معتبرترین مرکز پخش زعفران در تهران

معتبرترین مرکز پخش زعفران در تهران

معتبرترین مرکز پخش زعفران در تهران

در زمینه توزیع زعفران در تهران مراکز زیادی وجود دارند. در بازار، زعفران نام های مختلفی دارد که بخاطر شرکت های فروش زعفران است که بااین نام ها در بازار  عرضه می شوند. شما برای مطلع شدن از معتبرترین مرکز پخش زعفران در تهران می توایند با کارشناسان فرانیز ارتباط برقرار کنید.

معتبرترین مرکز پخش زعفران در تهران

بهترین مرکز پخش زعفران در تهران

شرکت هایی که زعفران را در ایران تولید می کنند شامل زعفران قائنات، زعفران مشهد، زعفران امید، زعفران سحر خیز، زعفران بهرامن و غیره است. قیمت زعفران یک برند با برند دیگر متفاوت است. زعفران خراسان معروف در عام و خاص می باشد. اولین و بزرگترین تولیدکنندگان زعفران، استان خراسان رضوی و جنوبی در کشور هستند. کسانی که به مشهد سفر می کنند زعفران را خریداری کرده و به عنوان هدیه یا سوغاتی به دوستان خود می دهند.

معتبرترین مرکز پخش زعفران در تهران

همیشه نمی توان به شهرهای تولید کننده زعفران سفر کرد برای همین خیلی از مشتری ها به دنبال بازار زعفران در شهر خود می باشند. یکی از مراکز پخش زعفران در تهران، بازار بزرگ تهران است که فروشگاه های مختلف در این بازار زعفران را به صورت بسته بندی و فله در وزن های گرمی و مثقالی می فروشند. شرکت فرانیز در پخش زعفران در تهران نمایندگانی دارد که شما می توانید زعفران را به صورت فله یا بسته بندی با قیمت و کیفیت مناسب تهیه نمایید.

فروشگاه های پخش زعفران در تهران

معتبرترین مرکز پخش زعفران در تهران

هنگام خرید زعفران توجه داشته باشید که زعفران بهرامن، زعفران سحر خیز و غیره اسامی شرکت های تولیدی زعفران هستند و ارتباطی به نوع زعفران ندارند. برای اینکه بفهمید کدام زعفران بهتر است باید از دو برند خریداری کنید و کیفیت آن را بررسی نمایید. متأسفانه بسیاری از مراکز فروش زعفران چندین نوع زعفران را با هم ترکیب می کنند و می فروشند یا زعفران رنگ شده و تقلبی را به جای زعفران اصل با قیمت ارزان ارائه می کنند تا مشتریان زیادی را جذب کرده و فروش بالایی داشته باشند. همه این کارها بخاطر این است که زعفران محصول گران بهایی می باشد.

شرکت فرانیز از مراکز فروش و پخش زعفران در سراسر کشور است که همیشه رضایت مشتری برای شرکت در اولویت قرار دارد و تمام  تلاش خود را می کند که زعفران با کیفیت و قیمت مناسب ارائه دهد. مشتریان و حتی تاجران زیادی با شرکت فرانیز در ارتباط می باشند و از ارائه خدمات مشتری و کیفیت محصول و قیمت مناسب که بدون واسطه می باشد تا الآن رضایت داشته اند.

Call Now Buttonسوال داری، من اینجام!