سبد کالای اسپری زعفران سحرخیز

سبد کالای اسپری زعفران سحرخیز

سبد کالای اسپری زعفران سحرخیز

مجموعه فرانیز توانسته است با عرضه سبد کالای اسپری زعفران سحرخیز به صورت مستقیم و با حذف واسطه گران و دلالان این امکان را برای مشتریان سراسر کشور فراهم آورد که بتوانند به راحتی نسبت به خرید این محصول اقدام کنند.

اسپری زعفران سحرخیز

سبد کالای اسپری زعفران سحرخیز

زعفران، یکی از اصلی ترین و با ارزش ترین محصولات ایران است که از دیرباز در سفره هر ایرانی نقش به سزایی داشته است. شرکت زعفران سحرخیز از سال ۱۳۱۱ تاسیس شده و محصولات متنوع زعفران در این شرکت تولید و به ۵ قاره جهان صادر می شود. یکی از این محصولات متنوع اسپری زعفران سحرخیز است.

این محصول، یک محصول کاملا طبیعی با بسته بندی جدید و بهداشتی، از آب و زعفران سرگل تهیه شده که با استفاده از روش های جدید و با تکنولوژی نانو مصرف آن را نسبت به روش سنتی چند برابر افزایش داده است. رمز ماندگاری اسپری زعفران سحرخیز، عدم استفاده از مواد نگه دارنده و عدم وجود هوا و عدم رسیدن نور به محلول زعفران است. این محصول در واقع همان زعفران مایع است که این مایع باعث افزایش ماندگاری آن می شود و به همین دلیل است که احتیاجی به مواد نگه دارنده ندارد.

سبد کالای اسپری زعفران سحرخیز

این محصول یک چاشنی خوش طعم و رنگ است که تمام و کمال ارزش و خواص خاص خود را دارد. اسپری زعفران نیز از این خاصیت بی بهره نیست و استفاده از آن حتی در موارد کوچک باعث رفع افسردگی، تقویت سیستم ایمنی بدن، رشد و فعالیت سالم سازی مغز، خاصیت آنتی اکسیدان که می تواند سلول های بدن را از آسیب و یا ضربه محافظت کند و رادیکال های آزاد و مضر بدن را از بین ببرد. همچنین باعث بهبود زخم و التهاب بدن، تقویت بینایی، کاهش اضطراب و غیره می شود. البته در زیاد مصرف کردن این ادویه پر خاصیت باید احتیاط هم کرد. این محصول باید دور از نور مستقیم خورشید نگه داری شود و همچنین برای حفظ کیفیت این محصول دمای محیط آن باید متناسب با اسپری زعفران سحر خیز باشد.

مزایای خرید اسپری زعفران سحرخیز

سبد کالای اسپری زعفران سحرخیز

از جمله مزایای اسپری زعفران سحرخیز می توان به: عدم نیاز به ساییدن و دم کردن زعفران، ساخته شدن از زعفران سرگل، کاملا طبیعی و فاقد هرگونه مواد نگه دارنده و اسانس، حداکثر بهره وری از خواص زعفران، راحتی و تنوع در مصرف، بسته بندی زیبا و شیک، سهولت حمل و نقل، عطر و طعم طبیعی اشاره کرد. از این کالا می توان برای تزئین غذا مانند پلو، مرغ و ماهی یا حتی شله زرد، برای انواع دمنوش ها و چای ها، برای معطر کردن، در تهیه بستنی و انواع شربت ها، از آن می توان استفاده کرد.

سوال داری، من اینجام!