بازار عصاره زعفران الیت پودری

بازار عصاره زعفران الیت پودری

بازار عصاره زعفران الیت پودری

بازار عصاره زعفران الیت به صورت بسته بندی پودری رواج یافته است. خرید و فروش عصاره الیت در داخل ایران جهت رستوران ها و کترینگ هایی که برای طبخ انواع غذای ایرانی خود ارزش زیادی قائل هستند به صورت عمده صورت می پذیرد. کیفیت این محصول ناب به این صورت است که صادرات آن نیز توسط این سایت آغاز شده است.

اکثر مشتریانی که از پودر عصاره زعفران استفاده می نمایند این گونه عنوان می کنند که در صورت اضافه نمودن عصاره الیت به غذا، دیگر نیازی به استفاده از سایر ادویه ها مثل نمک در غذا نمی باشد.

بازار عصاره زعفران الیت پودری

بازار عصاره زعفران الیت برای صادرات

معمولا جهت استفاده بهتر از عصاره زعفران الیت آن را در میزان ۹۰ سی سی آب جوش حل می کنند و می گذارند تا حدود ۱۰ دقیقه کاملا دم بکشد. این روش کارایی استفاده از عصاره را بالا می برد.

همین راحتی استفاده سبب شده تا بازار عصاره زعفران الیت در خارج از کشور نیز مانند داخل ایران داغ باشد و مشتریان برای صادرات آن نیز حساب ویژه ای باز کنند.

البته در برندهایی چون آترینا، دیموندا و سراج نیز در طی سال های اخیر برای صادرات عصاره زعفران اقدام نموده اند و سبب شده اند تا فرآورده های زعفرانی ایرانی بیشتر در بین جهانیان شناخته شود.

بازار عصاره زعفران الیت پودری

معمولا پودر فشرده حاوی عصاره زعفران الیت در بسته بندی های ۸ تایی عرضه می گردد که باز خود این بسته ها در بسته بندی کلی تر در تعداد ۶ عدد قرار دارند. از جمله محتویات این عصاره باکیفیت الیت می توان به نمک طعام، مالتودکسترین، روغن هیدروژنه گیاهی، شکر،طعم دهنده زعفران، ادویه،زعفران، رنگ طبیعی آناتو اشاره نمود.

با پیشنهاد و ایجاد طرح های ویژه فروش توسط تولید کنندگان اصلی عصاره زعفران الیت، بسیاری از مشتریان سعی می کنند در این ایام و بازه های زمانی برای خرید اینترنتی اقدام نمایند و از تخفیفات ارزنده ای برخوردار گردند.

منبع: سایت عصاره زعفران ایران

Call Now Buttonسوال داری، من اینجام!