قیمت زعفران ۲ گرمی بهرامن درب کارخانه

قیمت زعفران ۲ گرمی بهرامن درب کارخانه

قیمت زعفران ۲ گرمی بهرامن درب کارخانه

زعفران را با توجه به یک سری خصوصیات مشخص در انواع مختلف بسته بندی و قیمت گذاری می کنند. برای اطلاع از قیمت زعفران ۲ گرمی بهرامن درب کارخانه از طریق سایت های فروش اقدام کنید.

قیمت زعفران ۲ گرمی بهرامن درب کارخانه

بهرامن یکی از کارخانه های بزرگ در زمینه تولید و بسته بندی مواد غذایی واقع در شهرک توس در مشهد می باشد که در سال 1387 کار خود را آغاز نموده و خوشبختانه توانسته است در طول این مدت رضایت مشتری را جلب نماید.

محصول اصلی این کارخانه بزرگ زعفران می باشد که در کنار آن محصولاتی مانند؛ انواع دمنوش های گیاهی، آجیل، زرشک، نبات زعفرانی، هل و… نیز تولید و بسته بندی می شود. زعفران در بهرامن در وزن ها و اشکال گوناگون بسته بندی می گردد.

ملاک تعیین قیمت زعفران ۲ گرمی بهرامن

قیمت زعفران ۲ گرمی بهرامن درب کارخانه

قیمت زعفران ۲ گرمی بهرامن بسته به نوع مرغوبیت زعفران و شکل بسته بندی دارای قیمت های متفاوتی می باشد. پک های هدیه زیبایی با زعفران اعلا در بهرامن تولید گردیده که مناسب سوغات و هدیه دادن است.

ایران بزرگترین تولید کننده زعفران در جهان می باشد که بیشترین سطح زیر کشت با حدود 84 هزار هکتار متعلق به خراسان رضوی است. به همین جهت بیشتر شرکت های تولیدی زعفران در این استان قرار دارند.

طبق استاندارد های جهانی قدرت رنگدهی زعفران درجه یک باید حداقل ۲۰۰ باشد این در حالیست که عدد رنگدهی زعفران های سرگل و نگین ایرانی تا ۳۰۰ نیز متغیر است.

زعفران دارای عطر و رنگ فوق العاده ای نسبت به بقیه ادویه ها می باشد. طبق تحقیقات انجام شده رنگ زعفران به دلیل وجود ماده ای به نام کروسین بوده و همچنین دلیل معطر بودن آن وجود سافرانال در زعفران است.

از نکات مثبت قرار دادن قیمت زعفران ۲ گرمی بهرامن در سایت های فروش

قیمت زعفران ۲ گرمی بهرامن درب کارخانه

قیمت زعفران ۲ گرمی بهرامن به صورت روزانه در سایت های فروش این محصول قرار داده شده است. خریدار به این ترتیب قبل از خرید می تواند قیمت این محصول را با محصولات مشابه مقایسه و در صورت رضایت خرید را انجام دهد.

فروش زعفران به دو صورت حضوری و غیر حضوری میسر می باشد که به منظور سهولت در خرید روش غیر حضوری در طی سال های گذشته گسترش چشمگیری داشته است. شرکت بهرامن در سال 1397 با احترام به خواسته مشتریان خود فروش اینترنتی را در سایت خود قرار داد. به این طریق خریدار به راحتی و با اطمینان از اصالت کالا می تواند خرید خود را انجام دهد.

سوال داری، من اینجام!