خرید زعفران بسته بندی شده مستقیم از کارگاه

خرید زعفران بسته بندی شده مستقیم از کارگاه

خرید زعفران بسته بندی شده مستقیم از کارگاه

برنامه ریزی برای صورت دادن خرید مستقیم زعفران بسته بندی شده از کارگاه تولیدی یکی از نشانه های حرفه ای بودن افراد می باشد.

 انتخاب زعفران پاکتی  برای تجارت

خرید زعفران بسته بندی شده مستقیم از کارگاه

مبحث پوشش و حواشی خرید مستقیم زعفران بسیار گسترده بوده و شاخه های فراوانی را در بر می گیرد که ساعت های طولانی می توان درباره اش بحث و گفتگو نمود. اما بخش ویژه تجاری اش بیشتر از همه چیز برای این کار و افراد شاغل در رابطه با آن، ضروری می باشد.

به صورت فطری همگی از مزیت داشتن پوشش آگاهی داشته و می دانیم که به چه میزانی در نتیجه و بازدهی کار اثر گذار اسا. در واقع داشتن یک پاکت متناسب می تواند شما را به عنوان یک فرد معتمد، باهوش، منصف و کار بلد معرفی کند و حتی می تواند از شما تصویری به صورت انسانی بی خرد، بدون شمه اقتصادی و حتی متقلب بسازد.

این عنوان ها، نام هایی است که نوع پوشش کالا می تواند در ذهن خریداران و دیگر افراد خلق نماید. پس اگر می خواهید که تجارت موفقی پی ریزی گردد، باید در انتخاب زعفران پاکتی دقت کافی را خرج کرده و زمان لازم را احتصاص داد.

خرید زعفران بسته بندی شده مستقیم از کارگاه

علم بازاریابی پاکت را یک روش مهم و بنیادی در انتقال مفاهیم و اطلاعات ضروری محصول به مخاطبان می داند. این مسئله می تواند منجر به موفقیت و جذب خریداران گردد و در صورت گزینش غلط برای نوع پک هم به پایان کاری تلخ مبدل شود.

اینکه کدام راه مرود انتخاب قرار گیرد کاملا به طرز نگاه تاجر و افق دیدش باز می گردد. که آینده روشنی را در فعالیت ها مدنظر گرفته و به سود آوری بالا فکر کرده و یا تفکراتش غیر از این می باشد.

شکل ظاهری مناسب زعفران پاکتی

خرید زعفران بسته بندی شده مستقیم از کارگاه

به صورت ریز و جزئی نمی توان خرید مستقیم زعفران را باز نمود، چرا که در هر بخشی و در مقابل هر مدلی از خریداران، موارد خاصی اهمیت پیدا می نماید که باعث می شود شکل کالا مورد تغییراتی واقع گردد. در ادامه به صورت خلاصه چند معیار بررسی می شود.

  • میزان زیبایی بصری متناسب با نوع محصول
  • محافظت کنندگی خوب در برابر عوامل خارجی
  • دارا بودن اطلاعات کاملی از کالای درون
  • داشتن المان های مورد نیاز برای معرفی اولیه کار

خرید زعفران تربت حیدریه

ایران به واسطه تولید ۹۰ درصد زعفران دنیا به عنوان بزرگ ترین کشور تولیدکننده زعفران شناخته می شود. بیشترین میزان محصول زعفران دنیا در شهرستان تربت حیدریه، در جنوب استان خراسان رضوی تولید می شود.

تربت حیدریه با تولید بیش از ۴۰ درصد زعفران ایران، به عنوان قطب تولید زعفران و شهر طلای سرخ شهرت دارد. به همین دلیل قیمت روز زعفران تربت حیدریه همیشه اهمیت ویژه ای در بازار زعفران دارد.

زعفران تربت حیدریه یکی از بهترین و باکیفیت ترین زعفران های ایران است. ممکن است برخی از افراد با سواستفاده از نام زعفرانی که مشهور است، زعفران مناطق دیگر و انواع زعفران بی کیفیت را با نام های متفاوت به بازار عرضه کنند.

به همین دلیل برای خرید مستقیم زعفران و انواع زعفران های مرغوب مناطق دیگر، می توانید به سایت فرانیز مراجعه کنید و یا با نمایندگان فروش تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

استان خراسان رضوی بزرگ ترین تولید کننده زعفران در کشور می باشد. زمان کشت زعفران از مرداد تا شهریور ماه و زمان برداشت آن در آبان ماه است.

خراسان منطقه ای با آب و هوای خشک و نیمه خشک است که مکانی مناسب برای رشد و رویش گل های زعفران محسوب می شود. زعفران طلای سرخ منطقه خراسان است. هم چنین بزرگ ترین گنج این منطقه برای حرکت به سمت پیشرفت و رونق اقتصادی به شمار می رود.

مشتیان عزیز بدون محدودیت زمانی و مکانی اقدام به خرید زعفران می نمایند. برای اطلاع دقیق از قیمت زعفران و نحوه ارسال زعفران به خارج از کشور پاسخگوی سوالات شما عزیزان هستیم.

قیمت زعفران شهر طلای سرخ

شاید جالب باشد که بدانید قیمت زعفران به صورت روزانه تعیین می شود. زعفران یکی از گران ترین ادویه های دنیاست و قیمت ثابتی ندارد. زعفران محصولی گران بها و صادراتی است و عوامل زیادی روی قیمت آن تاثیر گذارند.

از طرفی زعفران محصولی است که سالانه یکبار تولید می شود. بنابراین میزان عرضه و تقاضای این محصول در بازار بسیار روی قیمت آن تاثیرگذار است. به عنوان مثال در فصل برداشت زعفران یعنی ابان ماه، با عرضه زیاد زعفران به بازار معمولا قیمت زعفران افت می کند.

با ورود به سال جدید و کاهش عرضه زعفران به بازار و از طرفی نزدیک شدن به محصول جدید و کهنه و پارسالی بودن زعفران موجود در بازار، احتمال افزایش قیمت وجود دارد. قیمت زعفران فله با قیمت زعفران به گرم تفاوت دارد.

برای خرید مستقیم زعفران در وزن های مختلف می توان از فروشنده زعفران، تولیدی ها و شرکت های تولیدکننده زعفران، محصول مورد نظر خود را خریداری کرد.

زعفران پاکتی صادراتی

زعفران پاکتی صادراتی باید شیک، زیبا و مستحکم تا در هنگام حمل نقل به رشته های زعفران آسیبی وارد نشود. طلای سرخ با پاکت های زیبا سبب جذب مشتریان بیشتر در بازار های جهانی شود. خرید مستقیم زعفران که برای صادرات از آن بهره می گیرند از بهترین نوع زعفرانی می باشد که در استان خراسان کشت می شود.

زعفران پاکتی صادراتی را می توانید در حجم های مختلف و در پاکت های دلخواه از طریق سایت فرانیز سفارش دهید. صادرات زعفران با پاکت های شیک و زیبا سود آور و همچنین به اقتصاد کشور کمک شایانی کند.

صادرات زعفران

برای صادرات زعفران باید بهترین نوع زعفران انتخاب شود چرا که کشور های خارجی نظارت دقیقی بر روی محصولات وارداتی دارند. زعفرانی که برای صادرات انتخاب می کنید باید خوش رنگ، خوش بو و دارای قدرت رنگ دهی بالایی باشد تا بتواند طرفداران زیادی را کشور های مختلف به خود جذب نمایند.

تقاضای خرید مستقیم زعفران در کشور های مختلف متفاوت می باشد. بعضی کشور ها ظاهر زعفران برایشان اهمیت زیادی دارد. برخی مایل هستند که زعفران را به صورت فله ای خریداری نمایند. برخی دیگر نیز ترجیح می دهند که زعفران را به صورت پاکتی خریداری کنند.

در مجموع تقاضای خرید زعفران از سوی کشور های خارجی با هم متفاوت می باشد. باید بر اساس نیاز مشتریان و بازار هدف محصول را از مراکز معتبر مانند فرانیز خریداری نمایید.

مراحل تولید زعفران

ایران بزرگ ترین تولید کننده و خرید مستقیم زعفران در دنیا شناخته شده است. کشت زعفران نیز قدمت طولانی در کشور ما ایران دارد. زعفران دارای ساقه ی زیر زمینی به نام پیاز می باشد که دارای یک پوشش قهوه ای رنگ است و در زیر خاک قرار می گیرد.

بعد از مراحل کاشت زعفران گل های آن در اواسط پاییز از زمین خارج شده که هر پیاز دارای ۶ گلبرگ و ۱ تا ۳ شاخه‌ ی گل ارغوانی می باشد.

مادگی در وسط گل قرار دارد و دارای یک تخمدان غده ای هست که از آن یک خامه باریک خارج شده و به یک کلاله شفاف قرمز سه شاخه ای تقسیم می شود که همان گیاه ارزشمند زعفران نام دارد.

سوال داری، من اینجام!