لیست قیمت عصاره زعفران مهنام 8 عددی

لیست قیمت عصاره زعفران مهنام 8 عددی

عصاره زعفران مهنام

عصاره زعفران مهنام 8 عددی توسط عاملان فروش اینترنتی آن عرضه شد. برای اطلاع از آخرین لیست قیمت این کالا می توانید با ما در ارتباط باشید.

معرفی عصاره زعفران مهنام

عصاره زعفران مهنام

شرکت مهنام یک شرکت تولید و بسته بندی زعفران است که با چندین سال سابقه کار طلایی طرفداران مخصوص به خود را دارا می باشد. این شرکت زعفرانی در تهران به ثبت رسید و همه ساله حجم زیادی از فرآورده های زعفرانی مورد نیاز کشور را تامین می نماید.

این شرکت با بسته بندی های متنوع اقدام به تولید محصولات جدید و باکیفیتی می کند که در رقابت بازار زعفران پیشرو و پیشگام باشد. عصاره زعفران مهنام یک محصول محبوب در میان مشتریان و خریداران این گیاه بوده و سرآمد و زبانزد مردم می باشد.

عصاره زعفران مهنام

عصاره زعفران مهنام از گیاه زعفران خالص و بسیار طبیعی تولید می گردد که این نشان دهنده ارزش غذایی بالای آن است. طعم لذیذ و عطر دلچسب آن موجب شده که شاغلین در رستوران ها، قنادی ها و… آن را خریداری کرده و برای خوش رنگ و خوشمزه کردن مواد غذاییشان از عصاره زعفران مهنام بهره زیادی ببرند.

عصاره زعفران مهنام چند است

این کالا از محصولات بسیار مفید و پرکاربرد در دنیای امروز است و با تلاش های متخصصان تغذیه و کارشناسان این زمینه در شرکت مهنام سبب شده که کالایی باکیفیت به بازار عرضه شود.

عصاره زعفران مهنام

علاوه بر کیفیت و مرغوبیت عصاره زعفران مهنام می توان به هزینه مقرون به صرفه آن اشاره کرده که متناسب با محصول ارائه شده، قیمت گذاری گردیده است. همین عامل سبب جذب خیل عظیمی از مشتریان گردیده است.

شرکت تولیدی مهنام با ارائه محصولی کاربردی از زعفران فشرده در بازار زعفران از جایگاه خوبی برخوردار بوده و اگر از مشتریان قبلی این محصول سوال کرده باشید، درخواهید یافت که انتخاب بسیار خوب و مناسبی کرده اید.

عصاره زعفران مهنام

مشخصات عصاره زعفران مهنام

عصاره زعفران مهنام در بسته بندی بسیار شیک و جذابی طراحی شده که همین یک عامل فروش بیشتر این شرکت است چرا که بسیاری از مغازه داران برای ویترین مغازه خود از بسته بندی های زیبا استفاده می کنند و مشتریانی به سبب بسته بندی دلربای عصاره زعفران بهنام، آن را خریداری کرده و به دوست و آشنای خود هدیه می دهند.

عصاره زعفران مهنام

این محصول در یک بسته تدارک دیده شده که در آن 8 عدد مکعب موجود است. وزن هر مکعب 75 گرم بوده که پودر فشرده زعفران موجود در آن 64 گرم وزن دارد.

عصاره زعفران مهنام با بهترین کیفیت و با فناوری های روز دنیا تولید شده و بسیار سالم و طبیعی می باشد. مصرف هر 10 گرم از آن به بدن انسان معادل 19.05 کیلو کالری می بخشد که این نشان دهنده ارزش غذایی بالای این فرآورده زعفرانی می باشد.

با مصرف 10 گرم عصاره زعفران مهنام چیزی در حدود 2.17 قند وارد بدن ما شده و خواص فراوان کربوهیدرات های طبیعی را دریافت خواهیم نمود.

عصاره زعفران مهنام

با وجود 5.4 گرم نمک در هر ده گرم از عصاره زعفران مهنام دیگر نیاز زیادی به مصرف نمک خوراکی نخواهید داشت و این نیاز آشپزان را در صورت نبود نمک طعام رفع خواهد نمود.

مواد غذایی تولید شده در شرکت ها، ممکن است دارای مقادیری افزودنی باشد که اگر این افزودنی ها برای بدن مضر واقع گردد، خوردن و مصرف آن به هیچ وجه توصیه نمی شود. بعضی افزودنی ها نیز اگر تا حد مجاز وارد ماده غذایی شود، مشکلی ایجاد نمی کند. اسید های چرب ترانس یکی از مواد مضر در مواد غذایی است و لازم به ذکر است که عصاره زعفران مهنام فاقد هرگونه اسید چرب ترانس می باشد و با دریافت استاندارد های غذایی، سلامت خود را به شما تضمین می نماید.

سوال داری، من اینجام!