توسعه فروش چای زعفران نیوشا در جهان

توسعه فروش چای زعفران نیوشا در جهان

توسعه فروش چای زعفران نیوشا در جهان

تاجرانی که مایل به توسعه تجارت خود و فروش چای زعفران نیوشا در جهان هستند و قصد افزایش سود خود را دارند می توانند با خرید بهترین محصولات زعفرانی از فرانیز از تخفیفات ویژه نیز بهره مند گردند.

چای زعفران نیوشا چیست؟

توسعه فروش چای زعفران نیوشا در جهان

محصولی کاملا گیاهی است که از گل زرپران خشک شده تهیه می شود و بخش مهمی از گل می باشد که گرده را جذب می کند. برای تهیه طلای سرخ آن را با دست جمع آوری می کنند که یکی از دلایل گران بودن این محصول در جهان همین روش جمع آوری آن است. علاوه بر اینها چای زعفران نیوشا بکاملا طبیعی بوده و کافئین ندارد.

 زعفران خواص بی شماری دارد که درصنعت داروسازی غذایی استفاده شده و در طب سنتی نیز توصیه می کنند که این محصول را به عنوان دارویی نشاط آور و برای بهبود خلق مصرف کنیم.

به مواردی از خواص چای زعفران نیوشا اشاره خواهیم کرد:

  • بهبود اختلال و نارسایی کبدی
  • ضد اضطراب و ضد افسردگی
  • ادرارآور و پاک کننده کلیه و مثانه
  • کاهش دردهای قاعدگی
  • کمک به هضم غذا
  • محافظت در برابر التهاب های عصبی
  • اشتها آور
  • بهبود عملکرد دستگاه گوارش
  • کمک به کاهش خون ریزی رحم

طلای سرخ ارزش غذایی بسیار بالایی دارد. زعفران حاوی کلسیم، مس، آهن، منیزیم، منگنز، فسفر، سلنیوم و روی و غیره می باشد. همچنین ویتامین آ، ویتامین ث و نیز ویتامین های دیگر نظیر اسید فولیک، نیاسین پیریدوکسین، ریبوفلاوین که از ویتامین های بسیار رایج هستند را نیز شامل شده و حاوی پروتئین و کربوهیدرات ها نیز است. این خواص به طور کامل در چای زعفران نیوشا نیز موجود هستند و قیمت مناسب آن باعث می شود که طرفداران زیادی داشته باشد

فروش مویرگی چای زعفران نیوشا

توسعه فروش چای زعفران نیوشا در جهان

این نوع فروش مویرگی باعث می‌شود تا محصول شما در دسترس همگان قرار گیرد که در نگاه اول یک امتیاز مثبت به حساب می‌آید. شرکت نیوشا محصولات خود را در همه بازارها پخش می‌کند، ایده فروش مویرگی این است که محصولات شما همه جا در دسترس باشد تا بیشترین خریداران را داشته باشد.

صادرات محصولات نیوشا به تمام جهان

توسعه فروش چای زعفران نیوشا در جهان

صادرات محصولات شرکت نیوشا به سراسر کشور و همینطور ملت های دیگر چه از طریق نمایندگی ها یا تاجران و بازرگانان کوچک و بزرگ در حال توسعه می باشد و علاوه بر آن درون کشور نیز از طریق فروشگاه های مجازی در حال انجام شدن است. کالا هایی که ساخت برند نیوشا هستند از کیفیت و مرغوبیت بالا برخوردار هستند و همه از صادرات و فروش آن استقبال کرده اند.

سوال داری، من اینجام!