بهترین زعفران جهان با حاشیه سود خوب

بهترین زعفران جهان با حاشیه سود خوب

بهترین زعفران جهان با حاشیه سود خوب

زعفران به دلیل مصارف بالا در آشپزخانه جزء محصولات پر فروش می باشد. برای سرمایه گذاری بر روی بهترین زعفران جهان با حاشیه سود خوب از طریق همین سایت پیش رو اقدام نمائید.

زعفران ایران به دلیل کیفیت بالایی که در زمینه عطر و رنگ دارد بهترین زعفران جهان شناخته می شود. پرورش زعفران در آب و هوای گرم و خشک انجام می گیرد که بیشتر مناطق ایران از آب و هوایی مساعد در این زمینه برخوردار می باشند.

مناسب ترین شهرها در ایران جهت کشت زعفران مرغوب

بهترین زعفران جهان با حاشیه سود خوب

شهرستان قائنات واقع در استان خراسان جنوبی به عنوان مرکز زعفران و زرشک در جهان شناخته شده است. همچنین زعفران شهر های تربت حیدریه و گناباد نیز جزء بهترین زعفران های جهان می باشند.

مراحل کشت و داشت زعفران به صورت کاملا طبیعی و به دور از مواد شیمیایی می باشد. زعفران گناباد هم چنان با روش سنتی یعنی آبیاری با قنات پرورش داده می شود.

زعفران دارای مصارف بالایی می باشد به همین دلیل تقاضا برای عرضه آن به بازار بسیار می باشد، به دنبال افزایش تقاضا در طی سالیان گذشته بر تعداد شرکت های بسته بندی زعفران و فرآورده های آن افزوده شده است.

وجه تمایز زعفران ایران از زعفران کل جهان

بهترین زعفران جهان با حاشیه سود خوب

یکی از دلایلی که باعث شده است زعفران ایران به عنوان بهترین زعفران جهان شناخته شود وجود مقدار خیلی کم سافرانال در زعفران ایرانی می باشد. در اکثر نقاط جهان برای افزایش رنگدهی زعفران سافرانال را به آن اضافه می کنند. وجود مقدار زیاد از این ماده به زعفران باعث ایجاد مسمومیت می شود.

زعفران سرگل و نگین با کیفیت ترین زعفران در ایران محسوب می شوند که قیمت زعفران نگین به دلیل صد در صد خالصی نسبت به سرگل گران تر می باشد. زعفران سرگل از ۷۰ درصد کلاله و  ۳۰ درصد خامه تشکیل شده است.

برای خرید بهترین زعفران جهان مناسب ترین روش خرید مستقیم از کشاورز می باشد اما بالطبع امکان خرید مستقیم از کشاورز برای همگان میسر نیست، که وجود نمایندگی های فروش زعفران این امکان را فراهم کرده است تا خریدار با خیالی راحت از اصالت کالا خریدی مطمئن را انجام دهد.

فرانیز یکی از نمایندگی های فروش زعفران می باشد که با فروش زعفران در حجم های بالا برای پخش در داخل کشور و یا صادرات این محصول، خرید را برای سرمایه گذار آسان نموده است. یکی از مزیت های این سایت وجود کارشناسان فروش خبره می باشد که قبل از خرید شما را برای خریدی درست راهنمایی می کنند.

سوال داری، من اینجام!