نمایندگی دمنوش زعفرانی شاهسوند مشهد

نمایندگی دمنوش زعفرانی شاهسوند مشهد

نمایندگی دمنوش زعفرانی شاهسوند مشهد

دمنوش های گیاهی علی الخصوص نوع زعفرانی از دیرباز توانسته اند خود را به همگان ثابت کنند. سایت فرانیز نمایندگی فروش دمنوش زعفرانی شاهسوند مشهد را دارا می باشد تا شما عزیزان بتوانید با خیالی آسوده خرید کنید.

شاهسوند یکی از شرکت های بزرگ تولید و بسته بندی مواد غذایی می باشد که ابتدا در سال ۱۳۷۲ کار خود را با بسته بندی چای خارجی و در پی آن چای ایرانی شروع کرد. ولی با گذشت زمان تصمیم به توسعه خط تولید خود گرفت و اکنون با تولید ۱۷ گروه مواد غذایی، یکی از موفق ترین تولید کنندگان در این زمینه می باشد.

نمایندگی دمنوش زعفرانی شاهسوند مشهد

بسته بندی دمنوش زعفرانی شاهسوند

دمنوش زعفرانی شاهسوند در بسته بندی مقوایی به صورت تی بگ می باشد تا استفاده از آن راحت باشد. درون هر جعبه ۲۰ تی بگ و درون هر کارتون ۲۴ جعبه قرار دارد که از زعفران کاملا ارگانیک و طبیعی تهیه شده است.

دمنوش ها در طب سنتی برای درمان بسیاری از بیماری ها توصیه می شوند، چون بر خلاف داروهای شیمیایی بدون عوارض می باشند. دمنوش زعفرانی شاهسوند یک نمونه از دمنوش های پر خاصیت می باشد که عوارض آن فقط در ماه های اول بارداری مشاهده شده است و حتی در اواخر بارداری برای سهولت زایمان توصیه می شود.

دمنوش زعفرانی شاهسوند دارای خواص بی شماری از جمله؛ کمک به گوارش و هضم غذا، تعدیل فشار خون، پیشگیری از دیابت، خون سازی و… می باشد.

چگونه می توان بدون صرف وقت دمنوش زعفرانی شاهسوند را خریداری نمود؟

نمایندگی دمنوش زعفرانی شاهسوند مشهد

خرید دمنوش زعفرانی شاهسوند از طریق فروشگاه ها و سایت های معتبر میسر است. در زمان خرید این محصول به علامت استاندارد و شماره پروانه بهداشت روی جلد دقت کنید تا مبادا محصولی نا مرغوب را خریداری کنید.

کارخانه بزرگ شاهسوند در مشهد واقع می باشد، اما برای خرید عمده برای تجارت یا پخش در داخل کشور لزومی ندارد به کارخانه مراجعه کنید. برای این منظور می توانید از طریق نمایندگی های شاهسوند اقدام فرمائید.

نمایندگی شاهسوند ممکن است در تمام شهر ها موجود نباشد و یا در این ایام بیماری همه گیری کرونا تمایل به خرید حضوری نداشته باشید، به همین منظور ما به شما یک روش بسیار مطمئن و البته راحت را پیشنهاد می کنیم.

سایت فرانیز یکی از نمایندگی های رسمی شاهسوند مشهد در تهران می باشد که شما خریدار عزیز در هر نقطه از کشور که باشید می توانید با صرف کمترین وقت و مناسب ترین هزینه خرید خود را انجام دهید.

سوال داری، من اینجام!