خرید آنلاین اسپری زعفران برای صادرات

خرید آنلاین اسپری زعفران برای صادرات

خرید آنلاین اسپری زعفران برای صادرات

زعفران و فرآورده های آن به دلیل ارزش غذایی بالایی که دارند به یک گزینه ی خوب برای تجارت تبدیل شده اند. خرید آنلاین اسپری زعفران یک روش بسیار مطمئن و بدون دردسر برای امر صادرات می باشد.

صادرات زعفران و فرآورده های زعفرانی

خرید آنلاین اسپری زعفران برای صادرات

سالیانه بیش از ۳۰۰ تن زعفران به صورت فله ای به کشور های آسیایی و اروپایی صادر می شود ۸۵ درصد تولید زعفران جهان در ایران کشت می شود که به دلیل نداشتن دستگاه های بسته بندی پیشرفته زعفران، بیشر زعفران برداشت شده صادر می شود.

یکی از مقصد های زعفران صادر شده کشور اسپانیا می باشد که فقط یک درصد از زمین های کشاورزی آن زیر کشت زعفران می باشد اما با بسته بندی زعفران ایرانی، در جهان زعفران به اسم اسپانیا شناخته می شود.

اگر تکنولوژی بسته بندی محصولات زعفرانی را داشته باشیم و آن را به صورت بسته بندی شده صادر کنیم مطمئنا می توانیم زعفران ایرانی را به جهان نشان دهیم.

یکی از محصولاتی که توانسته با بسته بندی صحیح وارد بازار جهانی شود اسپری زعفران می باشد که به خوبی خود را در بازار های داخلی و خارجی ثابت کرده است.

خرید آنلاین اسپری زعفران، به خرید سرعت می بخشد و با سرزدن به سایت های معتبر، شما با یک بازار بزرگ مواجه می شوید که تمام شرکت های سازنده ی اسپری زعفران، محصول خود را با ذکر تمام مشخصات قرار داده اند.

مزایای استفاده از اسپری زعفران

خرید آنلاین اسپری زعفران برای صادرات

 استفاده از اسپری زعفران بسیار راحت است. یک مایع زعفران آماده که در داخل قوطی ها ی مخصوصی تعبیه شده است و برای استفاده از آن کافیست مقداری از آن را در محل مورد نظر اسپری کنید و از عطر و رنگ دلچسب آن لذت ببرید.

همچنین به دلیل بسته بندی صحیح و آماده بودن آن، قابل حمل در سفر و تفریحات می باشد. اسپری زعفران تمام خواص زعفران را دارا می باشد که با استفاده از آن حس نشاط و سر زندگی به آدم دست می دهد.

اسپری زعفران دارای ماندگاری بالایی است که دلیل آن وجود مایع زعفرانی داخل پک آلومینیومی در داخل قوطی است که در مقابل نور و هوا نفوذ ناپذیر است.

خرید آنلاین اسپری زعفران برای صادرات

امکان خرید آنلاین اسپری زعفران یکی دیگر از مزایای آن است. در هر کجای ایران که باشید می توانید بدون واسطه و بدون پرداخت هزینه ی اضافی از طریق سایت معتبر فرانیز اقدام کنید.

 در این سایت تمام برند ها موجود هستند و می توان محصول را به صورت عمده خریداری کرد ودر اختیار هموطنان قرار داد. با خرید آنلاین اسپری زعفران بدون شک نسبت به قبل سود بیشتری را کسب می نمائید.

Call Now Buttonسوال داری، من اینجام!