فروشنده اسانس زعفران ژیوادان در سراسر کشور

فروشنده اسانس زعفران ژیوادان در سراسر کشور

فروشنده اسانس زعفران ژیوادان در سراسر کشور

اسانس زعفران ژیوادان یک محصول جهانی از کشور سوئیس است که متقاضیان بسیاری را در جهان دارا می باشد. فروشنده این محصول خاص در سراسر کشور بازرگانی فرانیز می باشد.

فروشنده اسانس زعفران ژیوادان در سراسر کشور

اسانس ها یا به اصطلاحی طعم دهنده های خوراکی از جمله مواد طبیعی پر مصرف در صنایع غذایی می باشند. اسانس زعفران ژیوادان در صنعت کیک و کلوچه و طعم دار کردن نوشیدنی ها و محصولات لبنی کاربرد دارد.

شرکت بزرگ ژیوادان در سال ۱۸۵۹ در کشور سوئیس به عنوان تولید کننده عطر و ادکلن تأسیس گردید. در این شرکت علاوه بر عطر، طعم دهنده های بسیاری که در صنایع غذایی به کار می روند تولید می شود. طبق آمار جهانی ۲۵ درصد از بازار جهانی طعم دهنده ها توسط ژیوادان تأمین می گردد.

طعم دهنده های گیاهی مانند اسانس زعفران ژیوادان جایگزین مناسبی به جای ترکیبات شیمیایی می باشند. این محصول از مواد کاملا طبیعی تهیه گردیده و برای حفظ سلامتی بسیار مناسب است. از دلایل مطرح شدن این شرکت کیفیت بالا و تنوع محصولات آن است.

زعفران ادویه ای پر مصرف در سراسر جهان است که در اکثر کشور ها به میزان کم و بیش کشت می شود. کشورهایی که زمینه مساعد برای کشت این محصول را ندارند آن را از تولید کننده های بزرگ مانند ایران، افغانستان و اسپانیا وارد می کنند.

مصرف اسانس زعفران ژیوادان در صنعت کیک و کلوچه

فروشنده اسانس زعفران ژیوادان در سراسر کشور

کارخانه های بزرگ تولید کننده کیک و کلوچه از مشتریان اسانس زعفران ژیوادان می باشند که آن را در حجم های عمده خریداری می کنند. اگر بر روی قسمت ترکیبات روی جلد این محصولات دقت کنید منظور از اسانس های خوراکی مجاز همین طعم دهنده ها می باشد.

اسانس زعفران ژیوادان به شیوه تقطیر از زعفران تهیه می شود که به دو شکل مایع و پودری موجود است. اسانس ها به دو گونه خوراکی و غیر خوراکی موجود می باشند. محصولات زعفرانی دارای طبعی گرم هستند و به بهبود عملکرد سیستم ایمنی بدن و تعادل بخشی به متابولیسم بدن کمک می کنند.

فرانیز از وارد کننده های اصلی محصولات ژیوادان

فروشنده اسانس زعفران ژیوادان در سراسر کشور

محصولات شرکت ژیوادان به سراسر جهان ارسال می شوند و در واقع در سطح جهانی یکی از برند های مطرح می باشد. شرکت های بازرگانی یکی از وارد و صادر کننده های این محصولات هستند. در ایران نیز فرانیز یکی از وارد کننده و پخش کننده های اصلی اسانس زعفران ژیوادان می باشد که به تمام نقاط کشور به صورت عمده ارسال دارد.

سوال داری، من اینجام!