تولید چای زعفرانی بهرامن با طعم و عطر عالی

تولید چای زعفرانی بهرامن با طعم و عطر عالی

تولید چای زعفرانی بهرامن با طعم و عطر عالی

تولید چای زعفرانی بهرامن با عطر و طعم عالی و به کارگیری از بهترین دستگاه ها و فناوری های روز دنیا در کنار متخصصین توانمند صورت می گیرد.

مصرف بالای چای در میان نوشیدنی ها

تولید چای زعفرانی بهرامن با طعم و عطر عالی

نگاهی به مصارف روزانه افراد نشان می دهد که چای و انواع دمنوش ها تقریبا جزء موارد مصرفی همگان هستند. در میان این نوشیدنی ها چای در صدر لیست قرار دارد و بیشتر افراد حداقل یکبار در روز از آن استفاده کرده و به مصرف آن عادت دارند.

علاوه بر چای، زعفران که به عنوان گل سلامتی استفاده می شود. یکی از موارد مصرف آن به صورت دمنوش و دم کرده می باشد. به دلیل خواص بی شمار آن، در لیست این نوشیدنی های پر مصرف قرار گرفته است. البته آن با گیاهان دیگری همچون چای نیز ترکیب می شود.

تولید چای زعفرانی بهرامن با طعم و عطر عالی

در تولید چای زعفرانی بهرامن هم چنان که از نامش پیدا است از ترکیب این دو گیاه استفاده شده است. چای زعفران محصولی متناسب با سلیقه بسیاری از افراد تولید و مورد توجه تاجران نیز قرار دارد. این کالا به صورت کیسه ای و در پک های حاوی ۲۵ عدد تی بگ می باشد.

پوشش و پاکت چای زعفرانی بهرامن

تولید چای زعفرانی بهرامن با طعم و عطر عالی

یکی از مهم ترین فاکتور ها برای افزایش فروش و تولید چای زعفرانی و نوع پاکت آن و دوام ماندگاری محصول می باشد. چرا که یک پاکت نادرست باعث افت کیفیت محتوای درونی اش نیز می گردد. پاکت های چای زعفران از ورود هر گونه نور و رطوبت و آلودگی جلوگیری می کنند و بسیار مقاوم می باشند.

خرید چای زعفرانی بهرامن به صورت آنلاین و اینترنتی از سایت ما

تولید چای زعفرانی بهرامن، از چای‌های محبوب در نزد شیرازیان است. مردم شیراز علاقه بسیاری به چای زعفرانی بهرامن دارند، زیرا علاوه بر طعم مطبوع و دلچسب آن، خواص زیادی برای سلامتی دارد.

 از محبوب‌ترین نوشیدنی‌ها در نزد مردم هنرپرور شیراز، چای است. چای زعفران بهرامن با کیفیت عالی که دارد، طرفداران زیادی در شهر شیراز پیدا کرده، و بسیار از افراد این نوشیدنی را به سایر نوشیدنی‌ها ترجیح می‌دهند.

شما می‌توانید چای زعفران بهرامن را با کمترین قیمت و مناسب‌ترین کیفیت از سایت ما تهیه کنید.

خواص چای زعفران بهرامن

 برند بهرامن تولیدکننده محصولات زعفرانی همیشه از مرغوب‌ترین نوع زعفران و کارشناسان متبحر برای تهیه محصولات زعفرانی خود استفاده می‌کند.

 چای، نوشیدنی معروف آسیای شرقی است، که امروز در سراسر جهان محبوبیت بسیار زیادی دارد، و بسیاری از افراد از آن برای مراسم عصرانه و میهمانی‌ها خود استفاده می‌کنند

این نوشیدنی سرشار از آنتی‌اکسیدان است، و همین آنتی‌اکسیدان از بروز بسیاری از بیماری‌ها در بدن جلوگیری می‌کند. چای خاصیت آنتی باکتریالی دارد، و به باز شدن عروق قلب بسیار کمک می‌کند.

علاوه براین به شما احساس نشاط و تندرستی  می‌دهد. زیرا دارای کافئین است و کافئین علاوه بر انرژی‌زا بودن به فرد روحیه‌ای عالی و شادی می‌بخشد.

 به همین خاطر بسیاری از افراد روز خود را با یک نوشیدنی کافئین‌دار مانند چای شروع می‌کنند تا بتوانند بقیه روز را با انرژی و نشاط به فعالیت‌های روزانه خود ادامه دهند. زعفران گیاهی خوش طعم و خوش عطر است، که در انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم از آن استفاده می‌کنند.

تولید چای زعفرانی بهرامن با تهیه چای زعفرانی مرغوب، تمام خواص این دوگیاه را یکجا جمع‌کرده است. شما مردم عزیز با مصرف این چای به آسانی می‌توانید، از تمام خواص این دوگیاه با ارزش بهره‌مند شوید.

صادرات چای زعفرانی بهرامن، صادراتی سودآور

تمام کسانی که قصد تجارت چای زعفران و تولید چای زعفرانی با برند بهرامن را دارند، حتماً باید به اصل بودن برند بهرامن دقت کنند. تا با صادرات محصول تقلبی مشتریان را از دست ندهند.

قیمت چای زعفرانی در برند های مختلف

با مراجعه به مراکز فروش، متوجه تفاوت قیمت چای زعفرانی در برند های مختلف می شویم که دلیل آن، نوع مواد بکار رفته است. در واقع در بعضی محصولات علاوه بر چای و زعفران از افزودنی های دیگری نیز استفاده می شود.

 چای خود دارای انواع مختلفی بوده که در هنگام خرید، هر فردی بر حسب ذائقه خود یک نمونه از آن را خریداری می نماید. بعضی نمونه های تولید چای زعفرانی گیاهی از عطر بخصوصی برخوردار هستند که ممکن است ترکیب ان با زعفران طعم نا خوشایندی را سبب شود.

نوع مواد اولیه بکار رفته در تولید یک محصول، تعیین کننده قیمت نهایی بوده که این موضوع در مورد چای زعفرانی نیز صدق می کند. پس قبل از مقایسه قیمت ها به ترکیبات آن دقت فرمایید.

تأثیر پاکت بر قیمت چای زعفرانی

همانطور که عنوان شد در تعیین قیمت چای زعفرانی عوامل مختلفی دخیل هستند. اما یکی از عوامل تأثیرگذار در این امر، نوع پاکت آن است. پاکت به صورت تی بگ، باعث سهولت مصرف خواهد شد.

از جمله شرکت هایی که به تولید چای زعفرانی به صورت تی بگ تولید مشغول هستند. می توان به مصطفوی، سحرخیز و دکتربیز اشاره کرد که محصولاتی با کیفیت را در اختیار مصرف کننده قرار می دهند.

قیمت چای زعفرانی برای صادرات

مناسب ترین قیمت چای زعفرانی را می توان در فرانیز مشاهده کرد که فروش عمده این محصول را برای صادرات انجام می دهد. تمامی برند های تولید چای زعفرانی در فرانیز موجود است که خریدار می تواند با مقایسه دقیق مشخصات آن ها، بهترین گزینه را انتخاب نماید.

صادرات این نوشیدنی به کشور های مختلفی از جمله؛ عراق، ترکیه، بحرین و امارات صورت می گیرد. صادرات سالانه چای زعفران ارز آوری خوبی را به دنبال دارد.

سوال داری، من اینجام!