قیمت فروش مایع زعفران ۲۵۰ سی سی

قیمت فروش مایع زعفران ۲۵۰ سی سی

قیمت فروش مایع زعفران ۲۵۰ سی سی

فروش مایع زعفران ۲۵۰ سی سی در بسیاری از مراکز فروشگاهی صورت می گیرد، اما شرط یک معامله سودمند و به صرفه خرید آن با قیمت مناسب است. برای انجام چنین معامله ای و خرید مایع زعفران با بهترین قیمت با کارشناسان ما تماس بگیرید.

قیمت فروش مایع زعفران ۲۵۰ سی سی

زعفران یک ادویه پرمصرف در بین آشپزان است که برای استفاده از آن باید رشته های خشک را پودر کرده و سپس دم داد تا حالت مایع آن حاصل شود. در این حالت بهترین رنگ از این طلای سرخ را می توان مشاهده نمود.

فروش مایع زعفران که در کارخانه زیر نظر متخصصین تغذیه تهیه گشته در بسته بندی های مناسب صورت می گیرد تا در صورت نداشتن اطلاعات کافی در مورد چگونگی تهیه این محصول و یا ضیق وقت بتوان از آن بهره گرفت.

زعفران به صورت کلاله های خشک، پودری و مایع برای پخت غذا به بازار عرضه می شود. البته از این گل سلامتی فرآورده های مختلفی نظیر؛ دمنوش ها، چای زعفرانی، پودر فشرده، قطره، اسانس، عصاره و غیره نیز تولید می گردد.

حصول بهترین مایع زعفران با خشک کردن صحیح آن

قیمت فروش مایع زعفران ۲۵۰ سی سی

برای حصول بهترین رنگ از زعفران باید آن را به خوبی خشک نمود. برای این منظور چندین روش وجود دارد. روشی که بیشتر در بین کشاورزان مرسوم است خشک کردن به طریقه سنتی می باشد که زمان بر بوده و معایبی از جمله امکان آلودگی و پایین آمدن سطح کیفی را به دنبال خواهد داشت.

اما امروزه در کارخانه جات، دستگاه های خشک کن صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد که می تواند در عرض یک ساعت مقادیر بالایی از کلاله را خشک نماید. این دستگاه ها از تنوع بالایی برخوردارند که برای نمونه می توان زعفران خشک کن اسپانیایی را نام برد.

در ساخت این دستگاه از الک هایی با قطر ۳0 سانی متر با تور ابریشمی استفاده شده است. کلاله های تازه را در لایه ای به ضخامت ۲-۳ سانتی متر بر روی توری قرار داده و سپس الک را با فاصله مناسبی از منبع حرارتی قرار می دهند.

تأثیر تبلیغات بر فروش مایع زعفران

قیمت فروش مایع زعفران ۲۵۰ سی سی

برای حصول بالا ترین درصد فروش مایع زعفران باید تبلیغات و اطلاع رسانی لازم در مورد این محصول صورت گیرد تا افراد با خواص و کارایی بالای آن به خوبی آشنا شوند.

برای خرید فرآورده های زعفرانی علی الخصوص رنگ آن باید از مراکز مطمئن اقدام نمود چرا که نمونه های صنعتی آن ها در بازار به وفور یافت می شود که مصرف آن ها برای سلامت بدن مناسب نبوده و اثرات جبران ناپذیری بر جای خواهند گذاشت.

سوال داری، من اینجام!