عرضه اسپری زعفران زرشاد خوش رنگ

عرضه اسپری زعفران زرشاد خوش رنگ

عرضه اسپری زعفران زرشاد خوش رنگ

عرضه اسپری زعفران زرشاد در زمان خودش تحولی در صنعت طلای سرخ و فرآورده هایش به وجود آورد. این کالا خوش عطر و رنگ توانست بازار های عرضه را نیز دگرگون کرده و اوضاع را به نفع خود متحول نماید.

تولید مرحله به مرحله اسپری زعفران زرشاد

عرضه اسپری زعفران زرشاد خوش رنگ

این محصول به طور کلی از مخلوط آب آشامیدنی و طلای سرخ خشک شده به وجود می آید. برای تکمیل فرایند به شیوه اصولی ابتدا آب از دستگاه های تصفیه ساز پیشرفته عبور می نماید و از وجود هر گونه آلودگی عاری می گردد. سپس در دیگ های بخار به دمای مورد نظر جهت ادامه پروسه می رسد.

در مرحله بعدی کلاله های کاملا خشک و پودر شده درجه یک به دیگ اضافه می شوند و مدت زمانی جهت دم کشیدن طی می گردد تا عطر و رنگ آن به طور کامل از پودر ساطع گردد.

عرضه اسپری زعفران زرشاد خوش رنگ

پس از آماده سازی ماده، آن را داخل پک هایی از جنس آلومینیوم تزریق می نمایند. برای خارج شدن به شکل افشانه نیاز به بخش دیگری نیز وجود دارد. گاز های پیشرانه ای که به فراینده اسپری شدن کمک کرده و این امر را ممکن می سازند.

پس از طی تمامی قسمت ها، اسپری زعفران زرشاد آماده عرضه است. نکته حائز اهمیت در این بخش، سلامت و ماهیت این گاز می باشد. چرا که برخی از افراد تصورات اشتباهی نسبت به آن داشته و همچنین به دیگران نیز منتقل می کنند.

این گاز ها در صنایع مختلفی اعم از دارویی، غذایی، آرایشی و بهداشتی کاربرد دارد. به گونه ای طراحی و تولید شده که پس از خارج شدن از محفظه، هیچ اثری از خود بر جای نگذاشته و از مواد بی خطر برای انسان و محیط زمین تشکیل شده است. ضمن اینکه در زمان بسته بندی به طور کامل از محتوای درون قوطی جدا بوده و تنها مسئولیت آن کمک به خارج شدن مایع از بسته بندی اش به صورت افشانه می باشد.

اسپری زعفران زرشاد یک نوآوری پرسود

عرضه اسپری زعفران زرشاد خوش رنگ

تا زمانی که این محصول به تولید انبوه نرسیده بود، بسیاری از مشاغل فرآورده های دیگری را برای بهبود سطح کاری خود مورد استفاده قرار می دادند. اما باز هم نیاز به حضور یک کالای تمام عیار که هر در سطح هزینه ها صرفه جویی کرده و هم هدر رفت زمانی نداشته باشد، به خوبی حس می شد.

وقتی که اسپری زعفران زرشاد به بازار های فروش رسید، صاحبان کسب و کار هایی چون رستوران ها به سرعت به مشتری های مهم و پر و پاقرص آن تبدیل شدند و این نوآوری، گام بزرگی در این صنعت برای تاجران و خریدار های عمده برداشت.

سوال داری، من اینجام!