صادرات زعفران به ترکیه به صورت فله ای

صادرات زعفران به ترکیه به صورت فله ای

صادرات زعفران به ترکیه به صورت فله ای

صادرات زعفران به ترکیه یکی از راه های درآمدزایی کشور محسوب می شود. این ادویه خوش طعم و خوش بو بسیار پرتقاضا بوده و در بازار جهانی اعم از ترکیه به صورت بسته بندی و فله ای عرضه می شود.

صادرات زعفران ایرانی

صادرات زعفران به ترکیه به صورت فله ای

ایران یکی از تولیدکنندگان زعفران در بازار جهانی بوده است و این محصول را با کیفیت مطلوبی تولید می کند و در بازار کشور به فروش می رساند. البته صادرات زعفران ایرانی به کشور های مختلفی از جهان انجام می گردد و یکی از بیشترین میزان صادرات، صادرات زعفران به ترکیه است.

از دیگر کشور هایی که تقاضا کننده زعفران ایرانی هستند می توان به گزینه های زیر اشاره کرد:

امارات متحده عربی، اسپانیا، چین، ترکیه، عربستان سعودی، هند، سوئد، هنگ کنگ، ایتالیا، تایوان و قطر.

کشور ایران در زمینه تولید زعفران نسبت به ترکیه در جایگاه بهتری قرار دارد که بیشترین علت این مزیت را می توان مدیون آب و هوای ایران بود. کاشت زعفران در ایران بنا به شرایط آب و هوایی ایده آل، به آسانی انجام می شود؛ به همین دلیل که صادرات زعفران به ترکیه رونق خوبی پیدا کرده است.

صادرات زعفران به ترکیه یکی از مهم ترین بخش های صادراتی ایران است تا جایی که ترکیه ششمین بازار صادراتی کشور ایران را به خود اختصاص داده است.

صادرات انواع زعفران به ترکیه

صادرات زعفران به ترکیه به صورت فله ای

ترکیه یکی از کشورهای توریستی می باشد که بسیاری از افراد سرتاسر جهان مخصوصا ایران برای تفریح به این کشور می روند؛ اما در زمینه زعفران بسیار فعال است که واردکننده اصلی زعفران ایرانی محسوب می گردد. این کشور در راستای واردات انواع زعفران ایرانی دخیل بوده است و بهترین ها را به کشور خود وارد می کند.

انواع زعفران هایی که صادرات آن به کشور ترکیه صورت می گیرد، عبارت اند از:

  • نگین
  • سرگل
  • پوشال
  • دخترپیچ (دسته)
  • سفیدی (ریشه یا خامه)

بهترین و گرانترین نوع زعفران برای صادرات، زعفران نگین (سوپرنگین) یا نگین صادراتی است. که به دلیل ظاهر زیبای آن برای صادرات استفاده می شود. بیشترین نوع زعفرانی که کشور ترکیه، مورد پسند از لحاظ عطر و خوش رنگ بودن بوده است؛ زعفران سوپرنگین است.

صادرات زعفران به صورت بسته بندی و فله ای

صادرات زعفران به ترکیه به صورت فله ای

بسیاری از بازرگانان و تجار ایرانی برای صادرات زعفران خود به ترکیه از دو روش استفاده می کنند.

اولین روش؛ ارسال زعفران به صورت فله است و روش دوم؛ استفاده از بسته بندی با برندی مشخص می باشد.

امروزه هر دو روش در بین بازرگانان ایرانی متداول است. صادرات زعفران در کشور هایی مانند ترکیه و اسپانیا به صورت فله و قیمت پایین باعث عدم رشد ساختارهای بازاری و تولید آن می باشد؛ بنابراین برای رشد ارزش صادرات زعفران باید نگاه ویژه ای به بسته بندی داشت. روش بسته بندی تحت برندی معتبر و ایرانی می تواند موفقیت بیشتری در بازار های صادراتی ایران برای تجار گرامی داشته باشد.

مراکز تجاری هم اکنون سعی کرده اند در بازارهای صادراتی زعفران با توجه به رعایت استاندارد بالا در تولید، تنوع و انعطاف پذیری در بسته بندی، بسته بندی‌ های لوکس و قابل رقابت با بسته بندی کالاهای خارجی و ارائه خدمات با کیفیت مطلوب و استانداردهای بازارهای بین‌المللی، سهم خود را در صادرات زعفران بسته بندی ایرانی افزایش دهند.

در واقع مراکز تجاری تمام تلاش خود را برای حضور پر رنگ در عرصه های بین المللی به کار بسته اند.

فروش زعفران ایرانی جهت صادرات و توزیع اینترنتی با عرضه بدون واسطه و مناسب ترین قیمت بازار در مراکز فروش زعفران انجام می گیرد و سفارشات برای خرید انواع زعفران ایرانی در اسرع وقت ارسال می گردد. تامین انواع زعفران صادراتی در تناژ درخواستی را می توان هم اکنون بی دغدغه از طریق سایت پیش رو در حداقل زمان انجام نمود.

برای کسب اطلاعات بیشتر با واحد پشتیبانی و فروش در تماس باشید.

سوال داری، من اینجام!