شرایط خرید رنگ زعفران قاین برای تجارت

شرایط خرید رنگ زعفران قاین برای تجارت

شرایط خرید رنگ زعفران قاین برای تجارت

فرانیز عرضه کننده رنگ زعفران قاین در حجم عمده برای تجارت می باشد که از طریق ارتباط با کارشناسان ما می توانید از شرایط خرید و قیمت آن مطلع شوید. در این سایت شاهد مناسب ترین قیمت از این محصول خواهید بود.

اصول و قوانین یک تجارت موفق

شرایط خرید رنگ زعفران قاین برای تجارت

صادرات زعفران در بین دیگر محصولات کشاورزی درصد بالاتری را نشان می دهد. اما برای یک تجارت موفق در این زمینه باید یک سری اصول و قوانین را رعایت نمود. اول اینکه صادر کننده باید مراحل زیر را طی کند تا بتواند به این امر دست یابد؛

  1. کارت بازرگانی صادر کننده زعفران
  2. معرفی نامه یا اظهار کننده زعفران به گمرک
  3. گواهی مؤسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران
  4. گواهی اداره بهداشت، درمان و آموزش پزشکی
  5. گواهی قرنطینه دامی و نباتی
  6. صورت عدل بندی

برای موفقیت در صادرات زعفران باید در انتخاب مقصد دقت نمود. توجه به بازار فروش این محصول و قوانین کشور مقصد بسیار مهم ‌است. همچنین درج اطلاعات کالا به زیان کشور مقصد بر روی ظرف بسته بندی نقش بسزایی در میزان فروش دارد.

اشکال موجود از رنگ زعفران قاین

شرایط خرید رنگ زعفران قاین برای تجارت

رنگ زعفران قاین در دو شکل پودری و مایع در کارخانه تولید و در اختیار مصرف کننده قرار داده می شود. نوع مایع آن آماده مصرف است و برای کسانی که کمبود وقت دارند یک گزینه عالی است.

اما گروهی معتقدند که زعفران را باید در هنگام مصرف دم داد. از این رو نوع پودر آن برای این دسته مناسب می باشد. بیشترین میزان کروسین در کلاله ها جمع شده است به همین دلیل این بخش از گیاه بالاترین میزان رنگ و عطر را داشته و قیمت بالایی دارد.

برای استفاده از رنگ پودر زعفران قاین به صورت پودری باید آن را در آب جوش حل کرده و به مدت ده دقیقه به آن اجازه داد تا رنگدانه های آن به خوبی از هم باز شوند.

خرید رنگ زعفران قاین از فروشگاه معتبر

شرایط خرید رنگ زعفران قاین برای تجارت

در فروش محصولات پرطرفدار، همواره عده ای سودجو سعی در فروش محصولات بدل و غیر استاندارد داشته اند. رنگ زعفران قاین یک نمونه از این موارد می باشد که امکان تقلب در آن بالا بوده چرا که ممکن است رنگ های شیمیایی را با اضافه کردن مقدار کمی اسانس زعفران به جای محصول اصل به فروش برسانند.

بهتر است خرید اینگونه محصولات از طریق فروشگاه های معتبر انجام گیرد. همچنین خرید محصولات بسته بندی شده با ذکر تمامی مشخصات بر روی جلد آن می تواند از گرفتار شدن در دام این کلاه برداران جلوگیری کند.

سوال داری، من اینجام!