بهترین و مناسب ترین قیمت زعفران کیلویی طی امسال

بهترین و مناسب ترین قیمت زعفران کیلویی طی امسال

بهترین و مناسب ترین قیمت زعفران کیلویی طی امسال

از دغدغه های اصلی خریداران زعفران به صورت عمده برای صادرات، قیمت زعفران کیلویی و خرید زعفران درجه یک و با کیفیت و قیمت مناسب است. شما می توانید برای اطلاع از قیمت زعفران کیلویی و هم چنین انواع فراورده های زعفرانی، مطالب این سایت را مشاهده کنید و در صورت تمایل اقدام به خرید کنید.

بهترین و مناسب ترین قیمت زعفران کیلویی طی امسال

قیمت زعفران در ایران

از معروف ‌ترین و همچنین گران‌ ترین ادویه‌ ها در تمام دنیا زعفران است. قیمت زیاد و ارزش بالای آن به دلیل خواص منحصر به‌ فردی که دارد، سبب معروفیت آن شده ‌است و این واضح است که هیچ ادویه‌ ای نمی ‌تواند همانند زعفران تمامی این ویژگی‌ های منحصر به‌ فرد را در خود جای دهد. روزانه حجم زیادی از این ادویه در بازارهای مختلف به فروش می ‌رسد. به‌ طورکلی این محصول از بهترین ادویه ‌ها است و در سطح جهانی هم شناخته ‌شده است و ازاین‌ رو دارای طرفدارانی بسیار می باشد.

عمده محصول تولیدی ایران به خارج از کشور صادر می شود و به سبب افزایش قیمت ها زعفران را باید کالا و محصول لوکس تلقی کرد که با توجه به توان اقتصادی اکثر خانواده ها، جایگاه خود را در سبد خانوار از دست داده است. زعفران تولیدی شرکت ها و برندهای مختلف، دارای قیمت های متفاوتی هستند که بسته به کیفیت و وزن سنجش می شوند و می توان آن را خریداری کرد.

قیمت زعفران در کشورهای مختلف متفاوت است. در برخی از کشورها قیمت زعفران، دوبرابر قیمت زعفران در ایران است و در برخی تا ده برابر هم می رسد. قیمت زعفران در ایران، برخلاف خارج، نوسانات قیمت زیادی دارد. زعفران محصولی صادراتی است، بنابرین با کاهش یا افزایش میزان صادرات و اعمال تعرفه های جدید و تغییر درصد مالیاتی  که از صادرکنندگان زعفران گرفته می شود، قیمت زعفران صادراتی هم تغییر خواهد کرد.

بهترین و مناسب ترین قیمت زعفران کیلویی طی امسال

قیمت زعفران کیلویی در فرانیز

در حال حاضر قیمت زعفران کیلویی صادراتی در مراکز فروش آن به دلیل به دلیل نوسانات شدید بازار ارز تفاوت چشمگیری با قیمت زعفران کیلویی در بازار داخلی وجود دارد. خرید اینترنتی زعفران از طریق سایت فرانیز مساوی با خرید مستقیم از کشاورز است. با توجه به این ‌که در حال حاضر قیمت همه کالاها زیاد بوده و روز به‌ روز قیمت ‌ها درحال تغییر است، قیمت زعفران نیز مقدار ثابتی ندارد.

بهترین و مناسب ترین قیمت زعفران کیلویی طی امسال

چنانچه قصد خرید زعفران را دارید، می توانید با مراجعه به سایت فرانیز و یا ارتباط با کارشناسان فروش، از قیمت زعفران کیلویی خبردار شوید و در کسب و کار خود از این محصول با کیفیت و به صرفه ای که فرانیز ارائه می دهد، بهره مند شوید. خرید اینترنتی زعفران، باعث صرفه جویی در زمان و هزینه ها شده و به علاوه بدون محدودیت زمانی و مکانی می توانید اقدام به خرید زعفران نماید. برای اطلاع دقیق از قیمت زعفران کیلویی  و نحوه ارسال زعفران به خارج از کشور پاسخگوی سوالات شما عزیزان هستیم.

سوال داری، من اینجام!