عرضه شربت زعفران مصطفوی به قیمت نمایندگی

عرضه شربت زعفران مصطفوی به قیمت نمایندگی

عرضه شربت زعفران مصطفوی به قیمت نمایندگی

شربت زعفران مصطفوی، از جمله نوشیدنی های پر طرفدار به خصوص در فصل تابستان می باشد. عرضه این محصول به قیمت نمایندگی هم اکنون از طریق این سایت صورت می پذیرد.

محصولات شرکت شربت زعفران مصطفوی

عرضه شربت زعفران مصطفوی به قیمت نمایندگی

کارخانه بزرگ مصطفوی واقع در مشهد با ارائه بهترین و سالم ترین محصولات خود اعم از؛ شربت ها و دمنوش ها، انواع پودر ها، پک هدیه، زرشک، آبنبات، چای و… با هدف رضایت  مشتری توانسته جایگاه ویژه ای نه تنها در بازار داخلی بلکه در کشور های مختلف برای خود پیدا کند.

شربت زعفران مصطفوی یکی از محصولات این شرکت می باشد که در فرآیند تولید به هیچ عنوان نیروی انسانی دخالت ندارد و تمام مراحل تولید کاملا مکانیزه می باشد.

طریقه تولید شربت زعفران مصطفوی در کارخانه

عرضه شربت زعفران مصطفوی به قیمت نمایندگی

فرآیند تولید شربت زعفران مصطفوی طی سه مرحله صورت می پذیرد؛  ابتدا محلول را در دیگ های بخار حرارت می دهند سپس محلول در دمای محیط سرد می شود و در انتها برای باز شدن رنگ زعفران، محلول را به اصطلاحی قرنطینه می کنند.

شربت زعفران مصطفوی در بسته بندی بطری شیشه ای به وزن ۶۵۰ گرم در بازار موجود می باشد. برای استفاده از آن باید به ازای یک فنجان پر از شربت، پنج فنجان آب اضافه کرد تا شربتی با غلظت مناسب به دست بیاید.

شرکت بزرگ مصطفوی با حفظ اصالت و کیفیت کالا در راستای رضایت مشتری توانسته در بازارهای داخلی و جهانی خود را مطرح کند. مصطفوی موفق به دریافت لوح تقدیر از سوی سازمان استاندارد ملی ایران و وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی شده است.

خواص شربت زعفران مصطفوی

عرضه شربت زعفران مصطفوی به قیمت نمایندگی

شربت زعفران مصطفوی به دلیل دارا بودن ویتامین A و C و همچنین آهن و کلسیم بسیار مفید می باشد. این شربت دارای خواص بسیاری من جمله؛ از بین برنده نفخ شکم، جلوگیری از بروز آلزایمر، پاکسازی کلیه و مثانه، متعادل نگه داشتن فشار خون و… می باشد.

اگر قصد خرید شربت زعفرانی مصطفوی در حجم های بالا را دارید می توانید از طریق فرانیز اقدام کنید و از تخفیفات ویژه این سایت بهره مند شوید. فرانیز این امکان را فراهم کرده است تا بتوانید از مشاوره و راهنمایی کارشناسان فروش خبره به صورت رایگان استفاده کنید.

 بعد از ثبت سفارش محموله شما بسته به طی مسافت در کوتاه ترین زمان به دست شما خواهد رسید. لازم به ذکر است که خرید شما با همان نرخ کارخانه محاسبه خواهد شد تا شما خریدی به صرفه را تجربه کنید.

سوال داری، من اینجام!