حدود قیمت پودر زعفران سالار ۳۰ گرمی

حدود قیمت پودر زعفران سالار ۳۰ گرمی

خرید عمده زعفران

قیمت پودر زعفران سالار ۳۰ گرمی در حدود محصولات مشابه خود می باشد. درجه کیفی این فرآورده بالا بوده و طرفداران زیادی از سراسر دنیا دارد.

قیمت پودر زعفران سالار درب کارخانه

قیمت خاکه زعفران درب کارخانه

مجموعه فرانیز علاوه بر ارائه لیست قیمت پودر زعفران سالار به مشتریان خود این کالا و همچنین تمامی محصول زعفرانی را به قیمت درب کارخانه و کمترین قیمت بازار به مصرف کنندگان ارزانی می دارد.

جهت خرید پودر زعفران در وزن های ۳۰ گرمی و بالاتر کافیست با مشاوران مجموعه ارتباط بگیرید. همین امر خریداران و البته فروشندگان فراوانی را به خود جلب نموده که این محصول را به صورت کارتنی خرید می کنند.

کیفیت بالای این چاشنی و توان رنگ دهی فوق العاده آن به انواع خوراکی ها بر قیمت پودر زعفران سالار تاثیر گذار نبوده و با وجود اینکه هرچه محصولی از مرغوبیت بالاتری برخوردار باشد قیمت آن نیز بالاتر است خریداران نیاز به صرف هزینه های هنگفت جهت تهیه این کالا ندارند.

خرید پودر زعفران صادراتی

خرید گرد زعفران صادراتی

با آگاهی از نیاز بازار و همچنین شناخت مراکز و فروشگاه های هدف همچون شرکت ها، رستوران ها و کترینگ ها، کافی شاپ ها و سایر مراکزی که در تولیدات مستقیم و غیر مستقیم محصولات زعفرانی سهیم هستند و آن را خرید می کنند می توان به فروش پودر زعفران سالار با کیفیت صادراتی پرداخت و سود بسیاری کسب کرد.

قیمت گرد زعفران 

برای دریافت لیست قیمت پودر زعفران سالار می توانید از طریق سایت پیش رو اقدام نمایید. مراحل تولید این فرآورده بر طبق استاندارد های جهانی با استفاده از پیشرفته ترین دستگاه ها انجام می گیرد.

قیمت پودر زعفران سالار نسبت به سایر محصولات مشابه در بازار مقرون به صرفه تر است. این محصول کاملا بهداشتی بوده و کیفیت بالایی دارد که آن را نسبت به دیگر برند ها ارجحیت می بخشد.

کیفیت و قیمت پودر زعفران سالار بسیار مناسب بوده که سال هاست در دل مردم جا داشته و توزیع می گردد. تولید کنندگان برند معتبر سالار برای تهیه این محصول از زعفران اعلا بهره می گیرند.

قیمت پودر زعفران

تفاوت قیمت پودر زعفران 

بهترین قیمت پودر زعفران سالار را با ما تجربه کنید. با خرید اینترنتی این محصول نسبت به خرید حضوری آن هزینه های کمتری را پرداخت خواهید کرد.

با انتخاب این محصول شگفت انگیز و خرید آن، تجارتی را با حاشیه سود بالا برای خود تضمین می نمایید. در خرید حضوری علاوه بر هدر رفتن وقت ارزشمند تان باید یکسری هزینه های اضافی جهت رفت و آمد پرداخت نمایید.

از طریق اینترنت می توانید بدون پرداخت هزینه اضافی از فروشگاه محصولات زعفرانی دیدن کنید و مطمئن خرید کنید. از دغدغه اصلی خریدارن فرآورده های زعفرانی، قیمت آن می باشد.

برند سالار با هدف جذب مشتری محصولات خود را در بسته بندی متنوع و زیبا با قیمت مناسب عرضه می نماید.  مقایسه کردن فروشگاه های ارائه دهنده محصولات زعفرانی از هر نظر می تواند کمک شایانی به تجار گرامی داشته باشد.

قیمت گرد زعفران

صادرات پودر زعفران سالار به کشور های اروپایی

قیمت پودر زعفران سالار در بازار های جهانی بیشتر از قیمت آن در داخل کشور می باشد. پس تجارت آن سود آور است و می تواند ارز آوری خوبی را در پی داشته باشد.

کشور های اروپایی معمولا محصولات زعفرانی مورد نیازشان را از طریق کشور ما تامین می نمایند. برای تجارت باید نسبت به یکسری مسائل آگاهی داشت و ورود بدون آگاهی به این کار بی شک پشیمانی دارد.

از جمله مواردی که باید از آن ها مطلع بود می توان به موارد ذیل اشاره نمود:

  • مسائل گمرکی
  • سطح کمی و کیفی کالا
  • اصول صادرات
  • اخذ مجوز های لازم

هر چقدر میزان مرغوبیت و خلوص کالای صادراتی بیشتر باشد، به همان اندازه می توانید رضایت طرف معامله را جذب نمایید.

پودر زعفران سالار با داشتن گواهی سلامت و مجوز های لازم جزء کالا هایی است که شرایط صادرات را دارد. پس با اطمینان خاطر می توانید این محصول را در حجم های بالا برای صادرات خریداری کنید.

صادرات پودر زعفران سالار

قیمت زعفران در شهرهای توریستی

در شهر های توریستی که میزبان افراد بسیاری می باشند، هتل و رستوران های فراوانی وجود دارد. این مراکز به دلیل قیمت مناسب پودر زعفران سالار و کیفیت بالایی آن از طرفدارن همیشگی این محصول هستند.

استفاده از این فرآورده در غذا ها، باعث می شود غذا ها رنگ و لعاب دیگری به خود بگیرند. امروزه رنگ و لعاب غذا تعیین کننده قیمت آن می باشد و افراد را به میل نمودن آن ترغیب می نماید.

با خرید این فرآورده ارزشمند از طریق نمایندگی های آن می توانید از تخفیفات ویژه ای بهره مند شوید.در شهر های توریستی به دلیل تنوع غذایی که وجود دارد این فرآورده با کیفیت مورد استقبال قرار گرفته است.

چرا که هم از زعفران مرغوب و تهیه شده و هم قیمت مناسبی دارد. هر غذا خوشمزه ای نیازمند یکسری ادویه ها و چاشنی ها بوده تا مورد توجه قرار گیرد.

قیمت پودر زعفران

تولید پودر زعفران با بهترین کیفیت

بسته بندی پودر زعفران در کشورمان در مراکز مختلفی با کیفیت عالی صورت می گیرد. تولید پودر زعفران به معنای آسیاب کردن زعفران خشک شده می باشد که ارزش غذایی بسیار بالایی دارد.

این گیاه از پرخاصیت ترین ادویه های جهان است که عطر و طعم فوق العاده ای به غذا می بخشد. این ادویه شگفت انگیز نقش مهمی در آشپزی ایرانی ایفا می نماید.

زعفران از خانواده زنبقیان بوده که علاوه بر طعم و رنگ بخشیدن به غذا، برای صنایع دارویی مصرف زیادی دارد. کشت و تولید زعفران بخش مهمی از اقتصاد کشاورزی ایران را تشکیل می دهد.

ایران هر ساله حجم زیادی از زعفران تولید شده در کشور را به دیگر کشور ها صادر می نماید. متاسفانه با بی توجهی مسئولان، نبود بسته بندی مناسب بیشتر صادرات زعفران به صورت فله ای انجام می شود.

کشور های زیادی مانند اسپانیا زعفران ایران را به صورت فله ای خریداری می نمایند. این کشور ها زعفران را با برند و بسته بندی خود به بازار های جهانی وارد می کنند. با این روش سود حاصل از فروش زعفران به جیب دیگر ملت ها وارد می شود.

تولید زعفران

قیمت پودر زعفران برای رستوران ها

به دلیل مناسب بودن قیمت پودر زعفران سالار و داشتن کیفیت مطلوب آمار فروش بالایی را نشان می دهد. رضایت مصرف کنندگان دلیل اصلی فروش بالایی این فرآورده است.

رستوران ها به دلیل بهره وری بیشتر نسبت به زعفران خشک از مشتریان ثابت این کالا می باشند. ایرانی ها در بیشتر غذا های خود از طلای سرخ استفاده می کنند.

شرکت سالار از تولید کنندگان اصلی عصاره زعفران بوده که آن را با بسته بندی مناسب عرضه می نماید.

کشور ما بزرگ ترین تولید کننده گل سلامتی بوده که از بیشترین میزان تولید فرآورده نیز برخوردار است. شرکت سالار که بهترین فرآورده های زعفرانی را به نقاط مختلفی از کشور عرضه می نماید رضایت مشتریان را دارد.

خرید عمده زعفران

خرید عمده زعفران

خرید عمده این محصول سود بالایی را برای سرمایه گذار دارد. این عصاره در حجم های بالا برای متقاضیان عرضه می گردد. در این سایت می توانید زعفران و فرآورده های زعفرانی را در حجم های عمده سفارش دهید. با خرید از این مرکز می توان مشمول تخفیفات ویژه ای شد.

شرکت های پخش از مشتریان اصلی این محصول هستند که آن را در کشور پخش می نمایند. فروشگاه ها جزء آن دسته از مشتریانی می باشند که به صورت عمده پودر زعفران را سفارش می دهند.

پودر زعفران چیست؟

پیش از آن‌که از قیمت پودر زعفران سالار اطلاعات کسب کنید، لازم است در مورد پودر زعفران اطلاعاتی بدانید. زعفران گران‌ترین ادویه جهان است.

بنابراین وقتی از آن استفاده می‌کنید، می‌خواهید نهایت استفاده را از آن کنید.  زعفران به دو صورت ریشه و پودری در بازار موجود است. 

ریشه‌های زعفران کلاله زعفران را شامل می‌شود، درحالی‌که پودر زعفران خشک و آسیاب‌شده ریشه زعفران است. 

هر شکلی از زعفران را که انتخاب کنید، باید مرغوب و خالص باشد. زعفرانی خالص محسوب می‌شود که بدون افزودن پاپریکا، زردچوبه یا سایر ادویه‌ها باشد.

انتخاب زعفران اصل

اگر شما ریشه زعفران می‌خرید، باید بدانید که زعفران اصل باید رنگ قرمز تیره داشته‌باشد. علاوه‌بر این، انتهای آن کمی روشن‌تر باشد.  زعفران بر اساس قدرت رنگ‌دهی آن رتبه‌بندی می‌شود.

شما نمی‌توانید فقط ریشه‌های زعفران را به غذای خود اضافه کنید. ریشه‌ها برای فعال شدن طعم و رنگ خود به گرما نیاز دارند. شما می‌بایست آن‌ها را روی حرارت برار دهید و مراقب ویژه داشته‌‌باشید که نسوزند.

اندازه معمول زعفران اضافه کردن ۳ قاشق چای‌خوری است. به‌ازای هر قاشق چای‌خوری از ریشه‌های زعفران باید مقداری آب گرم داغ بریزید.

در نهایت اجازه دهید دو ساعت خیس بخورد تا به‌خوبی زعفران شما رنگ دهد‌. اگر پودر زعفران را جایگزین ریشه می‌کنید، دو برابر از پودر زعفران استفاده کنید. 

مزایای استفاده از پودر زعفران سالار

قیمت پودر زعفران سالار، پایین‌تر از ریشه زعفران است، اما این به‌معنی پایین بودن کیفیت آن نیست.  صرف هزینه پایین‌تر یکی از مزایای استفاده از پودر زعفران سالار است.

از دیگر مزایای استفاده از پودر زعفران می‌توان به صرفه‌جویی در زمان و هزینه اشاره کرد. قیمت پودر زعفران سالار در بالا اشاره شد. علاوه بر قیمت، این محصول به شما در صرفه‌جویی زمان بسیار کمک خواهد کرد.

به این معنا که دیگر نیازی نیست، مانند قدیم، ریشه‌های زعفران را داخل آسیاب بریزید. سپس در مراحل بعدی دسته آسیاب را در جهت عقربه‌های ساعت مدت‌ها حرکت دهید و آن را آسیاب کنید.

در نهایت شما همه این مراحل را انجام می‌دهید تا بتوانید پودر زعفران ریز و مرغوبی درست کنید. شما می‌توانید به‌جای تمام این مراحل، از پودر زعفران سالار در اندازه‌های ۳۰ گرمی استفاده کنید. پودر زعفران سالار انتخابی است که هم فروشنده و هم خریدار را می‌تواند از خرید راضی نگه دارد.

حدود قیمت پودر زعفران سالار در بازار

مزایای استفاده از پودر زعفران تعداد زیادی را شامل می‌شود، اما قیمت آن، نگرانی اصلی افراد است. باتوجه به نوسانات بازار، ارائه قیمت پودر زعفران سالار شاید عدد دقیقی را در اختیار شما قرار ندهد.

قیمت پودر زعفران سالار به‌مراتب  پایین‌تر از قیمت ریشه زعفران است. این محصول در اندازه‌های ۳۰ گرمی در بسته‌بندی‌های کاغذی و پلاستیکی روانه بازار می‌شود.

حدود قیمت پودر زعفران سالار در بازار

درحقیقت شما به‌جای ۱ گرم یا چند مثقال کم از زعفران، می‌توانید ۳۰ گرم پودر زعفران بخرید‌. مناسب بودن قیمت پودر زعفران از جمله مواردی است که افراد را به خرید این محصول ترغیب می‌کند.

ظروف مناسب حین افزودن پودر زعفران به غذا

گاهی استفاده از برخی از ظروف به‌دلیل واکنش‌هایی که زعفران با آن می‌دهد، طعم و رنگ زعفران را تغییر می‌دهد. در ادامه به تعدادی از آن‌ها اشاره می‌کنیم:

هنگام پخت غذا و استفاده از زعفران از استفاده همزن سیمی خودداری کنید تا رنگ زعفران تغییری نکند. اکثر دستور‌العمل‌های غذایی از مقدار بسیار کمی زعفران استفاده می‌کنند. بنابراین بادقت آن را اندازه‌گیری کنید.

هنگام پخت با زعفران از استفاده از ظروف چوبی خودداری کنید.  قاشق چوبی شما طعم و رنگ را جذب می‌کند و زعفران شما را هدر می‌دهد. علاوه‌بر این، در پایان آشپزی یک قاشق خراب را برای شما باقی می‌گذارد. 

موارد استفاده از پودر زعفران سالار

 زعفران، سلطان ادویه‌ها، ماده‌ای است که از دوران باستان کاربردهای بی‌شماری داشته‌است.  آسیا زادگاه زعفران است و صادرات آن به سراسر جهان امکان‌پذیر شده‌است. 

زعفران از استفاده در غذاهای مختلف گرفته تا ساخت آن به عنوان ماده اصلی محصولات آرایش مورد استفاده قرار می‌گیرد.  اکنون به سه شکل زعفران به صورت ریشه، پودر و مایع در بازار موجود است.

موارد استفاده از پودر زعفران سالار

پودر زعفران برگرفته از ریشه‌های زعفران است که ریشه‌های آن، به شکل پودر درآمده است. برای به دست‌آوردن آن به بهترین شکل می‌توانید از پودر زعفران سالار استفاده کرده و آن را به‌راحتی در مصارف خانگی خود استفاده کنید. 

استفاده از زعفران تنها محدود به صنایع غذایی نیست، بلکه در سایر صنایع نیز مورد استفاده قرار می گیرد. در ادامه به برخی از مهم‌ترین موارد استفاده آن اشاره می‌کنیم:

صنایع غذایی

زعفران به‌صورت گسترده در انواع غذاها استفاده می‌شود، برخی از غذاها هستند که بدون زعفران نمی‌توان آن را تهیه کرد. 

پودر زعفران سالار در بازار موجود است تا افراد بتوانند غذاهای سبک رستورانی را در منزل با مواد اولیه مناسب تهیه کنند.

گرد زعفرانی در تهیه بسیاری از دسرها همچون فرنی، شله‌زرد، پاناکوتای زعفرانی، ترامیسوی زعفرانی، بستنی زعفرانی کاربرد دارد. پودر زعفران در انواع شیرینی‌های زعفرانی برای قنادی‌ها هم مورد استفاده قرار می‌گیرد.

صنعت پزشکی و داروسازی

ماده اولیه تعدادی از قطره‌های چشمی موجود در داروخانه‌ها از عصاره زعفران است. در سال‌های اخیر، طبق تحقیقات انجام‌شده، دانشمندان زعفران را برای تقویت چشم و بینایی موثر می‌دانند.

علاوه‌بر این، برای تولید برخی از داروهای فشار خون، اختلال قاعدگی، ناراحتی معده و… از زعفران استفاده می‌شود.

 صنعت آرایشی و بهداشتی

بسیاری از محصولات آرایشی مرغوب با پایه گیاهی از زعفران استفاده می‌کنند. حتما شما هم استفاده از زعفران در صنعت آرایشی و بهداشتی را تاکنون تجربه کرده‌اید.

زعفران در مراقبت از پوست و رفع برخی از مشکلات پوستی مانند کک‌و‌مک موثر است. استعمال مستقیم زعفران‌ به‌دلیل طبع گرم آن، برای پوست توصیه نمی‌شود. در برخی موارد ممکن است، باعث ایجاد حساست و دانه‌هایی روی پوست شود.

سوال داری، من اینجام!