مناسب ترین قیمت رنگ زعفران مایع نیم لیتری

مناسب ترین قیمت رنگ زعفران مایع نیم لیتری

مناسب ترین قیمت رنگ زعفران مایع نیم لیتری

رنگ زعفران مایع یک گزینه عالی برای صادرات می باشد چرا که یک محصول کارآمد و نیاز هر آشپزخانه است. این محصول را می توانید با مناسب ترین قیمت و در حجم های مختلف مانند، نیم لیتری و یک لیتری از ما خریداری نمایید.

مناسب ترین قیمت رنگ زعفران مایع نیم لیتری

استفاده از رنگ های خوراکی از دیرباز در بین ایرانیان مرسوم بوده است. در دنیای امروز همواره بر تنوع رنگ ها افزوده می شود، به گونه ای که هر رنگ مورد علاقه را می توان به راحتی تهیه کرد.

رنگ های خوراکی به دو صورت طبیعی و مصنوعی در بازار موجود هستند. رنگ زعفران مایع جزء گروه طبیعی بوده چرا که از گیاه پر خاصیت زعفران تهیه می شود. اما رنگ های مصنوعی حاصل ترکیبات شیمیایی می باشند و با اینکه ظاهر زیبایی دارند اما مضرات بسیاری را در پی دارند.

آیا آماده سازی رنگ زعفران مایع در منزل به صرفه است؟

مناسب ترین قیمت رنگ زعفران مایع نیم لیتری

رنگ زعفران مایع را در منزل نیز می توان تهیه نمود اما آماده سازی آن زمان بر است، چرا که باید آن را به خوبی آسیاب کرد تا رنگ دلخواه حاصل شود. برای این منظور چند روش وجود دارد، سنتی ترین راه را می توان استفاده از هاون های سنگی و استیل دانست. اما در روش دیگر که نوین و سریع بوده استفاده از آسیاب کن های برقی می باشد.

بعد از مرحله آسیاب کردن، نوبت به دم دادن می رسد. برای این منظور نیز دو روش رایج است؛ در روش اول باید آب جوش را به زعفران پودری اضافه کرد و روی حرارت غیر مستقیم قرار داد تا به خوبی دم بکشد. اما روش دوم استفاده از تکه های یخ می باشد که نتیجه مطلوبی دارد‌.

استفاده از رنگ زعفران مایع باعث حذف این مراحل شده و یک محصول آماده در اختیار مصرف کننده قرار می گیرد. این محصول در حجم های بزرگتر نیز عرضه می گردد. حجم نیم لیتری آن بیشتر برای مصارف خانگی مناسب می باشد.

صادرات رنگ زعفران مایع در برند های معتبر باعث معرفی زعفران ایرانی خواهد شد. سالانه حجم های بالایی از این محصول به کشور های مختلف علی الخصوص کشور های همسایه صادر می شود.

فروش تمامی برندهای رنگ زعفران مایع در فرانیز

مناسب ترین قیمت رنگ زعفران مایع نیم لیتری

فروش این محصول و دیگر فرآورده های زعفرانی در سایت فرانیز انجام می گیرد. تمامی برند های داخلی را با قیمت درب کارخانه از ما بخواهید. در هر نقطه از کشور باشید می توانید حجم عمده این محصولات را سفارش دهید تا در کوتاه ترین زمان ممکن به دست شما برسد.

سوال داری، من اینجام!