لیست قیمت اسپری زعفران بهرامن اصل و جدید

لیست قیمت اسپری زعفران بهرامن اصل و جدید

لیست قیمت اسپری زعفران بهرامن اصل و جدید

اسپری زعفران بهرامن از نمونه کالا هایی است که به دلیل کارایی آن مردم همواره از عرضه آن به بازار استقبال می کنند. برای دریافت لیست قیمت اسپری زعفران بهرامن اصل و جدید به سایت های معتبر فروش مراجعه فرمایید.

لیست قیمت اسپری زعفران بهرامن اصل و جدید

شرکت زعفران بهرامن از سال ۱۳۴۹ در خراسان رضوی با نام عباس عباس زاده کار خود را آغاز نمود. نام شرکت بعد از ۲۴سال در سال ۱۳۷۳ به زعفران بهرامن تغییر یافت که الان با برند بهرامن مشغول به کار است.

در شرکت بهرامن علاوه بر اسپری زعفران محصولاتی من جمله؛ هل، زعفران، زرشک، ادویه، آبنبات، خشکبار، دمنوش کیسه ای، و پک هدیه تولید می شود که در تولید همه ی آن ها از مواد کاملاً طبیعی استفاده شده است.

اسپری زعفران بهرامن یک فرآورده ی زعفرانی بی نظیر است که با یک بار خرید آن و کسب سود حاصل از پخش و صادرات، مشتری دائم خواهید شد. قیمت اسپری زعفران بهرامن نیز مانند تمامی اجناس از سال قبل مدام متغیر است. اما با توجه به کیفیت این اسپری قیمتی که برای آن در نظر گرفته شده است بسیار مناسب می باشد.

کشت زعفران در ایران قدمتی بالغ بر ۳۰۰۰ سال دارد. تاریخ نشان می دهد که اولین کشت زعفران در دنیا به ایران بر میگردد. زعفران از دیرباز ادویه ای ارزشمند محسوب می شده است. در حال حاضر خراسان بیشترین سهم کشت زعفران را در جهان به خود اختصاص داده است.

لیست قیمت اسپری زعفران بهرامن اصل و جدید

 حدود ۹۰ درصد کشت زعفران در دنیا در ایران انجام می شود که به دلیل عدم تکنولوژی بالا در بسته بندی حجم بیشتر آن به صورت فله ای صادر می شود، که همان کشور ها زعفران ایران را با نام خود ثبت و روانه ی بازار جهانی می کنند.

ساخت اسپری زعفران باعث می شود زعفران کمتری صادر شود و واردات کمتری صورت گیرد. قیمت اسپری زعفران بهرامن در مقایسه با نمونه های مشابه در بازار های خارج از کشور بسیار پائین تر است.

اسپری زعفران بهرامن همچنان که در بازار ایران تقاضای زیادی دارد در خارج از کشور به خصوص در کشور های همسایه توانسته خیلی خوب مطرح شود. تجارت این محصول به دلیل صرف هزینه ی کمتر در حمل و نقل، می تواند سود چشم گیری را به دنبال داشته باشد.

چگونگی اطلاع از قیمت اسپری زعفران بهرامن

لیست قیمت اسپری زعفران بهرامن اصل و جدید

برای خرید و اطلاع از جدید ترین قیمت اسپری زعفران بهرامن لزومی ندارد از منزل خارج شوید. شما می توانید با ورود به سایت معتبر فرانیز تمامی این اطلاعات را کسب نموده و کالایی اصل با مناسب ترین قیمت را خریداری نمائید.

Call Now Buttonسوال داری، من اینجام!