بهترین زعفران دنیا مخصوص رستوران و هتل

بهترین زعفران دنیا مخصوص رستوران و هتل

بهترین زعفران دنیا مخصوص رستوران و هتل

سخن گفتن از بهترین زعفران دنیا وقتی منبع بزرگش در کشور عزیزمان است، کمی عجیب به نظر می آید. این نعمت خدا دادی یکی از محصولات مخصوص رستوران و هتل ها بوده که به شدت در پی دستیابی به آن هستند.

منبع رویش بهترین زعفران دنیا در کجا است؟

بهترین زعفران دنیا مخصوص رستوران و هتل

اگر از دید یک ایرانی به این سوال نگاه کنیم شاید کمی برای ما عجیب به نظر بیاید. با خود می گوییم: مگر کسی پیدا می شود که خاستگاه این گیاه را نشناسد؟! بله، وقتی محدوده دید خود را از مرز های این منطقه بیشتر کرده و کل دنیا را در نظر بگیریم، باید گفت که افراد زیادی در سراسر جهان هستند که اطلاعات اشتباهی را نسبت به این قضیه می دانند و اصلا طلای سرخ را یک محصول اروپایی به حساب می آورند.

با یک جست و جوی ساده در اینترنت به این مسئله خواهید رسید. البته اگر سرچ را به زبان لاتین انجام دهید، عمق فاجعه را بهتر درک می نمایید. برای روشن شدن قضیه بیایید به زمان های گذشته باز گردیم. به سال هایی که شاید قوانین تجاری به سفت و سختی امروز اجرایی نمی شد.

بهترین زعفران دنیا مخصوص رستوران و هتل

در گذشته به دلایل مختلفی تجارت بهترین زعفران دنیا به صورت فله ای انجام می شد. البته حجم داد و ستد ها بسیار بالا بود و مسئولان و تجار هم از این مسئله به شدت راضی به نظر می رسیدند. کشور های اروپایی هم خریدار اصلی بودند. اما در ورای این کار، آن ها زعفران های دریافت شده را به محل های مورد نظرشان انتقال می دادند و سپس با تقسیم بندی در پک های زیبا و با نام و نشان تجاری خود، بسته بندی می کردند.

نتیجه این عمل، چیزی است که امروز شاهد آن هستیم. محصولی ایرانی با کیفیت واقعی و اعلا به نام کشور های خارجی در دنیا با قیمت های بالا و سود های عالی برای آن ها داد و ستد می شود و ما تنها نظار گر این اتفاق ها هستیم.

راهکار نجات بهترین زعفران دنیا از این شرایط

بهترین زعفران دنیا مخصوص رستوران و هتل

هر چند اتفاقات بسیاری افتاده که شاید نتوان آن ها را درست کرد، اما هر زمان که اراده شود جلوی پیش روی یک مسیر غلط را گرفت، می شود امیدی به آینده روشن داشت. برای اینکه باز هم به روز های اوج بازگشته و منصب واقعی را دوباره پس گرفت، باید در جهت مرتفع ساختن موارد ذیل تلاش نمود:

  • جلوگیری از قاچاق و تجارت های فله ای
  • اقدام در جهت به وجود آوردن یک نشان جامع ملی برای بهترین زعفران دنیا
  • توجه به کیفیت تولیدات
  • بازاریابی های درست و حساب شده در سطح جهانی
  • تبلیغات گسترده برنامه ریزی شده در جهت شناساندن محصول اصیل ایرانی به دنیا
Call Now Buttonسوال داری، من اینجام!