فروش عصاره زعفران هاتی کارا پودری

فروش عصاره زعفران هاتی کارا پودری

فروش عصاره زعفران هاتی کارا پودری

فروش عصاره زعفران هاتی کارا در بسته بندی پودری به عنوان یک چاشنی صد در صد طبیعی و ارزشمند توسط این سایت انجام می گیرد. هاتی کارا با بهترین کیفیت از جمله اسانس های مورد نیاز اکثر رستوران ها و کترینگ ها و حتی مصرف کنندگان خانگی می باشد.

عصاره زعفران هاتی کارا به طور معمول در بسته بندی های ۴۰ گرمی عرضه می شود و شرکت های پخش و توزیع مویرگی جهت گرفتن نمایندگی پخش این محصول در منطقه مورد نظرشان بایستی ابتدا از عدم وجود نمایندگی در آن محدوده مطمئن گردند.

فروش عصاره زعفران هاتی کارا پودری

قیمت فروش عصاره زعفران هاتی کارا

برای هر بسته ۴۰ گرمی از این عصاره زعفران هاتی کارا قیمتی بین ۴۵۰۰ تا ۵۵۰۰ تومان در بازار تعیین شده که با توجه به نوسانات و کشش بازار ممکن است هر آن تغییراتی در آن لحاظ شود.

فروش عصاره زعفران هاتی کارا در بازار تهران به صورت عمده صورت پذیرفته و به دلیل موقعیت مکانی این شهر، امکان ارسال آن به سراسر کشور و حتی صادرات نیز میسر گشته است.

پودر عصاره زعفران این خاصیت و مزیت را دارد که به راحتی در انواع غذاهای ایرانی حل می گردد و برای استفاده از آن زمان زیادی از آشپزها گرفته نمی شود.

فروش عصاره زعفران هاتی کارا پودری

عصاره زعفران هاتی کارا توسط سایت های فروشگاهی متعددی به معرض فروش گذارده شده که هر کدام از این سایت ها قیمت متفاوتی را اعلام نموده اند.

علت این تفاوت قیمت فروش عصاره زعفران هاتی کارا آن است که در بازه های زمانی متفاوت به دلیل نوسانات بازار در زمان تهیه مواد اولیه آن، مشکلاتی ایجاد می شود.

گاهی فروشندگان در زمان تهیه این عصاره گیاه زعفران خراسان از طرح های تخفیفی استفاده می کنند و خب طبیعی می باشد که قیمت ارزان تری را به مشتریان عمده اعلام نمایند.

عصاره زعفران هاتی کارا را می توان از طریق همین سایت اینترنتی و با قیمت مناسب تهیه نمود.

Call Now Buttonسوال داری، من اینجام!