خرید رنگ زعفران پودر اصل کیلویی

خرید رنگ زعفران پودر اصل کیلویی

خرید رنگ زعفران پودر اصل کیلویی

یک راه مطمئن برای خرید رنگ زعفران پودر اصل در حجم کیلویی سایت بازرگانی فرانیز می باشد که این محصول را با مناسب ترین قیمت ممکن در اختیار خریداران علی الخصوص تجار قرار می دهد.

نمودار صعودی فروش رنگ زعفران پودر

خرید رنگ زعفران پودر اصل کیلویی

نمودار فروش رنگ زعفران پودر در طی سال های گذشته سیر صعودی را نشان می دهد که دلیل آن کارایی بالای این فرآورده می باشد. این محصول را می توان به عنوان جانشینی برای زعفران خشک معرفی نمود‌.

تجربه نشان داده است که میزان تولید و فروش یک محصول، بستگی به کیفیت آن و رضایت مصرف کننده دارد که خوشبختانه رنگ های تولید شده در شرکت های داخلی معتبر، این خصوصیت را دارا می باشند.

رنگ زعفران به دو صورت مایع و پودری موجود است که علاوه بر صنایع غذایی در تولید لوازم آرایشی- بهداشتی و همچنین صنایع رنگرزی نیز بکار گرفته می شوند. هر کدام از دو نمونه آن کارایی ها و البته طرفداران خود را دارند. عده ای معتقدند نوع پودری آن ماندگاری بالا تری داشته و باید بر حسب مصرف روزانه آن را در آب ترکیب نمود.

فروش عمده رنگ زعفران پودر برای تجار

خرید رنگ زعفران پودر اصل کیلویی

تجار می توانند رنگ زعفران پودر را در حجم مورد نظر برای صادرات از این سایت خریداری نمایند. فرانیز تمامی برند های داخلی را در صفحه خود به فروش می رساند تا سرمایه گذار دغدغه ای بابت خرید نداشته باشد.

خریدار می تواند با مقایسه تمام مشخصات محصول شرکت های مختلف گزینه برتر را انتخاب کند چرا که برای صادرات کیفیت کالا بسیار حائز اهمیت می باشد.

صادرات محصولات مرغوب به کشور های خارجی علاوه بر درآمد زایی بالایی که دارد باعث معرفی محصول ایرانی خواهد شد. به همین خاطر معمولاً محصولاتی که مورد تأیید کارشناسان این حوزه قرار گرفته اند برای این منظور انتخاب می شوند.

فرآوری زعفران

خرید رنگ زعفران پودر اصل کیلویی

زعفران از جمله محصولاتی است که مرحله کاشت و داشت آن سختی چندانی ندارد و دشواری های آن مربوط به برداشت و کارهای بعد از آن می باشد که به این امور فرآوری گفته می شود.

فرآوری شامل؛ برداشت گل و ترابری، جداسازی کلاله و خشک نمودن آن، نمونه برداری و آزمون، دسته بندی، بسته بندی و فروش می باشد که بسیار دشوار و زمان بر صورت می گیرد.

شاید بتوان سخت ترین مرحله آن را جداسازی کلاله ها معرفی کرد زیرا زمان بر بوده و مستلزم دقت بالایی می باشد. بیشتر این مراحل در ایران به روش سنتی یعنی بدون استفاده از ماشین آلات انجام می گیرد.

Call Now Buttonسوال داری، من اینجام!