عیار واقعی و قیمت زعفران خراسان جنوبی به صرفه

عیار واقعی و قیمت زعفران خراسان جنوبی به صرفه

عیار واقعی و قیمت زعفران خراسان جنوبی به صرفه

کیفیت طلا را با عیار آن مشخص می کنند برای کیفیت زعفران هم از مفهومی به نام عیار زعفران استفاده می شود. برای دست یابی به قیمت زعفران خراسان جنوبی به سایت فرانیز مراجعه نماید و به میزان واقعی و به صرفه خریداری کنید.

قیمت زعفران خراسان جنوبی

عیار واقعی و قیمت زعفران خراسان جنوبی به صرفه

لیست قیمت زعفران خراسان جنوبی درجه یک در سایت فرانیز به صورت روزانه برای مشتریان ارائه داده می شود. این استان بزرگترین تولید کنندگان زعفران قائنات می باشد، خرید و فروش عمده زعفران نیز در این استان ها انجام می گردد.

اگر از کیفیت زعفرانی که می خرید می خواهید اطمینان خاطر داشته باشید خرید زعفران از کشاورز را تجربه نمایید‌. اگر امکان این نوع خرید برای شما وجود ندارد، شرکت ما توانسته زمینه ی دسترسی آسان به این محصول را در سراسر کشور برای شما فراهم کند و انواع زعفران را به صورت فله و بسته بندی شده بدون واسطه عرضه می کنیم.

با توجه به تنوع انواع زعفران و کیفیت های عرضه شده قیمت آن نیز متفاوت است. قیمت عمده فروش زعفران خراسان جنوبی به عواملی مانند؛ طول کلاله ها، ضخامت کلاله های زعفران، وجود فرخوردگی در رشته ها، قدرت رنگ دهی زعفران، وجود نرمه و شکستگی در زعفران و تیره یا روشن بودن رنگ کلاله ها بستگی دارد.

عیار واقعی و قیمت زعفران خراسان جنوبی به صرفه

خشکسالی و میزان بارندگی روی برداشت گل زعفران از مزارع تاثیر گذار می باشد در مجموع میزان برداشت زعفران از مزارع به شرایط آب و هوایی منطقه بستگی دارد. گل زعفران سالی یک بار آن هم در فصل آبان برداشت می شود و توسط اتحادیه های تعاونی روستایی به طور همزمان از کشاورزان خریداری می گردد.

در این استان بسیاری از مردم زندگی خود را از طریق کاشت زعفران می گذرانند. بهترین راه برای خرید زعفران درجه یک با کمترین قیمت تهیه کردن آن در فصل برداشت زعفران می باشد.

عیار واقعی و قیمت زعفران خراسان جنوبی به صرفه

زعفران قیمت ثابتی ندارد و با باز شدن راه های صادراتی احتمال افزایش قیمت زعفران و تغییر نمودار قیمت وجود دارد. عواملی مانند؛ نوع و درجه کیفیت زعفران، حجم خرید و نوع بسته بندی به عنوان مثال یک گرم زعفران در بسته بندی خاتم گرانتر از قیمت زعفران در بسته بندی پاکتی است.

شرکت ما تایید آزمایشات انجام گرفته روی زعفران و گواهینامه ها و استاندارد های مربوط به زعفران را که می خرید به شما ارایه می دهیم که نشان دهنده اصل بودن و کیفیت زعفران می باشد و با اطمینان خاطر می توانید محصول مورد نظر را تهیه نمایید.

سوال داری، من اینجام!