعفران در بسیاری از رستوران های بزرگ، آشپزخانه ها، هتل ها و بسیاری از اماکن دیگر که پخت و پز انجام می شود کاربرد دارد.

تجارت بین ایران و دبی از دیرباز با توجه به مزایایی که برای دو کشور وجود داشته و باعث کاهش هزینه ها و صرفه جویی در زمان بوده رایج بوده است. زعفران ایرانی و عصاره زعفران مایع در دبی از فروش بسیار بلایی برخوردار می باشد و سود آوری آن نیز قابل توجه است.

خرید مایع زعفران در دبی با برند ایرانی معتبر و شناخته شده در تمامی مراکز تجاری این کالا در حال انجام می باشد. خریدار زعفران در دبی این کالا را با قیمت توافقی خریداری می نماید.

انواع مایع زعفران در وزن های مختلف و با بهترین بسته بندی و مرغوب ترین کیفیت از ایران به دبی صادر می شود. این کشور خریدار زعفران ایرانی در تمامی انواع آن می باشد.

فروشنده زعفران در استانبول ترکیه

فروشنده زعفران در استانبول ترکیهزعفران ایرانی درجه یک و مرغوب در انواع مختلف آن در استانبول ترکیه طرفداران زیادی دارد و با قیمت های بسیار مناسبی خرید و فروش می شود. 

شرکت های خارجی این کالا را به صورت فله یا در قالب بسته بندی های مختلف از شرکت های ایرانی خریداری نموده و آنها نیز از تجارت این کالا سود بسیار بالایی نصیبشان می شود.

مهم ترین نکته در فروش زعفران و سود آوری کسب اطلاعات درست و دقیق در این حرفه می باشد. در استانبول ترکیه نوعی از زعفران نگینی خریدار بیشتری دارد و از قیمت بالاتری برخوردار است.

صادرات این کالا به ترکیه برای ایران مزایایی بسیاری دارد از جمله اینکه به دلیل تحریم های گوناگون اقتصادی این کشور می تواند همانند پلی باشد برای ورود ایران به بازار جهان و نشان دادن ماهیت و کیفیت محصولات ایرانی به دنیا.

فروشنده این کالا باید با یک تبلیغات کارآمد و یک برند معتبر و بسته بندی های مناسب وارد این حوزه شود تا بتواند در تجارت این کالا سود آوری داشته باشد.

فروشگاه مایع زعفران اصل با قیمت مناسب

فروشگاه مایع زعفران اصل با قیمت مناسبمایع زعفران استاندارد و مرغوب در بسیاری از فروشگاه ها و مراکز خرید و فروش زعفران موجود می باشد. این کالا در وزن های مختلف به بازار عرضه می گردد‌. کاملا تازه بوده و از غلظت بسیار خوبی برخوردار می باشد.

آبی که در تهیه این مایع استفاده شده غنی شده با مواد معدنی طبیعی و مورد نیاز بدن می باشد. می توانید در بسیاری از خورشت ها و غذاهای ایرانی به راحتی از این ماده خوش رنگ و خوش طعم استفاده نمایید.

این محصول به راحتی قابل تهیه و قابل استفاده می باشد و در مهمانی ها باعث زیبایی و آراستگی سفره  شما می شود. در بسیاری از نوشیدنی ها، دسر ها، انواع کیک ها می توان از زعفران نایع استفاده نمود. 

این افزودنی و چاشنی سالم با توجه به ماهیت خود به سرعت و در کمترین زمان با مواد دیگر ترکیب شده و بهترین و خوش رنگ ترین محصولات غذایی را بوجود می آورد.

قیمت مایع زعفران‌درکشور های خارجی بر اساس فاکتور های معینی سنجیده و تعیین می شود.

این کالا با توجه به تقاضا و نیاز داخلی تولید و با قیمت های بسیار مناسب در تمامی مراکز خرید این کالا و فروشگاه ها موجود می باشد.عرضه مایع زعفران صادراتی در تمامی نمایندگی ها و سایت های فروش به صورت کالا تضمینی در حال انجام است.

مدارک لازم برای صادرات زعفران مرغوب

مدارک لازم برای صادرات زعفران مرغوبجهت صادرات زعفران به کشورهای اطراف باید مراحلی طی شود تا کیفیت و مرغوبیت این کالا به تثبیت رسیده و مجوز های لازم را کسب نماید.

یکی از مدارکی که باید کسب گردد، گواهی استاندارد می باشد ‌که کیفیت این محصول را در آزمایشگاه بررسی نموده و آن را از نظر نداشتن سمیت و هیچ گونه آلودگی تایید می نماید.

مدارک بسیاری نیز ازجمله کارت بازرگانی و گواهی نامه بهداشت دامی نیز باید کسب گردد. بعد از طی این مراحل پروانه صادرات صادر می شود .

بعد از گذراندن این مراحل مرحله ارزیابی می باشد که صحت اطلاعات دریافتی بررسی و تعداد بسته ها و اندازه و حجم آن مورد تایید قرار می گیرد.

امروزه صادرات زعفران عوارضی را در برنمی گیرد. این کالای مرغوب و با کیفیت پس از طی مراحل و دریافت کارت بازرگانی به بازار خارج تزریق می شود.

شرکت های بازرگانی پخش مایع زعفران صادراتی در کشور

شرکت های بازرگانی پخش مایع زعفران صادراتی در کشوردر صادرات مایع زعفران به کشورهای اطراف شرکت های بازرگانی بسیار زیادی فعالیت دارند. در بازار داخلی رقابت در تجارت زعفران بسیار شدید می باشد. در بازار خارجی هم انواع مختلفی از این محصول با بسته بندی های متنوع ارائه می گردد.

در تجارت این کالا تبلیغات نقش بسیار عمده ای را ایفا می کند. زعفران ایرانی اصیل و مرغوب بوده و باید در بهترین و شیک ترین و استاندارد ترین بسته بندی به بازار جهانی عرضه شود تا بتواند رقیبان قدرتمند خود را کنار زنده و حذف نماید. 

بسیاری از معتبر ترین برند های تجاری مایع زعفران در بازار خارجی شناخته شده ودر حال فعالیت می باشند. فروش مایع زعفران با توجه به کارآیی فوق العاده آن در بازار داخلی و خارجی بسیار رایج می باشد.

امروزه صادرات مایع زعفران‌ صدف ایرانی به بسیاری از کشور های خارجی با بالاترین کیفیت در حال انجام می باشد.

در بسیاری از شهرها نمایندگی مایع زعفران در جهت انجام خدمات مشاوره ای و تجاری فعال می باشد.

Call Now Buttonسوال داری، من اینجام!