قیمت اسانس زعفران ایرانی در مدل های مختلف

قیمت اسانس زعفران ایرانی در مدل های مختلف

قیمت اسانس زعفران ایرانی در مدل های مختلف

قیمت اسانس زعفران ایرانی به نسبت نمونه های خارجی و حتی خود زعفران مناسب تر است و این محصول در مدل های مختلفی عرضه بازار می شود. برای سفارش مستقیم آن می توانید از طریق نمایندگان فروش این سایت اقدام نمایید.

قیمت اسانس زعفران ایرانی در مدل های مختلف

زعفران ماده ای با ترکیبات بی نظیر شفا بخش می باشد که به عنوان ادویه و افزودنی در تهیه انواع خوراکی ها و صنایع مختلف به کار می رود. از این گیاه اسانسی استخراج می کنند که تمامی نیاز های صنایع در تولید موادی مانند مرباها، شربت ها، محصولات خوراکی و غیره را پوشش می دهد.

با پیشرفت فناوری تولید محصولات و فرآوری مواد در صنایع، به مرور زمان  روش های بهتری برای فرآیند تولید معرفی شد. برای مثال اگر در گذشته از طریق روش های سنتی گیاهی مثل زعفران پودر می شد و در تولید محصولات مختلف به کار می رفت، حال این روش در اکثر تولیدات کنار گذاشته شده است. چرا که با توجه به نوع محصول باید به بهترین نحو طریقه فرآوری آن را گزینش کرد.

قیمت اسانس زعفران ایرانی در مدل های مختلف

این روش ها به ساخت محصولاتی همچون اسانس زعفران انجامیدند که امروزه سهم بزرگی را در شرکت های تولیدی مختلف ایفا می کنند. علاوه بر کارآمد تر بودن این محصول قیمت اسانس زعفران به مراتب ارزان تر می باشد.

همین موضوع سبب شده تا نه تنها کارخانجات و شرکت های تولیدی به مصرف آن رو آورند، بلکه صاحبان مشاغلی مثل مدیران رستوران ها و کترینگ ها و به طور کل در صنایع محصولات غذایی از آن استفاده کنند. چرا که استفاده از آن بسیار راحت است و تنها با چند قطره در سریع ترین زمان ممکن می توانند به بیشترین بازده در تولیدات خود برسند.

قیمت اسانس زعفران با خلوص بالا

قیمت اسانس زعفران ایرانی در مدل های مختلف

به جز کاربرد های صنعتی این اسانس حتی افراد خانه دار نیز به دلیل راحتی و خلوص بالاتر این محصول را به کار می برند. طبیعی است که هرچه خلوص زعفران بالا تر باشد عطر و طعم خوش تری را به غذا می بخشد و این در صورتی است که قیمت اسانس زعفران ایرانی پایین تر است. این محصول با فرمولاسیون جدیدی که دارد در آزمایشگاه ها تست شده و بالاترین درصد ترکیبات موثره از رشته های زعفران استخراج گردیده است.

ثمره تلاش های فراوان متخصصان محصولی کاملا ایرانی با بالاترین کیفیت بوده که عرضه و تولید می شود و نقش زیادی نیز در صادرات دارد. چرا که این ادویه گران بها یعنی  زعفران در جهان طرفداران زیادی دارد و این اسانس در میان سایر اسانس ها محبوبیت بالاتری دارد.

این محصول از تقطیر گل زعفران و استخراج عصاره آن به دست میاید. دلیل اصلی محبوبیت اسانس زعفران ایرانی نیز وجود انواع ویتامین های  A و C است که نقش عمده ای در کارکرد ارگان های مختلف بدن دارد.

Call Now Buttonسوال داری، من اینجام!