اشتراک ماهانه یک کارتن اسپری رنگ زعفران

اشتراک ماهانه یک کارتن اسپری رنگ زعفران

اشتراک ماهانه یک کارتن اسپری رنگ زعفران

مجموعه فرانیز برای راحتی شما عزیزان اقدام به ایجاد اشتراک ماهانه یک کارتن اسپری رنگ زعفران و یا حجم بیشتر نموده است تا سفارشات شما عزیزان بدون هیچ دغدغه ای به دست شما برسد.

اطمینان خاطر مصرف کننده با اشتراک ماهانه

اشتراک ماهانه یک کارتن اسپری رنگ زعفران

خرید محصولات با کیفیت و آیا اینکه این کالا برای دفعات بعد قابل تهیه باشد جزء دغدغه خیلی از افراد است. اما خوشبختانه وجود اشتراک های ماهانه که از طریق مراکز فروش معتبر انجام می گیرد سبب اطمینان خاطر مصرف کننده می شود.

اسپری رنگ زعفران از جمله کالا های پر طرفدار بوده که مصرف کننده دوست دارد خیالش از بابت وجود آن برای ماه های آتی راحت باشد. این محصول بسیار کاربردی بوده و به دلیل سهولت استفاده طرفداران بسیاری دارد.

زعفران از جمله محصولاتی است که میزان برداشت آن به نسبت سطح زیر کشت خیلی پایین است که این عامل یکی از دلایل گران بودن این محصول محسوب می شود. رشته های زعفران باید بعد از جدا سازی کاملا خشک شوند که باعث کاهش وزن آن می گردد.

برای خشک کردن زعفران روش سنتی و صنعتی به کار گرفته می شود که نوع صنعتی خود شامل چند دستگاه و روش است. در طریق سنتی زعفران را به مدت چند روز در سایه پهن می کنند تا به مرور زمان خشک شود. بر این روش انتقادات و معایبی عنوان شده است که در ذیل بیان می گردد:

  • تیره شدن زعفران حاصله
  • امکان کپک زدن محصول
  • بالا بودن رطوبت زعفران
  • افت کیفی محصول
  • امکان آلودگی میکروبی
اشتراک ماهانه یک کارتن اسپری رنگ زعفران

اما استفاده از دستگاه های زعفران خشک کن که زمان انجام عملیات را از چند روز به چند دقیقه کاهش می دهد می تواند باعث صرفه جویی در زمان و جلوگیری از آلودگی محصول شود.

اسپری رنگ زعفران را از زعفران مرغوب تهیه می کنند. ساخت این محصول مکانیزه و کاملا بهداشتی می باشد چرا که هیچ گونه نیروی انسانی در طی پروسه تولید دخالتی ندارد.

صرفه جویی در زمان با اسپری رنگ زعفران

اشتراک ماهانه یک کارتن اسپری رنگ زعفران

بعضی اوقات به علت ضیق وقت از تزئین پلو و یا دسر با زعفران صرف نظر می کنیم اما وجود محصولی مانند اسپری رنگ زعفران این مشکل را برطرف نموده و باعث ایجاد زیباترین اشکال می شود.

فروش تمامی محصولات زعفرانی با برند های مختلف در فرانیز صورت می پذیرد. ارتباط با مجموعه ما بسیار راحت بوده و شما خریداران بخش عمده به راحتی می توانید از مشاوره کارشناسان فروش ما بهره مند شوید و حجم دلخواه خود را سفارش دهید.

سوال داری، من اینجام!