عصاره آبی زعفران سراج درجه یک صادراتی

عصاره آبی زعفران سراج درجه یک صادراتی

یکی از محصولات محبوب زعفران، عصاره آبی زعفران سراج درجه یک صادراتی است‌. در ادامه با این محصول بیشار آشنا خواهیم شد.

عصاره های آبی زعفران چیست؟

عصاره آبی زعفران از جدیدترین فرآورده های زعفرانی به حساب می آید‌. ترکیبی از پودر زعفران و آب است که طعم زعفران اصلی را تلطیف کرده است. این ترکیب متناسب سبب شده است تا محصول به مذاق اکثر افراد خوش آید.

عصاره های آبی زعفران چیست؟

با گران شدن زعفران، تولیدکنندگان زعفران سعی کرده اند محصولات جانبی زعفران را تولید کنند. این کار سبب خواهد شد تا علاوه بر پایین آمدن قیمت، افراد بیشتری بتوانند آن را خریداری کنند. در واقع تولید محصولات جانبی زعفران همچون پودر زعفرانی، عصاره مایع و اسپری زعفرانی معامله ای دو سر سود است.

سودی که هم به جیب مشتری می رود و هم تولیدکننده. برای مثال برای عصاره آبی زعفران، ترکیب قسمت سفید زعفران و خورده های ریشه زعفران و آب با یکدیگر است. همین ترکیبات سبب کاهش قیمت می شود. برخی گمان می کنند، ممکن است محصولات جانبی زعفران خاصیت کمتری داشته باشند.

باید گفت این تصور چندان صحیح نیست. شما با استفاده از عصاره آبی زعفران تمام خواص زعفران را می توانید دریافت کنید. خواصی همچون تقویت سیستم ایمنی بدن و ایجاد نشاط و شادابی در بدن از مهم ترین آن هاست.

از دیگر خواص آن بهبود عملکرد سیستم گوارشی بدن است. شما با زعفران یا عصاره آبی زعفران می توانید این خواص را برای خود به ارمغان آورید.

سریع و آسان بودن؛ دو فاکتور طلایی فروش

عصر تکنولوژی عصر سرعت و دقت است. در کنار این سرعت کیفیت بالا نیز از همه نوع محصول انتظار می رود. زعفران خشک هر چقدر هم خوب باشد، سابیدن و نرم کردن و دم کردن آن وقت گیر است. به عبارتی هم وقت گیر است و هم ممکن است به آن اندازه‌ و دقتی که مدنظر ماست، درست درنیاد.

سریع و آسان بودن؛ دو فاکتور طلایی فروشسریع و آسان بودن؛ دو فاکتور طلایی فروش

همین باعث می شود تا محصولاتی همچون عصاره آبی زعفران، اسپری و غیره طرفدار پیدا کند. از طرفی این محصولات در مکان هایی همانند رستوران و کافه که فاکتور سرعت مهم است، به کمک آن ها می آید.

استفاده از عصاره مایع زعفران آنقدر آسان است که نیاز به هیچ ترکیب دیگر نیست. کافی مقداری از آن را بر روی برنج یا خورشت بریزید و رنگ و عطر آن را بر روی غذا خس خواهید کرد. به این معنا که زمانی برای دم کشیدن و غیره صرف نخواهد شد.

محصولات فرآوری شده برند سراج

برند سراج در زعفران را بیشتر با محصولات جانبی آن می شناسند. این برند زمین هایی از دل خراسان، در قائنات را در اختیار دارد. این برند از تخصص و تجربه نیروهای خود بهره کتفی را نی برد. سراج در طی سالیان متمادی و نظارت صفر تا صدی سعی کرده است تا بهترین محصول را روانه بازار کند.

محصولات فرآوری شده برند سراج

تداوم و مطرح شدن یک برند خود دلیلی بر کیفیت کار است. این خود دلیلی است تا بگوییم سراج در این سال ها بسیار خوب عمل کرده است. در واقع این برند در بازار داغ رقابت تجاری حرفی برای گفتن دارد. در کنار متخصصان، بهره بردن از نیروی خلاق در تولید محصولات متنوع و ارزان و باکیفیت هدف دیگر سراج است.

از این روست که محصولات زعفرانی گوناگونی از سراج را در دسته بندی های متنوع را می توانید ببینید. عصاره آبی زعفران یکی از محصولات برند سراج است که مورد توجه بسیاری از عمده فروشان زعفران قرار گرفته است.

تشخیص عصاره های آبی زعفرانی اصل

شاید مهم ترین دغدغه افراد در حین خرید عصاره آبی زعفرانی، اصل بودن آن باشد. طبیعی است که افزودن ناخالصی‌ به این محصولات کاری راحت است. به همین دلیل توصیه اکید این است که فرآورده های زعفرانی را از برندها تهیه کنید. قطعا برندهایی همچون زعفران سراج نام و تجربه خود را زیر سوال نمی برند‌.

برندی که سال هاست در این زمینه کار می کند. این سراج برندی است که زعفران بسیاری از بازارهای عمده و جزئی را تهیه می کند. هیچ گاه تصور افزودن ناخالصی یا رنگ غیر طبیعی در این برندها معنایی ندارد. برندهایی که سایت های فروش زعفران قرار می دهند، عموما معتبر هستند.

نکته ای که در میان باید دقت کرد، استانداردها و مجوزها است. علاوه بر آزمایشگاه های مجهز، هر محصولی برای تایید سلامت خود باید تاییدیه سازمان غذا و دارو را داشته باشد.

تشخیص عصاره های آبی زعفرانی اصل

این در حالی است که هر محصول زعفرانی دارای سیب سلامت یا همان تاییدیه سازمان غذا و دارو را ندارد. سراج با داشتن علامت سبز و آبی سیب سلامت خیال مشتریان را از بابت سلامت محصول مطمئن می کند.

یکی دیگر از راه های تشخیص زعفران اصل از غیر اصل ریختن آن در ظرف سرامیکی است. کافی است مقداری از عصاره آبی زعفران را در ظرف سرامیکی بریزید‌.

پس از آن به ظرفی دیگر منتقل کنید، اگر ظرف سرامیکی رنگ شده باشد، یعنی محصول اصل نیست. در واقع در چنین حالتی رنگ غیر طبیعی به محصول افزوده شده است. اگر رنگ باقی نمانده باشد، محصول اصل و طبیعی به شما داده شده است.

صادرات عصاره زعفرانی سراج

همان طور که در بالا اشاره کردیم، سراج در بازار عصاره آبی زعفران برندی خوش نام است. به همین جهت جای پایی در بازارهای بین المللی نیز باز کرده است. طبیعی است که برای صادرات  محصولات درجه یک برند روانه بازار جهانی می شود. سراج چنین محصولاتی دارد و چنین خریداران خارجی را نیز دارد‌.

برای کیفیت و مرغوبیت محصولات زعفرانی سراج همین بس که در فرای مرزهاب ایران حرف برای گفتن دارد. نگاه به صادرات عصاره آبی زعفران باید نگاه ویژه باشد، چراکه محصولی کوچک اما ارزشمند است.

به تبع آن محصولات زعفرانی نیز دارای ویژگی های مثبت است. برای مثال جابجایی آسان و ماندگاری بالا از مهم ترین آن هاست.

از آنجایی که محصولات زعفران با آب ترکیب می شود، دیگر طعم گس اولیه را نخواهد داشت. نبود طعم گس سبب خواهد شد تا محصولات جانبی زعفران به مذاق همگان از داخل و خارج کشور خوشایند آید. طبیعی است که در سایر کشورها نیز مصرف آسان بیشتر مهم است.

خارجی ها همچون ما ایرانی ها پیشینه و شناختی از زعفران ایرانی ندارند. می توان گفت اگر سابیدن زعفران برای ما سخت است، برای آن ها طاقت فرسا و حتی عجیب باشد. عصاره آبی زعفران و رنگ های طبیعی می تواند چیزی حدود ۲۸۰ هزار یورو صرفه جویی را برای ما به همراه آورد.

بهتر بگوییم دادن عدد و رقم در این مورد شاید چندان دقیق نباشد. این عدد می تواند خیلی بیشتر هم باشد. آنچه مهم است، تولید باکیفیت این محصولات و معرفی صحیح به بازارهای جهانی است.

سوال داری، من اینجام!