قیمت عالی چای زعفران شاهسوند

قیمت عالی چای زعفران شاهسوند

قیمت عالی چای زعفران شاهسوند

چای زعفران شاهسوند را می توان با قیمت عالی و در حجم عمده از سایت بازرگانی فرانیز خریداری نمود. این شرکت بزرگ با تولید محصولات پر خاصیت و ارزشمند توانسته خدمتی بزرگ را به مصرف کنندگان انجام دهد.

قیمت عالی چای زعفران شاهسوند

عرضه اینترنتی چای زعفران شاهسوند

چای زعفران شاهسوند در حجم های جزئی و عمده از طریق مراکز فروش معتبر به فروش می رسد. این محصول جزء نوشیدنی های گرم بوده که طبعا در فصل زمستان فروش بیشتری دارد.

زعفران یکی از ارزشمند ترین رستنی های جهان بوده که با عطر و طعم دلنشینی که دارد توانسته هر آشپزی را مجذوب خود کند. امروزه بر مبنای تحقیقات علمی که انجام گرفته، خواص متعدد زعفران و اثربخشی ترکیبات آن مورد توجه محققین، شرکت های دارو سازی و صنایع آشپزی قرار گرفته است.

استفاده از گل زعفران در تولید محصولات متنوع، باعث شده است تا افراد دارای سلیقه های مختلف و همچنین تمامی گروه های سنی بتوانند از این گل ارزشمند بهره مند شوند.

قیمت عالی چای زعفران شاهسوند

چای زعفران شاهسوند یکی از فرآورده هایی بوده که در تولید آن، از ترکیب طلای سرخ بی نظیر و چای درجه یک استفاده شده است. این محصول بسیار ارزشمند بوده و استفاده روزانه از آن می تواند باعث بهبود عملکرد دستگاه گوارش شود. عرضه آنلاین این محصول یکی از دلایل فروش بالای آن محسوب می گردد.

تولید زعفران اعلا در ایران

ایران به دلیل دارا بودن اقلیم مناسب، با سهم تولید حدود 90 درصد به عنوان بزرگترین تولید کننده زعفران در جهان شناخته می شود. در ایران استان های خراسان رضوی و جنوبی حدود 85 درصد از سهم کشت این محصول را به خود اختصاص داده اند.

زعفران گیاهی کوچک و چند ساله بوده که ارتفاع آن بین 10- 30 سانتی متر می باشد. این گیاه دارای 6 گلبرگ به رنگ بنفش زیبا و خیره کننده، 3 پرچم، 1 مادگی و 3 رشته به نام کلاله بوده که در بین تمامی این قسمت ها، کلاله از ارزش بالا تری برخوردار است.

قیمت عالی چای زعفران شاهسوند

اولین گام در رشد زعفران و پدیدار شدن گل ها، بالا آمدن تیچ ها می باشد که اولین قسمت رویشی گیاه بوده که به نوعی جوانه زدن آن محسوب می شود و نشان دهنده سلامت پیاز های کشت شده است.

فروش ویژه چای زعفران شاهسوند

اگر مایل به دریافت چای زعفران شاهسوند با شرایط و تخفیفات ویژه هستید حتما از سایت بازرگانی فرانیز و صفحه اینستا گرام آن دیدن فرمایید تا با محصولات این سایت آشنا شده و خریدی به صرفه را انجام دهید.

سوال داری، من اینجام!