بزرگترین عرضه کننده قطره افشره زعفران در عراق

بزرگترین عرضه کننده قطره افشره زعفران در عراق

بزرگترین عرضه کننده قطره افشره زعفران در عراق

کشور عزیزمان یکی از بزرگ ترین عرضه کننده های قطره افشره زعفران در عراق است. این منطقه به دلیل داشتن مناسبات فرهنگی، همسایگی و نزدیکی مسیر تجاری با ایران، دارای موقعیتی مناسب برای انجام صادرات کالا می باشد.

چرایی فروش مناسب قطره افشره زعفران در عراق

بزرگ ترین عرضه کننده قطره افشره زعفران در عراق

همواره در هر عملی اگر می خواهید که به خوبی اجرایی شود و نتایج مناسب را در بر داشته باشد؛ اول از خود شروع کرده و سپس در محیط اطراف و بعد مناطق دور تر را تحت پوشش قرار دهید. در مبحث صادرات نیز توجه به این نکات، لازم و ضروری می باشد.

برای شروع هر عمل تجاری ابتدای امر باید از درون خود شروع کرد و دید که افراد همان منطقه با محصول جدید چگونه برخورد می نمایند. پس از دریافت بازخورد مناسب از فروش در داخل کشور، نوبت به ارسال محصولات به همسایگان و شرکای تجاری نزدیک می رسد. چرا که به خاطر همسایگی و داشتن روابط، بیشتر از دیگر ملل نسبت به ذائقه و سلیقه آن ها آشنا هستید و می توانید کالایی مناسب با ملاک های مهم انتخابی آن ها را عرضه کنید.

بزرگ ترین عرضه کننده قطره افشره زعفران در عراق

که نتیجه این اتفاق، قطعا موفقیت در تجارت و صادرات پر سود می باشد. در کنار این عمل، همین مسئله شروع یک تبلیغ گسترده و زیرکانه در دیگر نقاط نیز هست. چرا که با رضایت مندی همسایگان از مصرف کالای صادراتی، این نکته منتشر شده و دست به دست می چرخد و خود یک عامل تبلیغاتی می گردد.

کشور عراق با داشتن تمایل بالا به خرید قطره افشره زعفران ایرانی، یکی از خریداران خوب محصولات زعفرانی ما محسوب می شود که قیمت مناسبی نیز بابت آن پرداخت می نماید. در کنار این نکته، منطقه فوق به خاطر داشتن روابط تجاری خوب با دیگر کشور ها، به خوبی نقش یک عامل تبلیغاتی را نیز ایفا می کند و باعث معروفیت این محصول ایرانی در دیگر مناطق می شود.

قیمت گذاری قطره افشره زعفران در عراق

بزرگ ترین عرضه کننده قطره افشره زعفران در عراق

تعرفه های صادراتی از طریق مراجع ذی ربط در ایران و هزینه های متحمل شده تا تحویل به مقصد مشخص می گردد. این هزینه کرد ها شامل مباحث گمرکی، حمل باز تا مقصد و شیوه انتخاب مسیر است که  دلیل نزدیکی و همسایگی دو کشور، این مخارج بسیار کمتر از صادرات به دیگر مناطق می باشد.

به همین دلیل، قیمت قطره افشره زعفران ایرانی در منطقه فوق از نرخ مناسب تری نسبت به دیگر مناطق برخوردار است که می تواند یکی از علل پایداری روابط تجاری آن ها باشد. این مسئله برای تاجران نیز بسیار خوشایند است که می توانند حجم بیشتری را در معاملات خود ثبت نمایند.

Call Now Buttonسوال داری، من اینجام!