اولین و بزرگترین کارخانه اسپری زعفران در جهان

اولین و بزرگترین کارخانه اسپری زعفران در جهان

اولین و بزرگترین کارخانه اسپری زعفران در کجا قرار دارد؟ آیا این شرکت تولید‌کننده توانسته محصول خود را در سطح جهان عرضه کند.

زعفران یکی از گیاهان کهن و دیرینه در ایران زمین است. اولین بار در حدود ۳۵۰۰ سال پیش بود که مردم متوجه خواص و ویژگی های این گیاه شدند و تصمیم گرفتند که از آن بهره ببرند.

پزشکان و طبیبانی با استفاده از زعفران سعی بر درمان بیماری های مختلف داشتند و به خاطر این که در کلاله های قرمز رنگ آن عناصر زیادی وجود داشت، در این مسیر موفق عمل می کرده اند.

اولین و بزرگترین کارخانه اسپری زعفران در جهان

در حال حاضر نیز برخی از دارو سازی ها از این گیاه استفاده می کنند تا یک داروی طبیعی و سالم ارائه نمایند. همچنین کارخانه اسپری زعفران هم با این که هدف دارویی ندارد، کالا هایی را به بازار ارائه می کند که برای سلامت مردم مفید است. افراد نیز با میل نمودن آن کسالت خویش را رفع نمایند.

البته لازم به ذکر است که در گذشته بیشتر از حال، به زعفران به چشم یک داروی گیاهی نگاه می شد و الان به عنوان یک ادویه فوق العاده در جهان شناخته می شود. 

اولین و بزرگترین کارخانه اسپری زعفران در جهان

برخی از شرکت ها و کارخانه های تولید فرآورده های زعفرانی نیز به همین منظور محصولاتی را تولید کرده اند که افراد می توانند به واسطه آن ها خیلی سریع تر از زعفران بهره ببرند و به سرعت هم نتیجه مورد نظرشان را بگیرند. از این کالا ها می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • عصاره زعفران مایع
  • پودر عصاره زعفران
  • اسپری و افشانه
  • رنگ زرد زعفران
  • پودر ژله
  • پودر نوشیدنی و شربت زعفرانی
  • دمنوش زعفران و چای

شرایط تولید محصول در کارخانه اسپری زعفران

اولین و بزرگترین کارخانه اسپری زعفران در جهان

در فضایی که می خواهند به تولید محصولات زعفرانی بپردازند، یکسری موارد باید رعایت شود تا برند و محصول مجوز های لازمه را بگیرد و صلاحیت ارائه کالا در بازار را داشته باشد.

به عنوان مثال در کارخانه اسپری زعفران بایستی همه چیز استریلیزه باشد. در غیر این صورت از لحاظ بهداشتی محصول نهایی دارای کم و کاستی می باشد و برای مصرف کنندگان نیز یک خطر محسوب می شود.

یک تاجر و نماینده شرکت پخش بایستی محصولاتش را از یک کارخانه اسپری زعفران مطمئن و معتبر خریداری نماید تا به واسطه فروش آن، خودش نیز اعتبار کسب کند.

تولید برترین فرآورده زعفرانی

زعفران دارای فرآورده‌های متنوعی بوده که هرکدام مشتریان خاص خود را دارند. اما در این بین اسپری زعفران از کارایی و محبوبیت بالایی در بین عموم برخوردار است.

این محصول بی‌نظیر برگرفته از بهترین نمونه طلای‌سرخ در جهان بوده که کیفیت آن بسیار بالا است. بی‌شک رمز اصلی ساخت محصولات باکیفیت، استفاده از مواداولیه مرغوب می‌باشد.

 با توجه به فراوانی زعفران در ایران سرمایه‌گذاران رغبت زیادی برای تولید محصولات زعفرانی دارند. تمامی فرآورده‌های زعفرانی جنبه صادراتی دارند و از فروش بالایی برخوردار هستند.

در بزرگترین کارخانه اسپری زعفران می‌توان شاهد تولید این فرآورده ارزشمند در بسته‌بندی و کیفیت مطلوب بود.

زعفران ازجمله محصولاتی بوده که دارای مصارف بالایی می‌باشد. این محصول ارزشمند علاوه‌‌ بر آشپزی در حرفه خوشنویسی نیز استفاده می‌گردد.

بزرگترین کارخانه اسپری زعفران در ایران

بزرگترین کارخانه اسپری زعفران در ایران قرار دارد. آمار خط تولید این مرکز بالا بوده و محصول آن علاوه‌ بر بازار داخلی به آن‌سوی مرزها نیز صادر می‌گردد.

امروزه تولید محصولات سالم و مشتری‌پسند، منوط به استفاده از تکنولوژی روز دنیا می‌باشد. افزایش دانش سبب اختراع ماشین‌‌آلات پیشرفته در زمینه تولید مواد غذایی شده است.

در کارخانه تولید اسپری زعفران نیروی انسانی دخیل نبوده و ساخت این محصول با استفاده از دستگاه‌های مکانیزه انجام می‌گیرد.

برای تولید مایع زعفران ابتدا باید رشته‌ها توسط دستگاه به‌خوبی آسیاب شوند. بعد از آسیاب نوبت به دم دادن و تبدیل آن به مایع است.

برای استفاده و نگهداری از مایع زعفران باید آن را به داخل ظروف مناسب انتقال داد. نوع ظرف تأثیر بسزایی در قیمت محصول و ماندگاری آن دارد. قوطی‌های دارای افشانه یکی از مناسب‌ترین ظروف برای این منظور هستند.

درون قوطی یک کیسه آلومینیومی تعبیه شده که باعث حفظ خواص و عطر مایع می‌شود. تولیدکنندگان فضای بین قوطی و کیسه را با گاز ازت پر می‌کنند. دلیل این کار، خروج کامل مایع تا آخرین قطره است.

از مزیت‌های استفاده از اسپری زعفران می‌توان به موارد ذیل اشاره نمود؛

  • استفاده آسان
  • تسریع در انجام امور
  • ماندگاری بالا
  • همگن بودن و عدم احتیاج به تکان دادن قبل از مصرف
  • قیمت مناسب

این فرآورده میزان فروش بالایی را به‌خود اختصاص داده است. از مشتریان اصلی اسپری زعفران می‌توان به رستوران‌ها و کترینگ‌ها اشاره نمود.

شرکت‌های تولیدکننده اسپری زعفران در کشور

ایران کشوری پهناور بوده که کارخانجات بسیاری را در خود جای داده است. کشت حداکثری زعفران در داخل کشور باعث برپایی شرکت‌های بسیاری در زمینه تولید اسپری زعفران شده است.

این مراکز با تولید محصولات باکیفیت توانسته‌اند اعتماد مشتریان را جلب کنند. از جمله برند‌های معتبر در زمینه ساخت این فرآورده می‌توان به موارد ذیل اشاره نمود:

  • بهرامن
  • دکتربیز
  • سحرخیز
  • زرافشان
  • مصطفوی
  • زرشاد
  • زرپاش

تمامی این مراکز از بهترین زعفران جهان در تولید فرآورده‌های خود استفاده نموده‌اند. در مراکز فروش آنلاین می‌توان قیمت و کیفیت محصول شرکت‌های مختلف را با هم مقایسه نمود و خریدی هوشمندانه انجام داد.

کارشناسان در بزرگترین کارخانه اسپری زعفران در ایران کیفیت محصول را در آزمایشگاه  می‌سنجند. مشتری باید در ازای پرداخت مبلغی مشخص، محصولی مرغوب را خریداری نماید.

بسته‌بندی خاص این محصول از عوامل اصلی فروش بالای آن می‌باشد. آماده‌سازی مایع زعفران بسیار زمان‌بر بوده لذا افراد در بعضی از مواقع از مصرف آن صرف‌نظر می‌کنند. استفاده از این فرآورده باعث برخورداری از محصولی آماده مصرف می‌گردد.

اولین و بزرگترین کارخانه اسپری زعفران

شرکت زرپاش را می‌توان به‌عنوان اولین و بزرگترین کارخانه اسپری زعفران معرفی نمود. این شرکت برای اولین بار در سال ۱۳۸۴ این محصول را ابداع نمود. تولید نهایی فرآورده در سال ۱۳۹۰ انجام گرفت.

شرکت معتبر زرپاش اسپری زعفران را در اوزان ۸۰، ۱۱۰ و ۱۵۰ گرمی به بازار عرضه می‌نماید. هرکدام از این اوزان دارای مشتریان خاص خود هستند.

مشتریان عمده می‌توانند برای خرید محصول دلخواه خود در حجم عمده از طریق این سایت اقدام نمایند. سفارش این محصول در هر ساعت از شبانه‌روز میسر می‌‌باشد.

در طی سال‌های گذشته شاهد استقبال روزافزون مشتریان از این محصول هستیم. هتل‌ها از متقاضیان اصلی اسپری زعفران محسوب می‌شوند.

 

یکی از دلایل تأثیرگذار در موفقیت اصنافی مانند هتل‌ها، ارائه خدمات مناسب می‌باشد. پذیرایی یکی از خدماتی بوده که نقش بسزایی در جلب رضایت مراجعه‌کنندگان دارد.

زعفران جزء موادی است که در پخت و تزئین غذا، تهیه دسر و نوشیدنی استفاده می‌شود. استفاده از نمونه اصل این محصول باعث برخورداری از عطر و طعم دل‌انگیز آن خواهد شد.

خرید مستقیم زعفران و فرآورده‌های آن

خیلی از مشتریان عمده تمایل به خرید مستقیم زعفران و فرآورده‌های آن از تولیدکننده اصلی دارند. این افراد برای خرید محصول موردنظر خود باید بهای زیادی را پرداخت کنند لذا این توقع بسیار به‌جا می‌باشد.

یکی از بهترین روش‌ها برای رسیدن به این مقصود، خرید از نمایندگی‌ها می‌باشد. بیشتر کارخانجات بزرگ برای رفاه حال مشتریان خود اقدام به راه‌اندازی نمایندگی در شهرهای پرجمعیت نموده‌اند‌.

این مراکز محصول را به‌صورت مستقیم به‌دست مشتریان می‌رسانند. یکی از دلایل اصلی خرید متقاضی از نمایندگی، اطمینان از اصالت کالا می‌باشد.

با توجه به قیمت بالای زعفران همواره شاهد عرضه نمونه‌های تقلبی آن در بازار هستیم. خیلی از افراد توانایی تشخیص نمونه اصل از بدل را ندارند لذا باید به فروشنده معتبر اعتماد نمایند.

متقاضیان می‌توانند برای خرید مستقیم از بزرگترین کارخانه اسپری زعفران به‌صورت آنلاین اقدام نمایند.

حفظ سلامت بدن با مصرف زعفران

سلامتی انسان در گرو استفاده از محصولات سالم و ارگانیک می‌باشد. استفاده مداوم از ترکیبات شیمیایی اثرات سوئی بر سلامت بدن دارد. زعفران جزء مواد گیاهی سالم بوده که بهتر است در برنامه غذایی روزانه افراد جامعه قرار گیرد.

افزایش ایمنی بدن یکی از خواص اصلی زعفران می‌باشد. استفاده از این محصول گیاهی در قالب‌های مختلف باعث افزایش مقاومت بدن در مقابل امراض مختلف می‌شود.

شادابی و جوان‌سازی پوست یکی دیگر از خواص اعجاب‌انگیز این گیاه ارزشمند می‌باشد. امروزه کارشناسان توانسته‌اند از این محصول کرم‌ها و لوازم بهداشتی بسیاری را تولید کنند.

دامنه‌ مصرف زعفران بالا بوده و بخش اعظم محصول برداشتی به آن‌سوی مرزها صادر می‌شود. در طی سال‌های گذشته شاهد تولید محصولات متنوعی هستیم که همگی سرشار از خواص مفید هستند.

Call Now Buttonسوال داری، من اینجام!