فروش عصاره زعفران مایع باکیفیت

فروش عصاره زعفران مایع باکیفیت

فروش عصاره زعفران مایع باکیفیت در سطح عمده یکی از دغدغه های توزیع کنندگان آن است. در ادامه با این مقوله بیشتر آشنا خواهیم شد.

دو خاصیت شگفت انگیز زعفران

زعفران، طلای سرخ، گیاه ارزشمندی که خواص درمانی و دارویی بسیار دارد. بعد از همه گیری کرونا استفاده از زعفران بسیار عمومیت یافت. در ادامه سه مورد از خواص فوق العاده این گیاه را توضیح خواهیم داد.

1. مناسب برای درمان سرماخوردگی

طبع گرمی که زعفران دارد، سبب التیام سرفه های خشک می شود. تجویز استفاده از دمنوش زعفران در طب سنتی بسیار گسترش یافته است. در هر ۱۰۰ گرم از زعفران ۸۰ میلی گرم ویتامین ث وجود دارد.

این به آن معنا است که داروی گیاهی مناسب برای سرماخوردگی است. علاوه بر آن آنتی اکسیدان موجود در زعفران سیستم ایمنی بدن را افزایش می دهد. همین امر سبب خواهد شد تا بدن در مقابل بسیاری از بیماری ها مقاومت نشان دهد. فروش عصاره زعفران مایع با این خواص جایگاه خود را در کشور عزیزمان ایران پیدا کرده است.

دو خاصیت شگفت انگیز زعفران

۲. دارویی مناسب برای ضدافسردگی و شادی آور

حتما تا کنون شنیده اید که مصرف بیش از اندازه زعفران باعث خنده غیرقابل کنترل می شود‌. حقیقت این است که زعفران برای نشاط و شادابی و جلوگیری از افسردگی نیز تجویز می شود.

مصرف به اندازه زعفران سبب می شود تا هورمون سروتونین در بدن افزایش پیدا کند. اگر نگاه دارویی به زعفران داشته باشیم، باید بگوییم گیاه ضدافسردگی‌ است. در داروهای شیمیایی که  دکتران تجویز می کنند برای کنترل سروتونین در بدن است.

دقیقا کاری که زعفران با جسم و روح انسان می کند. زعفران نعمتی است که خداوند در اختیار ما قرار داده است. تنها تفاوت آن با داروهای شیمیایی در عوارض آن است. به این معنا که زعفران آن عوارض جانبی را ندارد، اما داروهای شیمیایی دارد. بنابراین فروش عصاره زعفران مایع از رونق خوبی برخوردار است.

تاثیر زعفران در سلامتی

برخی از افراد شیفته رنگ این گیاه هستند. برخی دیگر بو و عطر زعفران را بر همه چیز ترجیح می دهند. برخی دیگر از افراد هستند که از زعفران به عنوان داروی گیاهی درمانی استفاده می کنند.

این روزها محلول زعفران طبیعی همه آنچه را که از زعفران انتظار داریم، برآورده می کند. این کالا هم عطر و رنگ زعفران و هم خواص آن را برای ما به ارمغان می آورد. فروش عصاره زعفران مایع نه تنها برای مصارف، بلکه برای مصارف عمده نیز کاربرد دارد.

بهتر است بگوییم برای مصارف عمده همچون رستوران، کافه و هتل ها مناسب تر است. استفاده سریع و آسان از این محصول سبب می‌شود تا سرآشپزان آب زعفران را بیش از خود زعفران استفاده کنند. محلول زعفرانی ترکیبی از خورده های زعفران و آب است که به صورت ترکیبی در آمده است.

تاثیر عصاره زعفران مایع در سلامتی

این ترکیب سبب شده تا افراد زحمت مراحل سابیدن و نرم کردن زعفران از دوششان برداشته شود. در واقع سرعت عمل آن ها در آشپزی بیشتر شود. این ترکیب همچون خود زعفران دارای خواص دارویی است.

شما می توانید مقدار کمی از این مایع را در آب بریزید و به عنوان دمنوش از آن استفاده کنید. در ادامه علت این مسئله را شرح خواهیم داد.

مزایای فروش عصاره زعفران مایع

محلول زعفران برای مغازه داران، عطاری ها و سوپر مارکت ها نیز بسیار مفید فایده است‌. این محصول ماندگاری بالا دارد و دیگر مانند خود زعفران می توان نگران خراب شدن محصول نبود. زعفران در مجاورت هوا رنگ قرمز شفاف خود را از دست می دهد‌.

در این شرایط رنگ زعفران که یکی از مهم ترین فاکتورهای جذب مشتری است از بین می رود. در اینجاست که می توان گفت با تغییر رنگ، کیفیت زعفران زیر سپال می رود. علاوه بر آن، اگر مغازه و محل نگهداری زعفران کمی مرطوب باشد، زعفران نیز این رطوبت را به خود جذب می کند.

در این حالت زعفران حالت خشکی و تازگی خود را از دست می دهد. در مجموع می توان گفت نگهداری زعفران سخت است. این حالی است که فروش عصاره زعفران مایع این دردسرها را ندارد. مراقبت از آن آسان تر است و ماندگاری بالا آن خیال فروشندگان را راحت می کند.

مزایای فروش عصاره های مایع زعفران

علاوه بر  تمام این ها، مسئله جابجایی محصول مهم است. زعفران به نحوی باید حمل شود که کمترین آسیبی نبیند. کم ترین ضربه سبب می شود تا ریشه های خشک زعفران در هم شکند و پودر شود.

این محصول در بسته بندی های محکم و پلمپ شده قابلیت حمل راحت را دارد. در واقع شما با اندکی جابجایی و ضربه، نگران پایین آمدن کیفیت محصول نخواهید بود.

محصولات زعفرانی باکیفیت

وقتی صحبت از فروش عصاره زعفران مایع می شود، ممکن است سوالی ذهن شما را درگیر کند. این سوال که ممکن است محلول زعفران همانند خود زعفران خالص نباشد؟

می توان گفت جواب این سوال نه خیر است و نه بله. بلکه که کاملا بستگی به این دارد که شما از چه برندی خرید می کنید. برندهای مطمئن و صاحب نام قطعا در تولید محصولات جانبی زعفران نهایت دقت را می کنند. این برندها با داشتن آزمایشگاه های مجهز و به روز  از صفر تا صد تولیدات خود را بررسی می کنند.

این مسئله موجب خواهد شد تا آن ها در دنیای رقابت با سایر برندهای زعفرانی بهترین نوع آن را روانه بازار کنند‌ . این کاملا بستگی به شما دارد که بیش از قیمت، حواستان به اصالت و ارگانیک بودن محصول باشد. در این صورت خواهد بود که شما خواص زعفران را از آب آن نیز دریافت می کنید.

عصاره های زعفرانی باکیفیت

در نهایت اینکه فروش این محصول برای بسیاری از فروشندگان مزیت محسوب می شود. این بستگی به فروشنده دارد که محصولات جانبی زعفران را چگونه به مشتری معرفی کند. بسیاری از افراد هنوز شناخت کافی در خصوص فرآورده های زعفرانی ندارند.

معرفی کامل باعث می شود مشتریان در کنار سایر خریدها، زعفران را در سبد خرید خود قرار دهند. فروش عصاره زعفران مایع، معامله ای است که نه خریدار و نه فروشنده از آن پشیمان نخواهند شد. خریدار عمده یا جزئی از کاربرد سریع و آسان آن لذت خواهد برد. علاوه بر آن، فروشنده از نگهداری آسان و سود بالای آن نیز راضی خواهد بود.

سوال داری، من اینجام!